Keine Ursache!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zalick kersjtfeest en bedánk für die Blume!![]()
Yvonne Keeleyquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef demins het volgende:
Yvonne Elliman, dat was toch de zus van Patricia Paay?
Maar zus van Patricia Paay was wél goed!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yvonne Keeley![]()
Bedankt voor de tip, ik heb 'm ook aangezet![]()
"If I had words" dat geloof ik zo'n zes maanden op nummer 1 stond?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef demins het volgende:
[..]
Maar zus van Patricia Paay was wél goed!![]()
![]()
![]()
Ja, leuk dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"If I had words" dat geloof ik zo'n zes maanden op nummer 1 stond?![]()
Ik heb ergens een lijst van dit jaar liggen en er zal vast ook wel een topique over zijn.
Heb je een fijne kerst?
Ja, was heel gezellig!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je het vraagt!Jij ook?
Suuuure you're a cat!quote:Do you like sweet music?
Waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:25 schreef demins het volgende:
STOP!
Zin in een duetje?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat je zo'n mooie zangstem had.
Die heb ik gelukkig gemistquote:
Moeten we nou verhuizen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist![]()
In MUZ heb ik de Top 2000-topics gevonden
And what's more... You scare me!quote:
Kies jij het nummertje uit?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef demins het volgende:
[..]
And what's more... You scare me!
De tweede stem heb ik mijn hele leven al geoefend voor een duetje met joe!![]()
Je bent te lief voor me.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef demins het volgende:
[..]
And what's more... You scare me!
De tweede stem heb ik mijn hele leven al geoefend voor een duetje met joe!![]()
Stort zelf in!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was al begonnen. Val maar gewoon in.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:38 schreef demins het volgende:
[..]
Stort zelf in!![]()
I want to hold your hand dan maar!
quote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
1971, Rosie van Joan Armatrading.
Nee, ik heb de lijst hier liggenquote:
Je denkt dat ik gezocht heb!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt.Heb je lang gezocht?
Ik bedoelde Demins.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik heb de lijst hier liggenEn ik ken de meeste nummers. Niet alles hoor.
Toch zijn er mensen die naar het plafond staren, nog maar weer eens aan de punt van hun potlood likken, en dan de knoop doorhakken: Windjammer met Harborlight, die moet er zéker in!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde Demins.Het meeste is mij ook bekend, maar Windjammer zei me niets.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:11 schreef demins het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die naar het plafond staren, nog maar weer eens aan de punt van hun potlood likken, en dan de knoop doorhakken: Windjammer met Harborlight, die moet er zéker in!!!
En waar heb jij op gestemd?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:11 schreef demins het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die naar het plafond staren, nog maar weer eens aan de punt van hun potlood likken, en dan de knoop doorhakken: Windjammer met Harborlight, die moet er zéker in!!!
Van nacht naar dagquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met 'overgang' denk je?
'Echte' als in 'andere zijde'?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van nacht naar dag
Of de échte overgang?![]()
Nee schat, de menopauzequote:Op dinsdag 26 december 2006 02:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Echte' als in 'andere zijde'?![]()
![]()
Ik ga voor de eerste optie.
Hoe oud ben jij dan?! Denk dat dat bij mij nog wel een tijdje duurt!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee schat, de menopauze![]()
Je weet 't maar nooit met Demins![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |