Vind je dat zo raar. Je moet eerst de taal spreken voordat je inhoudelijke dingen kan vragen lijkt me..quote:Op donderdag 14 december 2006 19:42 schreef Quester18 het volgende:
Sorry hoor:( vraag je gewoon wat over techniek krijg je hier een cursus nederlands:P
ja, zelf erop googlen issie niet toe in staat......quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al maar durfde het niet hardop uit te spreken
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&channel=s&hl=nl&q=hooftverdeler&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=gwquote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, zelf erop googlen issie niet toe in staat......
Dit spreekt elkaar behoorlijk tegenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Quester18 het volgende:
Ik snap ook wel wat het doet >.> wat het is <.<
het gaat me erom dat ik dat strax heel uitgebreid moet uitleggen, wat alle symbolen betekend enzovoort.
en ik heb geen boeken, wij hebben een moderne opleiding waar alle boeken op een site staan, en daar heb ik al gekeken maar niks gevonden.
rare opleiding dan als de symbolen niet uitgelegd worden....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Quester18 het volgende:
Ik snap ook wel wat het doet >.> wat het is <.<
het gaat me erom dat ik dat strax heel uitgebreid moet uitleggen, wat alle symbolen betekend enzovoort.
en ik heb geen boeken, wij hebben een moderne opleiding waar alle boeken op een site staan, en daar heb ik al gekeken maar niks gevonden.
dat jij niet serieus je opleiding doet..... das veel erger!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef Quester18 het volgende:
laat maar zitten
triest dat al die mensen zonder een leven niet eens iemand serieus kunnen helpen >..>
Je hebt de OP niet aangepast zie ik....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:
ff een opruimslotje
Don't.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet aangepast zie ik....![]()
OMF! ik leerde op school wat dat was (wel vluchtig, maar genoeg om te weten wat het is) en internet leverde wat op, boeken, al dan niet schoolboeken, en heb er ook een verslag van gemaakt.....quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:50 schreef Goover het volgende:
Euhm, niet raar dat de TS niet weet wat een hoofdverdeler is. Kan zo veel zijn! Zelf studeer ik ook Elektro (HBO) ik zou ook niet weten wat ze er mee bedoelen. Ik zou zeggen, vraag het aan het stageplek, begeleider of iemand ander die het zou moeten weten. (Google weet alles). Maar denk dat je op FOK! weinig echt nutige altwoorden zult vinden.
Veel suc6 iig!
(btw, het is Elektrotechniek als een woord)
Nou, wij nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:51 schreef gateway het volgende:
[..]
OMF! ik leerde op school wat dat was (wel vluchtig, maar genoeg om te weten wat het is) en internet leverde wat op, boeken, al dan niet schoolboeken, en heb er ook een verslag van gemaakt.....
ELEKTROTECHNIEK, dan zal het, als men over de hoofdverdeler spreekt, vast niet over de hoofdverdeler van het water hebben!
ik had ook nauwelijks energietechniek..... van alles een beetje......quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou, wij niet.
Trouwens helemaal nog amper/geen energietechniek gehad (ben 3e jaars)
7 projecten gehad op school.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:10 schreef gateway het volgende:
[..]
ik had ook nauwelijks energietechniek..... van alles een beetje......
ja alleen dan de hoofdgroepenkast, waar verbindingen van platen koper zijn ipv kabels, de zekeringen grote mespatronen zijn en de kast wel 20 x zo groot is als je meterkast bij je thuis (zoniet nog groterquote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef hoofdpersoon het volgende:
TS heeft het over de groepenkast lijkt mij.
Eitje
Bij mij thuis is ook een hoofdverdeler.quote:Op zondag 17 december 2006 15:11 schreef gateway het volgende:
[..]
ja alleen dan de hoofdgroepenkast, waar verbindingen van platen koper zijn ipv kabels, de zekeringen grote mespatronen zijn en de kast wel 20 x zo groot is als je meterkast bij je thuis (zoniet nog groter)
nee idd. die lurkt alleen maar..... en lacht, want wij doen zijnhuiswerk....quote:Op zondag 17 december 2006 15:17 schreef hoofdpersoon het volgende:
[..]
Bij mij thuis is ook een hoofdverdeler.
TS zegt verder niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |