Ben ik weer
![]()
Ik heb afgewassen en opgeruimd en nog meer. Even alles opruimen onder. Boven opruimen nog en nog meer opruimen en nog meer opruimen.
Good riddance zeggen als het opgeruimd is en verder opruimen.
Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd.
Heb even mijn hoofd op de foto gezet, ik ben dan wel 9 kilo afgevallen maar ik heb nog steeds een dubbele kin en mijn kop is te dik, maar ik ben echt aan het afvallen en ik wil richting de 69 kilo gaan. In mei 2000 woog ik 66 kilo en had ik geen greintje spek, alleen maar spieren.
Nu wil ik 69 kilo gaan wegen
![]()
Even foto ter nagedachtenis aan dromenvanger die 88,2 kilo weegt met zwart hemd en groen shirt
![]()
Ik ga dus trainen in 2007. Aftrainen als terminator. Maximale aantal gewichten.
Gisteren bij oom op bezoek geweest waar ik eerst commentaar op had vanwege de oorlog die ik voer en die oom is dus zeker een super oom. Hij zegt van, ga sporten. Afreageren.
Hier even de foto met dromenvanger met dikke kop
![]()
Maar daar schaam ik me niet om, als ik eenmaal ga hardlopen en gewicht heffen en karate ga doen dan komt dat vanzelf goed. Tennis en voetbal nog erbij en alle vechtsporten. Sla Ninja
Foto even
![]()
Eerst ff resizen
Kreeg net een foto zo groot als het scherm.
Even XP tools installeren, super tools
![]()
Foto's die eruit zien alsof je ze eruit kunt halen gezien op die site.
Ik wil even mijn foto in het fotoboek zetten dus. Ik hoef het niet hier te laten zien.
Het mooiste aan mijn foto die ik net nam dat is een zwart hemd, een groen shirt met Brazillie en porto rico. En een zwarte muur, een donkere groene muur die op zwart lijkt. En die muur is van het tuin-huis, houten balken
![]()
Nu even installeren
![]()
Gisteren nog Black Label van Johnny walker gedronken, maar ik heb nog heel veel over ervan, ik drink dan uit die fles van 9,95 euro en die fles heeft een kleine zuip-opening, en dan zijn het kleine slokjes, je proeft dan wel the johnny walker in het zwart, maar het drinken gaat langzaam.
Dacht vanmorgen dat ik de fles 3/4 leeg had, bleek de fles nog vol te zijn.
Of de fles vult zichzelf
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-12-2006 11:45:16 (fles vult zichzelf erbij, power tools) ]