abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44439882
Hier weer verder!

Dit is mijn doel trouwens, ongeveer deze lengte.

Vorig topic: Centraal: Ik wil langer haar #34
pi_44442448
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:40 schreef Viper88 het volgende:
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohnde Maar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
Damn, had weer flink wat kunnen vangen met een weddenschapje

Ff serieus, uitdunnen is volgens mij het magische woord, of niet? Werd vroeger dacht ik ook gewoon gedaan (ik ging ondanks de lengte iig wel vrij regelmatig naar de kapper). Moet ik anders eens een speurtocht ondernemen naar een foto van toen?

Afspraak staat voor morgenavond btw...
pi_44467143
a
pi_44468706
Ah, leuk, ik werd al bang dat er geen nummertje 35 meer kwam. Straks kom ik 2007 niet door
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44471829
Zo, de kapper heeft wat puin geruimd: oren vrijgemaakt, bakkenbaarden eraf, pony bijgeschaafd en de achterkant rechtgeknipt. Ook nog ff uitgedund aan de zijkanten zodat het niet zo wijd gaat staan. Verder is mij meegedeeld dat ik met gelwax in de weer moet zodat het niet zo'n pluizebol wordt en het haar ook wat zwaarder wordt, in de hoop dat de zwaartekracht er ooit vat op gaat krijgen. Over een week of 8 weer melden, kijken of er wat acceptabels van te brouwen valt.

Net nog even een kam er doorheen gehaald om alle losse haren weg te werken (was de kapper vergeten ) en morgen dus ff achter een potje gelwax aan.

Leuk detail: mijn ouders (bij wie ik daarna nog ff was) hadden niet eens in de gaten dat er helemaal niet zoveel af gegaan is Die weten nl. nog niet van dit plan. Mss maar gewoon m'n kop houden en kijken wanneer het kwintje valt
pi_44472829
Foto van het resultaat?
pi_44473251

De eerste twee zijn van voor het kammen, de derde van erna.
pi_44473397
Oké, ff een leuke pot gel/wax kopen en maak er wat leuks van!
pi_44477920
vooral de eerste ziet er al veel beter uit, dus duidelijke vooruitgang
pi_44479042
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry. Het blijft bovenop veel te vol en opzij kun je het zo nooit laten bijgroeien omdat het al heel snel weer uit verhouding is. Toch niet naar een andere kapper geweest ben ik bang
pi_44479066
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef Samson het volgende:
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
pi_44479079
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:05:21 #13
20023 Retro
studio bruxelles
pi_44483962
Teruvindpost.
pi_44484001
ik heb al langer haar
feest
pi_44486541
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:15 schreef Samson het volgende:

[..]

OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang

Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?

Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
pi_44488057
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef mazdarossa het volgende:

[..]

Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang

Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?

Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
BlaBlaBla
pi_44489628
Gister naar kapper geweest, oa dode puntjes eraf laten knippen

Ziet er nu ongeveer zo lang uit..

[ Bericht 34% gewijzigd door Doagere op 16-12-2006 20:46:15 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:09:40 #18
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44490000
Mn wenkbrauwen beginnen te verdwijnen
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:12:17 #19
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44490093
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.

Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben. In principe natuurlijk wel OT
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_44491138
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Domai het volgende:
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.

Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben. In principe natuurlijk wel OT
Haha, ik begon ooit zo:

Helen Hunt speelt de vrouw van Chuck in de film Cast Away (2000). Daar heb ik miesschien wel wat van weg ja.
pi_44492943
Ongelofelijk dat je dan het doorzettingsvermogen hebt gehad om tot de lengte die je nu hebt te laten groeien. Ik bedoel, meisjes die als meisje geboren worden (zal ik maar zeggen) hebben het voordeel dat ze gewoon vanaf jonge leeftijd al lange haren hebben, dus zij hoeven niet bewust door die groei periode heen te gaan. En de meeste jongens in dit topic kunnen makkelijk opgeven en weer voor een kort kapsel gaan.

Ik sta weer in tweestrijd om het er weer allemaal af te halen....
pi_44493366
Achja, ik moest lang haar hebben. En meestal als ik ergens voor ga dan ga ik er ook helemaal voor.

In het begin 1x in het halfjaar naar de kapper voor dode puntjes, en dan gewoon doorzetten. Alhoewel ik ook een hele lastige periode heb gehad, dan heb je een lengte waar je niets mee kunt dat is het vervelendste.
pi_44493806
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
Helemaal mee eens, neem ons advies nu een keer ter harte. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Face it, is het nou precies wat je zelf mooi vind? Neem de stap om ns een andere kapper te bezoeken. Laat er gewoon een goed model in knippen, al dan niet een stuk korter, dan kun je daarvanuit verder werken. Tja, en over die foto's en real life, je kan foto's op zoveel manieren maken dat het er idd anders uit kan zien dan wat je normaal in je spiegel ziet. Is niet zo vreemd hoor
pi_44498898
Mijn haar wordt ook langer en langer, binnenkort maar eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Ik kam het tegenwoordig uit luiheid gewoon achterover met gel maar iets meer creativiteit moet mogelijk zijn. Weet iemand iets leuk wat weinig tijd kost? Ik heb vrij stijl haar maar er zit ook een bepaalde slag in, in een soort S-vorm, dus een volledig stijl kapsel zit er helaas niet in.
pi_44500874
^
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')