jo, wat heb jij fantastische ideeen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik bedacht me net iets, nu met al die nieuwe terroristenwetten, zouden we al die politicussen die Fortuyn terroriseerden kunnen vervolgen? Zou wel zo eerlijk zijn.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik bedacht me net iets, nu met al die nieuwe terroristenwetten, zouden we al die politicussen die Fortuyn terroriseerden kunnen vervolgen? Zou wel zo eerlijk zijn.
Da's waar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
dat schuldverhaal is anders ook knap subjectief
Proberen is niet hetzelfde als lukken.quote:
Precies, uiteraard komen deze maand net allemaal rekening binnen, visa, anwb, inboedelverzekering en nog een zooi andere dingenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:11 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Proberen is niet hetzelfde als lukken.![]()
---
Goed dat je je auto kwijt bent man, heb je in ieder geval geen financiële zorgen tijdens de feestdagen.![]()
Dan ben jij wel een strakke meid, in de zin van dat je strak staat van de koffie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Weer een hoop gebeurd zie ik.
Voor iedereen die het nodig heeft![]()
De rest gefeliciteerd![]()
En ik heb nu even liters koffie nodig![]()
Ik ben strak en niet alleen door de koffie hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een strakke meid, in de zin van dat je strak staat van de koffie.![]()
sorry.
Jij ook alquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben strak en niet alleen door de koffie hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |