Jij zit de hele dag te wachten op topictitels waarop je kan reageren hequote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Gamer_V het volgende:
Oke.
Punt 1) Haal nou eens geen dingen aan die op jou minstens net zo hard van toepassing zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarom ligt 's morgens steevast ook een bord en beker op de aanrecht. Omdat ze in de vaatwasser staan.
Nou, dat ben je nu ook al hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 21:17 schreef r8ality het volgende:
....
Geen zin om aan te passen, anders ben ik dalijk weer te lomp en zielig.
Alleen over luchtige onderwerpen, niet over serieuzequote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel de vraag voor de volledigheid nog een keer (want ik wil het echt weten):
Praten jullie (Flow & r8al) ook wel eens met elkaar zonder PC/internet eigenlijk?
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel de vraag voor de volledigheid nog een keer (want ik wil het echt weten):
Praten jullie (Flow & r8al) ook wel eens met elkaar zonder PC/internet eigenlijk?
Ja maar jij maakt wel schoon.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef gurlie het volgende:
De huishoudelijke frustraties liggen hoog hier.
*streept samenwonen van nog ooit doen lijstje.
Ik flikker die dingen zelf altijd gewoon in de vuilnisbak. En dan stamp ik het wel aan in de kliko. Maar omdat dat volgens de policy niet mag, zet ik ze stuurs naast de koelkast. Sim-pel.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Punt 1) Haal nou eens geen dingen aan die op jou minstens net zo hard van toepassing zijn.
Punt 2) Ik had het over het avondeten.
Ow en denk jij dat al die lege drinkpakken van je al 2 jaar lang zich van eiges opvouwen en naar de prullenbak lopen? Dacht het niet.
Jij bent stoer! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.
Grappig trouwens. Hoe meer geklaag, hoe minder ik pannen schoonmaak. Zo ben ik dan ook wel weer.
Als ik niet klaag doe je het ook niet hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.
Grappig trouwens. Hoe meer geklaag, hoe minder ik pannen schoonmaak. Zo ben ik dan ook wel weer.
Dat weet je niet. Want je klaagt al vanaf het begin dat je dat panneke hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik niet klaag doe je het ook niet hoor
Als je eerst je tieten post, misschien.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent stoer! Mag ik je aanraken?
Nee je zet ze naast de koelkast omdat je te lui bent om ze ff plat te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik flikker die dingen zelf altijd gewoon in de vuilnisbak. En dan stamp ik het wel aan in de kliko. Maar omdat dat volgens de policy niet mag, zet ik ze stuurs naast de koelkast. Sim-pel.
Heel veel zelfsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt wel schoon.
kom ook eens bij mij op bezoek danquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heel veel zelfs
Ik maak zelfs bij jullie schoon.
Ik heb jouw kamer opgeruimd.
Ik ben een softie.
En hoe komt het dat ik er over moet klagen? Juist!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Want je klaagt al vanaf het begin dat je dat panneke hebt.
Dat zeg ik net. Ik flikker ze liever in de vuilnisbak en stamp de kliko een keer aan, i.p.v. elk pak apart plat te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee je zet ze naast de koelkast omdat je te lui bent om ze ff plat te maken.
Ho ho ze moet eerst hier nog aan het werkquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom ook eens bij mij op bezoek dan
Ik heb dat panneke een keer laten staan. Nou dat zorgde meteen voor zo'n kortsluiting dat dat bij mij ook meteen een kortsluiting veroorzaakte.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En hoe komt het dat ik er over moet klagen? Juist!!!!
Helder licht daalt op ons neder vanuit den Hemel.!!!
Ok, dan gooi je ze vanaf nu in de kliko naast de schuur en laat je ze niet meer op het aanrecht staan. Mij om het even.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Ik flikker ze liever in de vuilnisbak en stamp de kliko een keer aan, i.p.v. elk pak apart plat te maken.
En kom nou niet aan met dat scheidingsrommelverhaal, want bij de Razob lazeren ze alles weer bij elkaar.
Nee, want dan moet ik weer naar buiten voor elk pak. En de vuilnisbak staat binnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, dan gooi je ze vanaf nu in de kliko naast de schuur en laat je ze niet meer op het aanrecht staan. Mij om het even.
Als je het bekant een week laat staan met de opgedroogde jus er nog in kun je wel een opmerking verwachten ja. Duh!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb dat panneke een keer laten staan. Nou dat zorgde meteen voor zo'n kortsluiting dat dat bij mij ook meteen een kortsluiting veroorzaakte.
Floris' frustraties. En het hele topics hypocrisie.quote:
Joost z'n gebrek aan opvoeding en eigenwijsheid en zijn wil om zich aan niemand aan te passen.quote:
Ga toch weg. Een week. No way.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het bekant een week laat staan met de opgedroogde jus er nog in kun je wel een opmerking verwachten ja. Duh!
Zeg!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ho ho ze moet eerst hier nog aan het werk![]()
Waar is Jerruh als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef FUFR het volgende:
wie hier nu binnenvalt in het topic denkt met een gay stel te maken te hebben
Hehehe, beetje maar.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef FUFR het volgende:
Ik heb een paar basisregels:quote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost z'n gebrek aan opvoeding en eigenwijsheid en zijn wil om zich aan niemand aan te passen.
Of een fles wijnquote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, volgende week een kerstonzinborrel.
Met presentje. Zal wel een pen met een mooi logo zijn ofzo
.
Ik heb wel vaker mijn twijfels ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef FUFR het volgende:
Pannen twee dagen achter elkaar gebruiken zonder af te wassen is ieuw Joost.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb een paar basisregels:
- Ik haat alles wat nutteloos is: daar valt onder, pannen afwassen terwijl je de dag erop hetzelfde erin bakt. Of pakken elke keer plat maken terwijl je dat in de kliko in 1 keer kan doen.
- Ik haat alles wat wordt opgedrongen door idealen
- Ik haat alles wat met oneerlijkheid en hypocrisie te maken heeft
En iedereen scoort ruim voldoende!
"schat, ik heb besloten dat ik toch bij Joost blijf wonen"quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mijn twijfels ja.
Moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef FUFR het volgende:
jullie zoeken het maar effe uit. wij gaan de kerstmenu's effe samenstellen.
het wordt iets met veel!![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk kan ik Floris niet uitstaan. Maar door mijn aanpassingsvermogen zit er nog geen mes tussen zijn ribben..
iedere dag nieuwe kopen is een betere optie.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pannen twee dagen achter elkaar gebruiken zonder af te wassen is ieuw Joost.
Nooooo!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
"schat, ik heb besloten dat ik toch bij Joost blijf wonen"
Waarom? Omdat dat niet aan het ideaalbeeld van een overdreven brandschoon schoonmaakbeleid voldoet?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pannen twee dagen achter elkaar gebruiken zonder af te wassen is ieuw Joost.
Heel de dag vrij zijn is tof.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wie heeft er nog wat leuks meegemaakt?
Dat deed mijn huisgenote ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef bleiblei het volgende:
Die pannen is wel heul ranzig.
Dat deed een huisgenoot van mij ook altijd.
Gewoon 1 pan en daar de hele week in koken zonder af te wassen.
Oud vet en dergelijke is gewoon goor.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dat niet aan het ideaalbeeld van een overdreven brandschoon schoonmaakbeleid voldoet?
En kom niet aan met hygiene en bacterien, want dat is bullshit in ons steriele huis.
Check, en check. De maatschappij doet niet echt z'n bestquote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Joost is diep van binnen niet alleen heel eenzaam, maar ook nog eens een anarchistische hippie! Braveau!
Dan was ik dus echt labeltjes gaan plakken he.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat deed mijn huisgenote ook.
In MIJN mooie nieuwe tefalpannen
Dan spoel ik ze wel een beetje af voordat ik ga bakken. Maar niet nutteloos 20 liter water + dreft verspillen omdat men op elk moment het pannetje in een vitrinekast wil hebben!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oud vet en dergelijke is gewoon goor.
Dat had dus geen zin.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dan was ik dus echt labeltjes gaan plakken he.
Autorijden is ook slecht voor het milieu.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan spoel ik ze wel een beetje af voordat ik ga bakken. Maar niet nutteloos 20 liter water + dreft verspillen omdat men op elk moment het pannetje in een vitrinekast wil hebben!
Sommige dingen zou ik echt mijn veto over uitspreken. Bah bah.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had dus geen zin.
Ik verstopte ze zelfs op mijn kamer, maar als ik de pan 30 minuten onbewaakt in de keuken liet staan had zij ze al gevonden
De meeste mensen produceren met 1 maaltijd wel meer afwas dan alleen dat ene pannetjequote:Op donderdag 14 december 2006 21:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan spoel ik ze wel een beetje af voordat ik ga bakken. Maar niet nutteloos 20 liter water + dreft verspillen omdat men op elk moment het pannetje in een vitrinekast wil hebben!
Wat een vergelijking! Chapeau!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Autorijden is ook slecht voor het milieu.
Stop je daar ook mee dan?
Ik niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meeste mensen produceren met 1 maaltijd wel meer afwas dan alleen dat ene pannetje
Ik heb het vermoeden dat Josti nu een beetje in het wilde weg aan het schoppen isquote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef r8ality het volgende:
En wat klinkt dat dom he! Ja stel je voor, dat je niet elk moment fonkelbrandschone pannen in je kast hebt staan! Daar ga je dood aan! Dan word je niet meer geaccepteerd in de samenleving!.
Jij wenst de discussie te winnen met kromme vergelijkingen...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja jij wenst een moraalridder te zijn met je water.
Va-at-wa-ss-er.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij roert met je handen en je vreet uit de pan? Holenmens
Het zit hem allemaal wel erg hoog vandaag.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Josti nu een beetje in het wilde weg aan het schoppen is
En jij nooit he.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij wenst de discussie te winnen met kromme vergelijkingen...
Welke kromme vergelijking? Wijzen graag.quote:
Die met die foto's en het neuken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Welke kromme vergelijking? Wijzen graag.
Al maanden.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het zit hem allemaal wel erg hoog vandaag.
wijzen is onbeleefdquote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Welke kromme vergelijking? Wijzen graag.
Wij hebben geen studentenhuis. Meer een bunker met schoonmaakcontract.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een studentenhuis?
Ik wil m best komen saboteren hoor
Prima. Ga jij dan op en neer fietsen tussen Eindhoven en Tilburg?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:41 schreef gurlie het volgende:
Oh en het was niet krom. Jij wil het milieu redden met je water, dan ook met je auto.
Nee, dalijk kom ik foto's van jouw tieten tegenquote:
Vertel het eens Joost.. Wat zit je dwars?quote:
Nee, want ik bespaar ook geen water met mijn pannen. Ik help gewoon gezellig mee aan het broeikaseffect.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Prima. Ga jij dan op en neer fietsen tussen Eindhoven en Tilburg?
Dat zou je maar al te erg vinden, gezien het feit dat je altijd pagina's lang door kan zagen over die dingenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dalijk kom ik foto's van jouw tieten tegen.
Ik zou het niet doen hoor. Dalijk spring je zelf voor de treinquote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vertel het eens Joost.. Wat zit je dwars?
Er is vast een onderliggende oorzaak. Je mag er best over praten hoor. Gratis zelfs!
Ik ben wel wat gewend. Trust me.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen hoor. Dalijk spring je zelf voor de trein.
Ik probeer tenminste nog IETS te doen. Al is het die 20 liter water. Maar het ging meer om de moeite ook. 6x dingen doen die je ook in 3x kan doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, want ik bespaar ook geen water met mijn pannen. Ik help gewoon gezellig mee aan het broeikaseffect.
Onze vaatwasser zit altijd vol hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste nog IETS te doen. Al is het die 20 liter water. Maar het ging meer om de moeite ook. 6x dingen doen die je ook in 3x kan doen.
Dus je sloopt de anti-aanbaklaag. Dan moet je eerder nieuwe pannen kopen. Die weer geproduceerd moeten worden, dus nog meer vervuiling!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Onze vaatwasser zit altijd vol hoor.
Wij hebben gewoon veel pannen.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus je sloopt de anti-aanbaklaag. Dan moet je eerder nieuwe pannen kopen. Die weer geproduceerd moeten worden, dus nog meer vervuiling!
*Greenpeace belt
Verder ben je wel schattig hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:50 schreef r8ality het volgende:
Daar was het me allemaal om te doen!
Uit welk land komtie?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er 1, van Marijke
USAquote:Op donderdag 14 december 2006 21:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uit welk land komtie?
De mijne is van Marieke.
Met de vraag of we zaterdag naar haar voorstelling komen kijken...
Neej dat klopt henk! Ik heb me daar inderdaad niet voor ingeschrevenquote:Bij mijn weten kunnen studenten zelf bij het afstuderen aangeven of zij in de toekomst dit soort post willen ontvangen. Ik denk dat je zoon dat niet gedaan heeft. Wij doen dit dus als een service naar afgestudeerden en het bedrijfsleven. Wij geven geen adressen af, sturen alleen door en vragen daarvoor een vergoeding voor de gemaakte kosten.
In de muziekschool a.d. Pastoor Petersstraat (Nostalgiequote:Op donderdag 14 december 2006 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
USA
Voorstelling? Woar? Wat is ze lekker op tijd
Jullie sporen allebei niet. Echt.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:06 schreef FlowDesign het volgende:
Will Graag - Kale lientje (schuine versie)![]()
!!!eins!!!!!!!!111111111111
Dat meen je nietquote:Op donderdag 14 december 2006 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
(Nu moet ik uitkijken want ik weet dat iedereen meeleest van mijn familie).
Alleen hylke toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In de muziekschool a.d. Pastoor Petersstraat (Nostalgie).
Romantisch Rood
door het Eindhovens Jongeren Ensemble
Meer info: http://eje.dse.nl
Ik wist het wel hoor. Ik negeer dat soort dingen alleen subtiel(Nu moet ik uitkijken want ik weet dat iedereen meeleest van mijn familie
).
Nouw, als ik jouw gedicht mag geloven lezen mijn pa en oudste zus ook mee af en toe.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen hylke toch?
Anyway, lijkt me leuk hoor
Dag familie van Okkequote:Op donderdag 14 december 2006 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouw, als ik jouw gedicht mag geloven lezen mijn pa en oudste zus ook mee af en toe.
hoi!.
Hypocriet kutje!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dag familie van Okke
Ik ben niet zo als ik me op internet voordoe!
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dag familie van Okke
Ik ben niet zo als ik me op internet voordoe!
Ja iddquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Schandalig! Die jeugd van tegenwoordig!![]()
Je kunt een kat aan je laten wennen door hem/haar te lokken met voedsle. Als de kat doorheeft dat jij degene bent die het eten verzorgt dan willen sommige katten wel eens aardig gaan doen (bij ons b.v.).quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Garnalen zijn mjammie, denkt Zoë
Lokken met eten
Daarom doe ik het ook, als ze mij met lekker eten gaat associeren komt ze vanzelf.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je kunt een kat aan je laten wennen door hem/haar te lokken met voedsle. Als de kat doorheeft dat jij degene bent die het eten verzorgt dan willen sommige katten wel eens aardig gaan doen (bij ons b.v.).
Maar je hebt ook stronteigenwijze vrouwen katten natuurlijk
Okke's zus?quote:
En hoe heb jij bb gelokt dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook, als ze mij met lekker eten gaat associeren komt ze vanzelf.
Eerst een geschreven aanvraag in drievoud en naaktfoto's.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef ArTiC het volgende:
vrouw...dus zal wel geaccepteerd worden hier
Ben jij een kloon van Joost?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eerst een geschreven aanvraag in drievoud en naaktfoto's.
We moeten wel weten waarmee we te maken hebben voordat we conclusies gaan trekken natuurlijk.
Hebben we die formaliteiten ooit van jou gehad dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
We moeten wel weten waarmee we te maken hebben voordat we conclusies gaan trekken natuurlijk.
hoop het niet neequote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw vriendin zal het niet zijn i.i.g.
Ja, en als je je tieten niet post ben je net zo hypocriet als de rest. Hop, je hokje in.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ehh.. nou.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben we die formaliteiten ooit van jou gehad dan?![]()
slecht hequote:
Ik moest wel even heel hartelijk lachen nu!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, en als je je tieten niet post ben je net zo hypocriet als de rest. Hop, je hokje in.
En je tieten die je niet wil postenquote:
Geloof het of niet, ik nam even mezelf in de zeikquote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik moest wel even heel hartelijk lachen nu!
Nee, die kwamen later pas.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
En je tieten die je niet wil posten.
Ik zal niet doordenken. Tja, liefde op het dronken eerste gezicht hequote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slecht he
Hij protesteerde niet hoor!
Hij heeft die eerste avond zelfs de poes van de buurvfrouw ge-aaid
Rubs off.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Joost?
nerds hadden we hier nog niet genoeg neequote:
zo ja: vertikaal of horizontaal?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je slingers in je kerstboom?
Dat was ook mijn eerste ideequote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nerds hadden we hier nog niet genoeg nee
De eerste avond hebben we elkaar alleen maar een hand gegeven hoor!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal niet doordenken. Tja, liefde op het dronken eerste gezicht he
Gelukkig val ik niet onder die noemer.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nerds hadden we hier nog niet genoeg nee
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eerste avond hebben we elkaar alleen maar een hand gegeven hoor!
Mietjes.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eerste avond hebben we elkaar alleen maar een hand gegeven hoor!
Nope, jij valt onder de gezellige oude brompottenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die noemer.
De term 'nerd' is inderdaad leeftijdsgebonden jaquote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die noemer.
Woon alleen, vrijgezel half, (nog) geen kerstboomquote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cupmaat, woonsituatie, vrijgezel of niet, heb je slingers in je kerstboom?
Dat is niet het hele antwoord.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef C_W het volgende:
[..]
Woon alleen, vrijgezel half, (nog) geen kerstboom
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De porno hebben we tot de tweede date bewaard
Dan moet je het volume van je gehoorapparaat lager draaienquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Juup© het volgende:
Vrouwelijk geslachtsdeel![]()
De procfan van de persoonlijk telmachine voor op de schoot maakt een irritant hoge peiptoon. Weliswaar heel zacht maar ik hoor het
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je het volume van je gehoorapparaat lager draaien
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, jij valt onder de gezellige oude brompotten
En met welke van die 2 vergeleek jij hem dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef gurlie het volgende:
Ik vergeleek R8al met Belle en het Beest.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En met welke van die 2 vergeleek jij hem dan?
Juup! We were so close!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is voldoende. Jij laat aan ons ook niet het achterste van jouw tong zien
Ideequote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je het volume van je gehoorapparaat lager draaien
Dat werd tijd!quote:
Als juf moet je je hier aardig thuis voelenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:51 schreef amaranta het volgende:
Gezellig hier jongens en meisjes.
Ja ik voel me ook ontzettend thuis...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als juf moet je je hier aardig thuis voelen![]()
Die vraag was 1 keer leuk Ingrid. Nu niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar woon je C_W, huur of koop? Hoeveel m2
Mag ik ze hebben?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:55 schreef amaranta het volgende:
ik heb een groot gedeelte van deze boekenserie in de klas staan
[afbeelding]
had een van de kinderen een boekverslag geschreven over 'de geboorte 1'
Het was iets in de trant van: de piemel gaat naar binnnen en dan komt er een zaadje.....
Wij hebben die boeken er maar even tussen uit gehaald voor het geval we ouders op ons dak krijgen.
Ja ik pak natuurlijk wel die foto waar ik het gunstigst op staquote:Op donderdag 14 december 2006 22:56 schreef amaranta het volgende:
Das een slanke foto!
Vooral het balkje.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik pak natuurlijk wel die foto waar ik het gunstigst op sta
Daar is ze weerquote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Woon centrum, huur, extreem klein.. maar alles voor mezelf en op loop kruipafstandquote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat een geile neus!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom maar halen. Het zijn wel kinderboeken. Met oa deze figuren
[afbeelding]
[img]http://www.tienda-anime.com/tienda/images/erase1espacio.jpg[/imig]
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Speciaal voor Josti
[afbeelding]
Er was eens... het lichaamquote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom maar halen. Het zijn wel kinderboeken. Met oa deze figuren
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen was je 18?quote:
iddquote:Op donderdag 14 december 2006 23:01 schreef gurlie het volgende:
Hee wacht, ik ken die poppetjes. Daar waren ook tekenfilmpjes van.
Tactischquote:Op donderdag 14 december 2006 22:56 schreef amaranta het volgende:
Das een slanke foto!
Woon je boven mij dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef C_W het volgende:
[..]
Woon centrum, huur, extreem klein.. maar alles voor mezelf en op loop kruipafstand
De boeken heten dan ook: zo werkt je lichaamquote:
Dan moet je ook niet stoppen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
24![]()
Ik zei toch dat stoppen met roken killing was
Jaquote:
Na de feestdagen ga ik het er allemaal af trainen zodat ik met de zomer weer in mijn maat 38 kleding pasquote:
Dat soort shit jaquote:Op donderdag 14 december 2006 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
Joh! Dat is die tekenfilm waarin die poppekes allemaal miniaturen zijn en je lichaam beschermen
Dan lieten ze zo'n kind zien die iets zoets ging eten en dan vielen er zakken suiker naar benden in z'n mond en dan werden de enge monsters in z'n mond sterker van die suiker en gingen ze gaten in z'n tanden boren
Particulier, duur?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef C_W het volgende:
[..]
Woon centrum, huur, extreem klein.. maar alles voor mezelf en op loop kruipafstand
En ze gingen surfen op bloedplaatjes jeweetsquote:Op donderdag 14 december 2006 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
Joh! Dat is die tekenfilm waarin die poppekes allemaal miniaturen zijn en je lichaam beschermen
Dan lieten ze zo'n kind zien die iets zoets ging eten en dan vielen er zakken suiker naar benden in z'n mond en dan werden de enge monsters in z'n mond sterker van die suiker en gingen ze gaten in z'n tanden boren
Uw zoekbewerking - Eurorecrea - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef C_W het volgende:
[..]
Zou kunnen, wordt jij ook door Eurorecrea uitgebuit ?![]()
Wij hadden ook the why why family.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ze gingen surfen op bloedplaatjes jeweets![]()
WTF, nee mijn huisbaas heeft gewoon een naamquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef C_W het volgende:
[..]
Zou kunnen, wordt jij ook door Eurorecrea uitgebuit ?![]()
Meest nutteloze gadget ooit en veel te duurquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Ga maar sparen.
Voor die wifikonijn..... jeweetz
Maar wel hipquote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Meest nutteloze gadget ooit en veel te duur
Het klinkt niet duur, maar als je de m2 prijs gaat uitrekenenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:05 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Particulier, duur?
En nu ga ik slapen.
En daar ging de kerstboom.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:09 schreef bleiblei het volgende:
Spring*
Bestonden ze maar niet!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Eurorecrea - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Je liegt! Het bestaatnie!
Damn... Ik ga morgen zo niet op tijd op mijn werk verschijne
Heeft SQ je weer moeten lokken met alcohol?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:09 schreef bleiblei het volgende:
Spring*
25 p/m2 incl.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, ik heb, ik betaal 10E p/m2 incl.
¤4,45 p/m2....oh wat is Helmond toch kut zegquote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, ik heb, ik betaal 10E p/m2 incl.
Mijn huisbaas is een bedrijfquote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF, nee mijn huisbaas heeft gewoon een naam
Ik woon op de Biesterweg, parallel aan de Aalsterweg
4 euro de m2.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
¤4,45 p/m2....oh wat is Helmond toch kut zeg![]()
Kopen is gewoon een goede investeringquote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
4 euro de m2.
Maar ik speel vals.
En dan heb ik G/W/L en service kosten niet meegetelt.
...zolang ze niet de hypoyheekrenteaftrek afschaffen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kopen is gewoon een goede investering
Dat is bij mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kopen is gewoon een goede investering
ik incl. servicekosten en daarbij zit water inbegrepen dus.
G/L tel ik niet mee.
Shit, je editte te snelquote:Op donderdag 14 december 2006 23:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
...zolang ze niet de hypoyheekrenteaftrek afschaffen.
Keukendampenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef bleiblei het volgende:
ik heb nog op de Kleine Berg gekeken boven de Listers naar een appartementje.
Kansloos klein hok wat in de advertentie voor minimaal 10m2 te groot te koop stond en aan alle kanten krom in elkaar gezet wasquote:
Tussen de Kleine Berg, Grote Berg en Bergstraat is een hele grote zandvlaktequote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
Kleine berg lijkt me wel tof
Maar waar laat je je auto zonder te betalen?
Nee dat ligt aan Helmond.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
ligt het weer aan mijn hoere MSN of is het weer feest vanavond qua verbinding?
En zonder dat ie gesloopt wordt 's nachts in het weekendquote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
Vlakbij.. woon nog iets meer richting stadquote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef bleiblei het volgende:
ik heb nog op de Kleine Berg gekeken boven de Listers naar een appartementje.
Nergens last vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
Nee...Goirlequote:
Waar? Kun je daar parkeren dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tussen de Kleine Berg, Grote Berg en Bergstraat is een hele grote zandvlakte.
En parkeerplaatsen voor aangrenzende appartementencomplexen.
Kijk maar op maps.google.com
edit: okee, groot is overdreven. Maar iig die appartementen hadden een afgeschermde parkeerplaats achter.
Bezoekerspas 3 euro p.mquote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
Je zet ze dus achter een groot hek. Dus dat gaat wel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zonder dat ie gesloopt wordt 's nachts in het weekend
Geen idee, heb het niet aanstaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
Op die zandvlakte mag niet meer geparkeerd worden.. gemeente heeft natuurlijk een geweldig bestemmingsplan bedacht..quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tussen de Kleine Berg, Grote Berg en Bergstraat is een hele grote zandvlakte.
En parkeerplaatsen voor aangrenzende appartementencomplexen.
Kijk maar op maps.google.com
edit: okee, groot is overdreven. Maar iig die appartementen hadden een afgeschermde parkeerplaats achter.
Jup... Voor bewoners dan. Tussen die Faces en die Griek zit bijv. een groot hek.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar? Kun je daar parkeren dan?
Nee helemaal vooraan op kl. bergquote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woon jij op de willemstraat dan?
Links van Faces Kapper bedoel jequote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je zet ze dus achter een groot hek. Dus dat gaat wel goed.
Of in dat kunstenaarsbouwval boven de zilversmidquote:Op donderdag 14 december 2006 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij die reisboekenwinkel? Da's wel tofheid
En reteduur
Woon boven geweldige 30+ kroegquote:Op donderdag 14 december 2006 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij die reisboekenwinkel? Da's wel tofheid
En reteduur
Niet voor 25 euro/m2quote:Op donderdag 14 december 2006 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of in dat kunstenaarsbouwval boven de zilversmid.
Dag ouwe lul.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:26 schreef r8ality het volgende:
Weltrusten lieve hypocriete kinders.
.
Een begrip waardoor ik nu lid ben van de AAquote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen kroeg, da's een begrip!
Kom je van oorsprong ook uit Eindhoven?
W00t, van welke school kom je?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Een begrip waardoor ik nu lid ben van de AA![]()
Ja oorsprong Eindhoven.
soms ook wel teveelquote:Op donderdag 14 december 2006 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(we vragen en weten hier alles aan / van elkaar)
ben ik effe weg, toch gauw je tieten laten zien he!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
W00t, van welke school kom je?
Jup, speciaal voor Joost voor het slapen gaanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben ik effe weg, toch gauw je tieten laten zien he!![]()
Mijn poging tot anoniem blijven is nu al mislukt!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
W00t, van welke school kom je?
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Een begrip waardoor ik nu lid ben van de AA![]()
Ja oorsprong Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |