Alleen met Backprotector.
Helm heb ik wel maar zet ik niet vaak op. Alleen met hele gekke dingen. Hoewel het misschien niet 100% verantwoordelijk is als leraar rij ik bijna nooit met zo'n ding op. het zit niet lekker en ik heb altijd met een muts op gereden.
Anyway, ff een berichtje uit Oostenrijk.
Sneeuw is hier helemaal kut. er ligt bijna alleen maar kunstsneeuw en de ijsplaten komen er zo zwaar doorheen dat ik regelmatig gewoon me kanten er niet in krijg. En dat wil toch wel wat zeggen. (vraag maar aan Rnej
![]()
)
Met Rnej boarden was wel lachen trouwens. Helaas had ik zo'n kater van de avond ervoor dat het maar bleef bij een aantal runs. Was gewoon te verrot. Wel jammer maar ja. Ik weet nu tenminste van 1 persoon uit dit topic hoe hij rijdt. Gelukkig blijf ik hem nog altijd voor
![]()
Anyway, verder wel weer relaxt. Heb al de nodige uren les gegeven. Alleen maar gevorderen prive'tjes. De laagste had 6 weken geboard. Dat is natuurlijk wel vet
![]()
Ook nog vorige week de training van de Leraren begeleid. Het doornemen van de progressie van de gevorderde bochten en het trainen op hun eigen kunnen. Voor de leraren die dat nog nodig hebben natuurlijk.
![]()
Verder nog wat vrij gereden maar momenteel is er weinig lol aan. Een beetje jibben gaat soms nog wel maar met al die ijsplaten (het is voornamelijk ijs op de piste zelfs) moet je toch voorzichtig zijn met vallen.
Verder verblijf ik in een 3 sterrenhotel dus ik heb niets te klagen in dat opzicht (elke dag ff na het boarden in de jacuzzi is echt chill
Me Rome Flag rijdt ook steeds lekkerder. lekker te jibben en toch nog agressief genoeg om mee te knallen.
Nu wachten op de pow en dan kunnen we pas echt gaan knallen.
![]()
De Malolo moet toch een keer uit de kast gehaald worden....
ciao gasten en tot later.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"