RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef jogy het volgende:
Ik werk daar. En ik heet Jochem.
"Ben jij dezelfde jochem als in de .." NEE! Ik ben niet die jochem, anders had ik de fucking telefoon niet opgenomen voor jouw kleine kutprobleempjes. Achterlijk hondenjong!quote:
Jij wilt je vast wel aanbieden om je fallus er even handig sjiek erin te slippen huh?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Maikuuul het volgende:
Die houd volgens mij ook wel van een harde penis in zijn poeperd !
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
"Ben jij dezelfde jochem als in de .." NEE! Ik ben niet die jochem, anders had ik de fucking telefoon niet opgenomen voor jouw kleine kutprobleempjes. Achterlijk hondenjong!![]()
" Denk ik dan terwijl ik weer eens een beleeft lachje laat gaan en aardig blijf.
Lach maar, ik was net zo blij dat die van gelder niet meer zo in de picture was.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
[afbeelding]
das mooi man
De Broen ?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heet ook Jochem.
Dies vetquote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef Votz het volgende:
Niets iets irritanter dan die rotkop van de MediaMarkt...moet je kopuh, kopuh kopuh....
Aan je gescheld te merken zit t je wel hoog he?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:31 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Eigenlijk de acteur Vincent Rietveld.
Gelukkig bestaat'ie niet echt, maar anders. JONGENS JONGENS JONGENS! Die zou je toch wat! Gadverdamme wat een walgelijke kankerkankerkankerbal is dat zeg! Bleeeeeeeeegh! Met z'n boerse kankerbank en z'n Zweedse drollenpijpende hoer van de injectienaald! ÛHRGFH!.
Ik vind jou erger dan die reclame.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef JAM het volgende:
Jochem de Bruin is opgeheven. De een of andere BN-trut gaat het nu overnemen. Ik weet niet meer wie. Geweldig. Dag Jochem. Opgekankerd. OPGEKANKERD, KANKERJONG!.
Dat ik deze dag nog mog meemaken.
Nee, ik kom uit Den Haag. Dat is 't.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Aan je gescheld te merken zit t je wel hoog he?
't is maar n bank reclame....
Ey ga je mond spoelen dat is TIM van six-packquote:Op donderdag 14 december 2006 21:28 schreef Votz het volgende:
Niets iets irritanter dan die rotkop van de MediaMarkt...moet je kopuh, kopuh kopuh....
PRAISE THE LORD! HALLELUJAH!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef borisz het volgende:
hij is iig weg
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef BossFight het volgende:
kanker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |