JA EN DAAR GAAT HET JUIST OMquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Die streams op planet.nl zijn trouwens echt wel het geld waard, goede kwaliteit zeg! En kein gebuffer.
Alleen ik krijg geen verbinding met feyenoord, maargoed.
wtfquote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef kletskop het volgende:
kanaal 15525
EN WAT ZEG JE DAN ?!?! ja nu heb je geen grote bek meer he !? van wahhahaah Utrechtquote:Op zondag 17 december 2006 14:37 schreef Devrim_ het volgende:
FC Utrecht - Feyenoord..Wat een wedstrijd![]()
Spannend![]()
Ajax..best netjes.
Jammer dat Excelsior zonodig met 11 man achterin moest zitten
En nu..AZ!
Go AZ..PSV mag geen kampioen worden dit jaar
Sopcast 2 keer installeren?quote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef azaroth het volgende:
is het op een of andere manier mogelijk om twee sopcast kanalen tegelijk te kijken?
Utrecht is gewoon poep..Feyenoord ook..dus tjaquote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
EN WAT ZEG JE DAN ?!?! ja nu heb je geen grote bek meer he !? van wahhahaah Utrecht
ik zal het eens proberenquote:
kom es op msnquote:Op zondag 17 december 2006 14:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Utrecht is gewoon poep..Feyenoord ook..dus tja
Bij opties heb je een vinkje die aanstaat met: Allow only one instance of Sopcast. Gewoon die ff uitzetten denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef azaroth het volgende:
is het op een of andere manier mogelijk om twee sopcast kanalen tegelijk te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |