abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61277765
Netjes Ronnie wint zo meteen het Northern Ireland Trophy volgens mij heeft hij ook weer een 147 geschoten, jahoor wat een held.
pi_61380395
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:30 schreef Jnk18 het volgende:
Netjes Ronnie wint zo meteen het Northern Ireland Trophy volgens mij heeft hij ook weer een 147 geschoten, jahoor wat een held.
NIT 2008 heeft ie idd in the pocket. Niet altijd even briljant, maar toch met vlagen zeer goed. Vooral de wedstrijd tegen Carter, wat een vet hoogstaande partij was dat zeg. Helaas nog geen 147 dit seizoen
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_61576386
Gister zijn eerste wedstrijd in de Premier League gespeelt tegen john higgins. Wedstrijd geeindigd in 3-3, niet slecht aangezien ronnie 0-2 achter stond. Eens kijken of hij de PL voor de 8ste keer kan winnen.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_61758122
Die Premier League, is dat ook te volgen op eurosport of de BBC?
pi_61759174
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:42 schreef Hanneke12345 het volgende:
Die Premier League, is dat ook te volgen op eurosport of de BBC?
Helaas niet. Is te volgen via een live stream op internet of je moet toevallig een zender in je tv pakket hebben die het uitzendt, bijv sky sports

Helaas heeft Ronnie gister zijn wedstrijd verloren met 2-4 van Joe Perry.
pi_62038315
Ronnie heeft net zijn eerste wedstrijd in de Shangia Master gespeeld tegen Stuart Pettman. In het begin toch wel veel fouten aan de kant van Ronnie en zodoende was het tot 2-2 redelijk spannend. Na de break vond Ronnie wat vorm en won uiteindelijk redelijk comfortabel met 5-2

Volgende wedstrijd speelt hij tegen Joe Perry.
pi_62040065
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:08 schreef skyrebel het volgende:
Ronnie heeft net zijn eerste wedstrijd in de Shangia Master gespeeld tegen Stuart Pettman. In het begin toch wel veel fouten aan de kant van Ronnie en zodoende was het tot 2-2 redelijk spannend. Na de break vond Ronnie wat vorm en won uiteindelijk redelijk comfortabel met 5-2

Volgende wedstrijd speelt hij tegen Joe Perry.
Klopt, heb de partij Live gezien op eurosport maar oh jee wat maakte hij veel foutjes.. maar ook geniale momenten zoals altijd.

Ronnie
pi_62043539
De nonchalance en de grilligheid zijn natuurlijk ook wel de charmes van O'Sullivan.

Als hij een koele, efficiente, onfeilbare robot zou zijn (zoals Hendry meestal in zijn beste dagen) zouden we hem toch minder leuk vinden.
pi_62068731
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:24 schreef Leatherface het volgende:
De nonchalance en de grilligheid zijn natuurlijk ook wel de charmes van O'Sullivan.

Helemaal mee eens. Al maken die zelfde eigenschappen het soms ook zeer frustrerend om te kijken.
pi_62080071
Wow, mooi einde net van Ronnie! Stond 4 - 3 voor hem (best of nine) en 59-59 na het potten van de roze. Potte hem dus maar kreeg een klotepositie op zwart: wit tegen de korte band vlak achter zwart: pot ie zwart nog in de linkerbovenhoek! En wint de wedstrijd...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62080109
Aparte wedstrijd, met onder andere een waarschuwing voor Ronnie wegens schelden . Ronnie leek er iig niet helemaal 100% bij, al hoor je van de commentator voortdurend dat hij dit toernooi graag wil winnen.
sig verwijderd door FA
pi_62080186
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Aparte wedstrijd, met onder andere een waarschuwing voor Ronnie wegens schelden . Ronnie leek er iig niet helemaal 100% bij, al hoor je van de commentator voortdurend dat hij dit toernooi graag wil winnen.
gingen de ref's ook nog eens kloten met de scores op het laatst...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62080392
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Idd hij speelde ook gerushed vond ik maartoch weer gewonnen ook al speelde hij niet best..

Morgen dus Sullivan vs Williams in de kwartfinale

Hopelijk heeft eurosport weer die tafel.
pi_62081410
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:37 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Idd hij speelde ook gerushed vond ik maartoch weer gewonnen ook al speelde hij niet best..

Morgen dus Sullivan vs Williams in de kwartfinale

Hopelijk heeft eurosport weer die tafel.
Dat zal wel, ik heb eigenlijk de laatste jaren niet meer gezien dat ze Ronnie niet op de tv-tafel lieten spelen als organisatie .
sig verwijderd door FA
pi_62081511
Was weer een mooie pot vandaag Iemand enig idee hoe laat morgen de kwartfinale op Tv komt?
pi_62081658
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef robbolo het volgende:
Was weer een mooie pot vandaag Iemand enig idee hoe laat morgen de kwartfinale op Tv komt?
13.45 lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_62081817
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

13.45 lijkt me.
Dank
pi_62093488
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

13.45 lijkt me.
Lijkt me ook ja, althans daar stel ik mijn recorder wel op in.

Maar Ronnie is idd nog lang niet op volle sterkte, vooral zijn safety shots in de eerste sessie waren niet zo goed. Maar wel weer een ronde verder. Hopelijk morgen een mooie partij tegen Williams
pi_62106355
Vandaag is Ronnie in goed vorm!

Staat nu 3-1 voor hem in de mid-session tegen Williams
pi_62107659
Wat een wedstrijd zeg, allebei in topvorm, lekker veel hoge breaks en in twee uur inclusief pauzes door met 5-3 .
sig verwijderd door FA
pi_62110412
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, allebei in topvorm, lekker veel hoge breaks en in twee uur inclusief pauzes door met 5-3 .
Zoals die commentator al zei , jammer dat dit maar 9 frames waren.. beide speelde lekker indeed.

Halve finale tussen de nummer 1 en 2 is ook niet mis btw, als Maquire heeft gewonnen.
pi_62116336
Net de wedstrijd gezien. Hele mooie partij, Ronnie was weer in vorm en dat was ook wel nodig. Kijk al uit naar de partij van morgen tegen Maquire.
pi_62130063
Inmiddels 5-5 tegen Maguire, beslissend frame dus.
sig verwijderd door FA
pi_62130372
Met een break van 145 de zege voor The Rocket .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')