abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 20:39:51 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44608399
Goed te horen hè PV.

Moonah, dit weekend begin ik met afbouwen. Pfffff...
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:43:49 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_44608544
dutchie, is het al zover? wow, alweer een half jaar bv gegeven! good for you! wees maar trots, heb je toch gedaan!
stormy waters...
sailin'
pi_44608558
Dat klinkt goed PV! Fijn zo'n lactatiekundige
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 20 december 2006 @ 20:47:28 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_44608688
wat goed PV, mag je idd trots op zijn! fijn!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 20 december 2006 @ 20:47:58 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44608706
Ja, wat zeur ik ook eik Belaan, ben gewoon een softie als het op loslaten aankomt. Vooral omdat we toch echt besloten hebben om het bij 2 te laten. Dus dit is dan echt het afsluiten van de bv-fase. Bij een softe muts.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:51:11 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_44608834
kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is, lastig om te stoppen maar dat toch willen. is een emotioneel gebeuren dat bv geven
ik heb nog altijd een rottig gevoel erover, hoewel ik me niet schuldig voel zal ik er altijd bepaalde emoties bij krijgen. en toch ben ik dan ook blij dat Ezra wel uit mijn borst heeft gedronken en ik ben blij dat ik daar foto's van heb enzo. het is gewoon mooi.
stormy waters...
sailin'
pi_44609033
Oh Dutch, begrijpelijk dat het zo emo voelt. Ik moet er ook nog niet aan denken.
Het is zo speciaal
  woensdag 20 december 2006 @ 21:35:06 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44610368
PV, goed gedaan!!

Dutchie, lijkt me idd moeilijk, ik geloof ook niet dat ik echt zo'n moment zou kunnen kiezen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44611008
Moeilijk hoor Dutch.

Ik ga vrijdag ook voor het laatst kolven en dan dit weekend beginnen met afbouwen. Hoewel ik zeker weet dat ik het wil en ga doen voelt het toch een soort van fout voor mezelf. Ik heb 6 maanden lang zo hard geprobeerd het vol te houden ondanks een slecht begin en alle dips en vaak kolven om genoeg voor de flessen te hebben dat stoppen nu tegennatuurlijk voelt, ook al weet ik wel dat het geen ramp is. Rare dingen, gedachtes...
  woensdag 20 december 2006 @ 22:30:56 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44612508
Nou PV, wat fijn zeg!
Óp naar de goede tijden!

PM, mutske, ben jíj gek.
Check de posticon van mijn post! Ik was gewoon pas erg laat op de markt, ze waren al aan het inpakken...
Ik PM je even.

En Dutsj, nog even een paar dagen heeeel intens genieten!

[ Bericht 16% gewijzigd door Moonah op 20-12-2006 22:36:23 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44613771
*glim*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 20 december 2006 @ 23:07:31 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44613829
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*glim*
*zonnebril opzet
pi_44620258
't Is verdorie wéér verstopt. Nu weer alleen links en er zit een nieuwe blaar op een nieuwe plek... Daar wordt je toch volkomen mesjogge van??!
pi_44620849
Och PV, wat een gedoe!

Even een vraagje aan de deskundigen:
Een vriendin van mij gaat in januari weer werken, en haar zoontje krijgt BV. Hij heeft in het verleden (hij is 12 weken ) wel eens een flesje gehad, maar daarna een helepoos niet, en nu wil hij niet meer. Kokhalzen en brullen en hij vertikt het. What to do?

Ik weet al:
-zonder mama erbij voeden
-in een andere houding dan de borstvoedingshouding voeden.
-ander speentje proberen (maar ze gebruiken nu Avent en ik dacht dat die nog het meest de borst nabootsen, of is dat helemaal niet zo)
-is het ook nog een optie om te fingerfeeden, of is dat voor zo'n grote baby niet handig meer?

Als alles niet lukt, kan ze ook nog zelf gaan voeden tussendoor, of hem laten wachten tot ze terug is, maar ik geloof niet dat ze erg voor 1 van deze opties voelt.
Eva
  donderdag 21 december 2006 @ 10:30:21 #215
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44621267
jemig PV

linda: oefenen, oefenen, oefenen, oefenen.
Een paar voedingen per dag eerst een klein beetje in een flesje proberen. (of halverwege als de ergste honger gestild is)
Spelen met de temperatuur (koud, warm, halflauw)
Toch andere spenen proberen (misschien eentje die helemaal niet op een borst lijkt: dental bijv)
Afleiden voor de tv
Ben ook een keer tegengekomen: zilverpapier om de fles heen, dat schijnt een leuk effect te geven voor die babies (knispert en glimt)

Uithongeren zou ik nooit proberen trouwens (niet dat je dat noemt, maar er zijn mensen die dat doen). Het zal niet de eerste keer zijn dat een baby uitgedroogd raakt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44621992
Nou PV, ik vind dat jij je frustratie nog heel netjes uitdrukt. Mijn hemel zeg... ik heb écht met je te doen.

Linda, er zijn verschillende speentjes van Avent. Wij hebben nu een 'langzame' (Thies moet dus harder werken) en dat gaat prima.
Tenminste, vorige week. Daarna heb ik er alweer de brui aan gegeven, immers, hij dronk met die speen. Maar mss moet ik het toch maar beter blijven onderhouden. Maar ik heb zo'n hekel aan kolven en nu is het nog niet noodzakeleijk. Ik kan gewoon live voeden. En dat vind ik echt .
pi_44622026
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef E.T. het volgende:

Uithongeren zou ik nooit proberen trouwens (niet dat je dat noemt, maar er zijn mensen die dat doen). Het zal niet de eerste keer zijn dat een baby uitgedroogd raakt.
Nou, ik ken viavia ook iemand die dat heeft gedaan. Volgens de overlevering ( ) heeft haar kind bijna een week niet gegeten omdat ze de speen weigerde...

Ik vind die moeder nu dus echt een trut.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:06:57 #218
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44622168
Babies kunnen het idd heel erg lang volhouden om dan niet te eten..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44622299
De LK kan ik vandaag niet bereiken, die heeft een trouwerij. Dus ik heb net bij mijn moeder uitgehuild en geprobeerd weer te voeden. Ik voel me nu zo moedeloos... Kendahl heb ik te slapen gelegd, want hij was alweer een tijdje wakker. Nu is hij aan het huilen, ik hoop dat hij zo slaapt.
Ik ga trouwens de HA zo bellen, want ik heb verhoging en ik zie een lichtrode plek.

edit: de praktijk is vandaag gesloten. Dit is geen spoedgeval. Nja, ik heb de antibiotica in huis. Het was bedoeld voor als het afgelopen weekend uit de hand zou lopen, voor als ik koorts zou krijgen. Dus als ik nu koorts krijg, ga ik slikken hoor!

[ Bericht 12% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 21-12-2006 11:23:27 ]
pi_44622363
Wat rot voor je PV. Sterkte.
pi_44622724
Ik moet de hele tijd huilen..
pi_44623565
PV *knuff*

En als jij je beroerd voelt en niet weet wat je ermee aan moet ben je wel een spoedgeval hoor. Dus als je het echt niet meer vertrouwd gewoon gaan bellen, er moet toch iemand dienst hebben.
pi_44623972
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:56 schreef Tamea het volgende:
PV *knuff*

En als jij je beroerd voelt en niet weet wat je ermee aan moet ben je wel een spoedgeval hoor. Dus als je het echt niet meer vertrouwd gewoon gaan bellen, er moet toch iemand dienst hebben.
Ik heb gebeld en vanmiddag tijdens telefonisch spreekuur terubellen.
pi_44624137
Oh PV toch...

Ik weet niet hoe je lactatiekundige er tegenover staat, en je hebt er nu direct helemaal geen klap aan, maar Lecithine (1 capsule (1200 mg) drie of vier maal daags) kan helpen om verdere verstoppingen tegen te gaan.
En verder natuurlijk warmhouden, borstcompressie en kolven maar dat weet je zelf ook al beter dan wie dan ook inmiddels
Sterkte!
  donderdag 21 december 2006 @ 12:22:01 #225
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44624214
PV ik vind het erg knap dat je volhoudt!
Sterkte en
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')