quote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef PH52 het volgende:
De virtuele snelweg is ws gans vastgelopen en de bus uit Groningen is nog niet gesignaleerd ?
Ho Ho Ho, met recht een sloooooooooowchat![]()
![]()
Iedereen is verdwaald in de mist?quote:Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij gaat wel echt slooooooooww nu ja, zal wel door de mist komen
Nu begin ik toch wel ongerust te worden! Waar zijn mijn favoriete oude mannen gebleven?quote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is verdwaald in de mist?![]()
Hier ligt er eentje!quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
Helemaal niemand hier?![]()
Morgen beter dan maar.![]()
Ben jij, in tegenstelling tot eerdere berichten, een oud besje dan?quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar tis niet wederzijds?![]()
Lichamelijk mag ik dan jonger zijn, geestelijk ben ik net zo dement als jij.quote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ben jij, in tegenstelling tot eerdere berichten, een oud besje dan?![]()
Oh, wacht! Ik heb nog last bevriezingsverschijnselen!![]()
![]()
![]()
Ga je tandjes maar poetsen en je ponnetje aan, dan kom ik zo nog even wat vertellen!quote:Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lichamelijk mag ik dan jonger zijn, geestelijk ben ik net zo dement als jij.![]()
Tis bedtijd. Kom je me nog een verhaaltje voorlezen?
Doe maar die van Ome Demins en de bevriezingsverschijnselen!![]()
![]()
Yes!!!quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je tandjes maar poetsen en je ponnetje aan, dan kom ik zo nog even wat vertellen!![]()
Blij te horen dat het geestelijk nog zo goed met je gaat!
Moggûh Manu,en alle anderenquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]Hoe was het in Groningen?
En goedemorgen iedereen
Broodtentoonstelling viel wat tegen. Door het atelier liep een smal wandelpad met aan weerszijden een soort schrikdraad. "Verboden het gras te betreden" zal ik maar zeggen. Schilderijen heb je wel al heel vaak gezien. Het leukste was eigenlijk een lange gang die aan weerszijden behangen was met kiekjes uit het privé-archief van de Broodjes! Twee uur heen, twee uur terug, twee uur museum. Het was nog een cadeautje voor mijn verjaardag. Een gegeven paard...quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]Hoe was het in Groningen?
En goedemorgen iedereen
Middag PH52, trouwe lobbes bezoeker van deze bij leven al legendarische topicreeks!quote:
Middag Demins.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
Middag PH52, trouwe lobbes bezoeker van deze bij leven al legendarische topicreeks!
Het is een tijdelijke tentoonstelling in (een deel van) het Groninger Museum. De Blauwe Zaal, lees ik net, nog te zien tot 28 januari 2007. Er waren onverstaanbaar goede video's te zien waarvan sommige beelden goed uit de Cuby-tijd geweest kunnen zijn. En hierboven vergat ik de foto's van Anton Corbijn, meest uit de zeventiger jaren, te vermelden. Die zijn altijd de moeite waard, maar voor mij ook erg bekend. De aanschaf van een fraai broodboekwerk voor op de salontafel is waarschijnlijk bevredigender dan een bezoek aan het museum. Tenzij je tóch in Groningen moet zijn!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Middag Demins.
Nog helemaal in de sfeer zie ik. Is dat museum blijvend of is het alleen maar een tijdelijk gebeuren ?
Nog wat gezien van zn Cuby tijd ? Odf alleen zijn laatste artisitieke periode ?
Dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
Goeienavond allerzijds! Ik kom ook weer eens buurten![]()
Nieuwe huisgenoot al ingetrokken?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ja, dat klopt. Ik heb het druk gehad, geen tijd voor avondjes internet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nee nog niet. Hij was nog op vakantie. Waarschijnlijk komt hij tussen kerst en oud en nieuw.
Maar ik ben nu zelf niet thuis. Ik moet een paar dagen in Wageningen zijn en logeer nu bij mijn broer in Utrecht. maar die is niet thuis, dus kan ik weer eens fokken![]()
Dat zou ik niet weten. Ik heb hem nog nooit om toestemming gevraagdquote:
Dus wij zijn eigenlijk tweede keus?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik heb hem nog nooit om toestemming gevraagd![]()
Maar als hij thuis zou zijn, dan zou ik gezellig met hem kletsen/tv kijken of iets anders. En niet in mijn eentje achter de computer zitten fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |