Moeilijk he. Ik zou ook totaal niet weten hoeveel ik moet meegeven moest Fons eens uit logeren gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:46 schreef Neuk het volgende:
ik weet niet wat 1 voeding is voor Brent. Ik denk een halve zak ijsklontjes ofzo...?
Ik kolf wel af en toe eensom de druk eraf te halenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef YPPY het volgende:
Het is echt wel handig BM. Het is vast makkelijker als je niet zelf oefent met het flesje. Kolven kun je bijna niet voorkomen denk ik. Het is ook nodig als je een keer een dagje alleen weg gaat, of als Fons een keertje gaat logeren of om de bv te stimuleren als het terug mocht gaan lopen. Ik denk dat het handig om juist te oefenen als er geen druk achter staat. Dan ben je meer ontspannen en gaat het vast beter.
je hebt pmquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kolf wel af en toe eensom de druk eraf te halen, maar dan met zo een handkolfje van zes euro.
En ik werk voorlopig thuis, dus eigenlijk is het niet nodig. Maar idd, het zou wel eens kunnen nodig zijn natuurlijk en dan sta ik daar...![]()
Ik ben ook bang om 'zomaar' te kolven omdat ik vrees dat ik dan nog meer melk ga aanmaken.
Probleem is dan dat hij een beetje uit het flesje drinkt, ik de rest kan weggooien dus en dan verder aan de borst wil...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef YPPY het volgende:
Dat probleem van te veel melk heb ik nooit gehad gelukkig.
En als je zou kolven en hem dat meteen geeft? Dan heb je totaal evenveel melk 'aangemaakt', maar je kunt wel oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |