Jaquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
is toch standaard kennis da zand samenklonterd als je het nat maakt?
Ik heb slechts 112 GB aan ruimte in de pc. Extern krijg ik 250 GB voor de kerst. Maar in de pc wil ik dus ook 400 GB als dat mogelijk is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef Ashavan het volgende:
Heb gewoon 4 hardeschijven met elk een ander doel.
1 = 40gb en alleen voor programma's en besturingssystemen. Dual boot WinXP, Dos 6.22 en een Linux. Ik weiger Vista te instaleren zoals je nu genaaid wordt met die updates en dat je dan opnieuw moet registreren om de 30 dagen en andere klote zoor.
2 en 3 = 120gb elk voor downloaden e.d. Als er dan een virus op zit ben ik alleen die HD kwijt en de rest niet. Makkelijker om op te sporen en alles
4 = 40gb alleen voor games.
Maar dat was een oud systeem met sata schijven met een trage cache. Heb nu een nieuwe pc, maar nog geen tijd gehad om die hd's te vervangen voor Sata2's. Zag dat 300gb Hd's nog geen eens 100 euro kosten. Het is enorm goedkoop geworden.
Had een Duits Laptop met een duits toetsenbord. Me pa gebrukt hem nu. Als je het zo irritant vindt kun je altijd op een ander toetsenbord kopen. Voor een laptop ga je gewoon naar de zwarte markt en koop je daar zo'n bord layout die je er thuis op zet en klaar voor nog geen 10 euro.
wie heeft dat boek geschreven?quote:Op zondag 17 december 2006 11:56 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen,
Tja, sorry Sara maar zo gaat het steeds, Lillith heeft je er al voor proberen te waarschuwen.
Je kan niet altijd meteen overal bovenop zitten en alle TRU topics zijn nu eenmaal makkelijke doelwitten voor mensen die niet zo'n hoge dunk van zichzelf hebben en dus een ander naar beneden moeten halen om zich beter te voelen.
Hun reactie's zegt meer over henzelf dan over jou.
Overgens was ik zelf ook van plan een dromendagboek bij te gaan houden.
Het boek nachtvleugels is een echte aanrader als je er zelf ook mee zou willen beginnen.
dat ken ik helemaal nietquote:Op zondag 17 december 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie sararaats dromentopic
zie mijn verkoop topics
zie het dromenvanger-moet-weg topic
en zie nog een heleboel topics
mp1, mp2 en mp3 zijn enkel audio, mp4 is audio en video.quote:Op zondag 17 december 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zei wel 6000 GB in je mp3-speler maar ik denk dat ze met Tera byte's gaan werken in mp3 spelers.
En straks komt weer wat nieuws boven de tera byte![]()
En daarna weer wat nieuws.
Mp3, komt er misschien ooit wat nieuws voor mp3? Dat mp3 antiek gaat zijn?
mp4 bestaat toch al maar is dat beter dan mp3?
Moet je even in feedback forum zoeken.quote:
leuk he... huis kerstklaar makenquote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar was het even vergeten in de hitte van de strijd![]()
ja belachelijk hequote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet je even in feedback forum zoeken.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja belachelijk he![]()
waar bemoeid iedereen zich toch mee ??
Zolang je geen luciferstokjes tussen je oogleden gedrukt krijgt en je verplicht wordt om naar de hobby van de ander te kijken ( of wat voor bezigheid dan ook) flikker dan op met al het commentaar.
Wat bezielt mensen toch ?
Zo graag willen bepalen waar een ander wel of geen plezier uit mag of zou moeten halen.
Zo graag willen bestieren hoe anderen hun leven indelen.
ongelooflijk wat een verdrietig kutzooitje.
en ja.. ik heb er genoeg van.
flikker toch op allemaal
je vergat trouwens nog dat dames boven de 18 hun poesjes niet mogen posten omdat er anders een feedback rel over moraal e.d. komt
helemaal eensch. en sorry , dat was ik inderdaad vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja belachelijk he![]()
waar bemoeid iedereen zich toch mee ??
Zolang je geen luciferstokjes tussen je oogleden gedrukt krijgt en je verplicht wordt om naar de hobby van de ander te kijken ( of wat voor bezigheid dan ook) flikker dan op met al het commentaar.
Wat bezielt mensen toch ?
Zo graag willen bepalen waar een ander wel of geen plezier uit mag of zou moeten halen.
Zo graag willen bestieren hoe anderen hun leven indelen.
ongelooflijk wat een verdrietig kutzooitje.
en ja.. ik heb er genoeg van.
flikker toch op allemaal
je vergat trouwens nog dat dames boven de 18 hun poesjes niet mogen posten omdat er anders een feedback rel over moraal e.d. komt
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat doen vrienden... die blijven ... ook als je ze toeschreeuwt op te flikkeren.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat doen vrienden... die blijven ... ook als je ze toeschreeuwt op te flikkeren.![]()
Je schreeuwt maar een eind in de rondte hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zet zo de kop-telefoon aanquote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je schreeuwt maar een eind in de rondte hoor.
Ik zet mijn boxen gewoon uit, hoor ik je niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |