Oh, inclusief die certificaten wel ja. Zit je dan ook meteen in C?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:09 schreef Spyronius het volgende:
Hbo-propedeuse plus die certificaten geeft alleen nog toegang, tenminste daarmee heb ik mee geloot en nu weer als het goed is.
Yup, je kan alleen maar in C komen, jij zat toch ook in C?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh, inclusief die certificaten wel ja. Zit je dan ook meteen in C?.
Je moet heel veel integreren en differentieren, daarom zullen ze wel wiskunde van je vragen, dat je daar niet helemaal nieuw mee bent.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef GGNSK het volgende:
En wiskunde?
Ik bedoel, het is toch niet voor niks dat ze dat ook eisen?
Oh ja idd, we moeten elke dag drie A4'tjes matrixrekenen en 4emachtsfuncties integreren enzo jaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je moet heel veel integreren en differentieren, daarom zullen ze wel wiskunde van je vragen, dat je daar niet helemaal nieuw mee bent.
Onze lichamen en hun werking vind ik best wel interessant, en je verdient ook nog poen mee.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Spyronius het volgende:
GGNSK even een vraagje, waarom wil je eigenlijk geneeskunde gaan studeren?
Ga ik verder met m'n studie Biomedische Wetenschappen en hou ik m'n laatste lotingskans om mee te doen met de decentrale selectie van de Geneeskunde master Summa, of te wel 6 jaar GNK in 4 jaar. Daar is als eis dat je bijvoorbeeld een bachelor Biomedische wetenschappen voor hebt behaald.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef GGNSK het volgende:
[code]Als je wederom uitgeloot wordt, wat dan?
Ik weet nog steeds niet wie jij bent....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef Spyronius het volgende:
Korte samenvatting van waarom ik het wil, geld kan me niets schelen trouwens.
-Deed HBO Bedrijfskundige Informatica, zag daar geen toekomst in, wel helaas pas in het laatste jaar
- Zus moest in ziekenhuis worden opgenomen voor scoliose
- Was toen al zoekend voor iets nieuws, dacht eerst aan Accountant, maar zag mezelf ook geen dagen achter elkaar door cijfertjes heen puzzelen
- Was eigenlijk elke dag in het ziekenhuis, mee gelopen met wat artsen en hier en daar gepraat met wat co-assistenten en toen wist ik het.
- Toen heel omscholingsproces in werking gezet en toen als anti-climax uitgeloot
hehe, moeten wij elkaar kennen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie jij bent....
Tijdens de opleiding ja. In de kliniek is dit hogere school geneeskundequote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Repeat het volgende:
Wbt scheikunde gaat het niet verder dan het bicarbonaatbufferbloedregelingsysteem
En dat is echt 4e klas scheikunde stof
Was dat die donkere kill?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef Spyronius het volgende:
Oh wacht nu weet ik 't weer, ik zat dus vaak naast die Benjamin en hij zat vaak naast die wat oudere vrouw, benjamin ging dus ook wel vaak om met die twee duitse meisjes, waar er na een tijdje nog maar 1 van overgebleven is.
mag ook welquote:Op maandag 8 januari 2007 21:26 schreef DDM het volgende:
[..]
Tijdens de opleiding ja. In de kliniek is dit hogere school geneeskunde![]()
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |