quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:29 schreef whizzer2250 het volgende:
ja en ze zijn allemaal negatief bedoeld tegen jou! gefeliciteerd, volgens mij ben je nog lager gezakt!
Joh hoe zou dat nou toch komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef -Angelus- het volgende:
Wow. Dit topic heeft bijna 100 reacties.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:12 schreef _van_puffelen het volgende:
Ken we poet here a slotje on, dis topic is voor peopple from the lowe r class zeg maar, dis is toe triest gewoon
Zet jij jezelf ff voor lulquote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Getting rubbed on, husband not knowing ... get your freak on.
HEEE een kloon van agelus!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:12 schreef _van_puffelen het volgende:
Ken we poet here a slotje on, dis topic is voor peopple from the lowe r class zeg maar, dis is toe triest gewoon
Take one for the team ... how sick is this.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:06 schreef Keksi het volgende:
Dus wat je eigenlijk wilt weten is hoe andere pijpen om zo jouw techniek te verbeteren? Zelfs dat is me niet erg duidelijk als ik eerlijk ben.
Kijk, hier ga je weer niet serieus in op je topic... Je verneukt je eigen topic...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:54 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Take one for the team ... how sick is this.
Dont wear your pants too tight.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef whizzer2250 het volgende:
Kijk, hier ga je weer niet serieus in op je topic... Je verneukt je eigen topic...
Niveautje -2
Tja, het is jammer dat dit topic in zijn totaliteit verknald is door mensen die maar niet ontopic gaan. Ik zal geen namen noemen, maar het mogen wel duidelijk zijn.quote:
Ik zie dat je je aangesproken voelt, tja de schuldige voelen altijd wel iets he.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:15 schreef whizzer2250 het volgende:
gaat ie weer... jongen je hebt hem zelf net zo hard verneukt...
Flikker ff snel op, ben gewoon van puffelen niet meer en niet minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |