En ik wilde nog een flesje halen vandaag, maar dacht dat het toch niet gedronken zou worden..quote:
Ja ik denk dat de zender van Lesley niet goed werkt of batterijen mss bijna leeg zijn?quote:
idd, hoop dat ze niet zo vroeg naar bed gaan dan....quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef Darklight het volgende:
sommige mogen morgen uitslapen tot 10.00, wel relaxed
Hij denkt dat Nena hem voor lul zette, maar dat was alles behalve het geval. Nena vindt het erg moeilijk om een keuze te maken, dus deed wat lacherig over dat Brian een pleidooi moest houden. Omdat ze er wat bij moest lachen, kreeg Brian het idee dat ze hem voor lul zette. Dat was volgens mij zeker niet het geval.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is er met hem dan, wie is 'making fun of him'?
Eerlijk gezegd vindt ik het goed advies.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:40 schreef Sonique het volgende:
Bah bah.
Bart met z'n welgemeende advies...
Krijg opeens laxerende gevoelens...
Nou volgens mij wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Nena hem voor lul zette, maar dat was alles behalve het geval. Nena vindt het erg moeilijk om een keuze te maken, dus deed wat lacherig over dat Brian een pleidooi moest houden. Omdat ze er wat bij moest lachen, kreeg Brian het idee dat ze hem voor lul zette. Dat was volgens mij zeker niet het geval.
met een waardig hoog cliché gehalte...quote:Op donderdag 14 december 2006 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vindt ik het goed advies.
RTL4 website zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
Waar kan ik dat interview vinden met de grootste schandalen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |