op zich best wel mooi!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
Ik en mijn neef hebben een beetje lopen pingelen en ouwehoeren.... nummertje geschreven, dit is een beetje het idee: wat vinden jullie?
leuk een beetje k's choice achtigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
Ik en mijn neef hebben een beetje lopen pingelen en ouwehoeren.... nummertje geschreven, dit is een beetje het idee: wat vinden jullie?
Standaard.. het klinkt als een liedje dat iemand schrijft wanneer hij net twee weken power akkoorden kan spelen. Stemmen klinken samen niet onprettig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
Stuk rond 1:50 kon zo iets zijn van Paul Kalkbrenner. Nice!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef meg1983 het volgende:
Ik heb hier even een preview van de track waar ik nu mee bezig ben, het is nog een beetje rommelig daar word aan gewerkt, maar ik ben al erg blij zoals die nu staat.
Feedback is natuurlijk welkom, graag zelfs!
Ableton live
bleu glitch
Korg wavestation
Peace!
ja dat was me zelf ook al opgevallen we moeten proberen het ritme te houden, ff zo'n tik tak kopen.........quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef DragonFire het volgende:
[..]
leuk een beetje k's choice achtig
vind alleen jammer dat het tempo bij het zingen opeens zo naar beneden gaat.
Heel vet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef cerror het volgende:
http://8bitcollective.com(...)tune+%28atari+st%29/
Was gister aan het lantefanteren met m'n Atari ST (computer uit 1986 avec 3 kanalen hardware matig geluid ). Muzikaal (melodie enzo) helemaal geen zak aan, maar technisch gezien best wel vet moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:19 schreef Punnik het volgende:
hier een idee-tje van mij . nu eens iets rustigs zonder beat
is nog maar een concept
http://punnik.nl/2010/Punnik-2010.mp3
Heb je effecten op je master kanaal gegooid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef usernamediehetdoet het volgende:
Probeer nu wat vaker (french) house achtige shizzle te maken dan hiphop. Wat vinden jullie?
Best tof. Minpunt is dat je het soms niet in ritme speelt (vooral met de lead), en het samenspel tussen de twee partijen soms chaotisch is. Verder tof.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef rico91 het volgende:
Hey!, mn eerste berichtje hier op het forum..
wat vinden jullie van dit?
Dat wah-wah-effect, of hoe je het ook noemt dat het volume constant harder en zachter gaat, is wat mij betreft een beetje overdone. Verder wel leuk, al kun je het misschien wat meer variëren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef usernamediehetdoet het volgende:
Probeer nu wat vaker (french) house achtige shizzle te maken dan hiphop. Wat vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |