Damn, had weer flink wat kunnen vangen met een weddenschapjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:40 schreef Viper88 het volgende:
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohndeMaar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
![]()
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef Samson het volgende:
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht langquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:15 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef mazdarossa het volgende:
[..]
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang![]()
Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?
Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
Haha, ik begon ooit zo:quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Domai het volgende:
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.
Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben.In principe natuurlijk wel OT
Helemaal mee eens, neem ons advies nu een keer ter harte. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Face it, is het nou precies wat je zelf mooi vind? Neem de stap om ns een andere kapper te bezoeken. Laat er gewoon een goed model in knippen, al dan niet een stuk korter, dan kun je daarvanuit verder werken. Tja, en over die foto's en real life, je kan foto's op zoveel manieren maken dat het er idd anders uit kan zien dan wat je normaal in je spiegel ziet. Is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |