Jij hebt een probleem nu.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef RayMania het volgende:
NEEEEEEEE!!!
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Best wel ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef Heero87 het volgende:
Wat een sportief gezien rampzalige loting voor Nederland.
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Enige die kans maakt op voorhand lijkt mij AZ, de anderen krijgen het heel erg zwaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?
En Tottenham draait dit seizoen natuurlijk ook niet fantastisch, alhoewel de kans erg klein is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax - Werder Bremen en Tottenham Hotspur - Feyenoord, bitte!
^^quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax - Werder Bremen en Tottenham Hotspur - Feyenoord, bitte!
Omdat het gewoon een goede ploeg is!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:18 schreef Robar het volgende:
Waarom wordt Fenerbahce zo ongelofelijk sterk ingeschat??????
Fenerbahce - PSV 3-0 vorig seizoenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:18 schreef Robar het volgende:
Waarom wordt Fenerbahce zo ongelofelijk sterk ingeschat??????
Ondanks dat had Fenerbache maar 4 punten gehaald en nipt aan 3e geworden op doelsaldo meen ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een goede ploeg is!
Vooral thuis met hun fanatieke aanhang zijn ze erg lastig te verslaan.
ik denk ook dat AZ eruit vliegt.
Heb je gelijk in, maar het sfeertje daar is altijd benauwd. Kijk maar naar de eerste ronde, toen had AZ het ook lastig tegen zo'n Turkse flutclubquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Az win van de winnaar van vorig jaar en nr2 van spaanse competitie en ze moeten bang zijn voor Fener. Haha
Klinkt wel goed als Feyenoord doorkomtquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:23 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord - Braga / Parma
Klose speelt dan wellicht al in Turijn.quote:
WTF?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klose speelt dan wellicht al in Turijn.
Zonder mensen te kwetsen of wat dan ook, ik vond de toestroom van rellende Turken uit binnen- en buitenland op AZ fora en sites behoorlijk storend, en ook die striemende fluitconcerten in Kayseri in de eerste ronde zodra er een AZ'er aan de bal kwam was behoorlijk onsportief.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het sfeertje daar is altijd benauwd. Kijk maar naar de eerste ronde, toen had AZ het ook lastig tegen zo'n Turkse flutclub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |