Dat klopt, als je wat negatiefs zegt word je uitgekotst.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Het zijn de zieligste mensen hier op het forum. Allemaal op zoek naar erkenning. Maar realistisch reageren op de foto's mag niet.
Jij bent zulk een collega neem ik aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
Die komen zichzelf nog wel tegen, zodra ze gehersenspoelt tot typgeit zijn op het MBO worden ze allemaal in de zeik genomen door hun sexistische collega's.
joah! dat ga ik onthouden!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
Die komen zichzelf nog wel tegen, zodra ze gehersenspoelt tot typgeit zijn op het MBO worden ze allemaal in de zeik genomen door hun sexistische collega's.
Precies!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Het zijn de zieligste mensen hier op het forum. Allemaal op zoek naar erkenning. Maar realistisch reageren op de foto's mag niet.
Niks mis met bebrilde nerdsquote:Op donderdag 14 december 2006 17:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies!
Zoek eigenwaarde toch bij jezelf, niet bij rukkende bebrilde nerds op een forum.
nofi.
Doe niet zo triest joh! Ga dan zelf op de foto staan!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb geen bril!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies!
Zoek eigenwaarde toch bij jezelf, niet bij rukkende bebrilde nerds op een forum.
nofi.
Mja. Als je d'r herkenbaar op gaat staan (dus met je gezicht in beeld) ben je gewoon enorm dom bezig.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef FuifDuif het volgende:
Tegenwoordig zie je op veel sites foto's van jonge meiden (soms zelfs tieners!) die nogal seksueel gewaagd zijn, zoals in het Fok! Userforum bijvoorbeeld. Ik vraag mij dan wel eens af of die foto's ooit tegen hen zullen gaan werken? Nu is het misschien spannend en leuk, maar hoe kijk je erop terug over 10 jaar? Je weet namelijk nooit wat anderen met je foto's doen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had even gehoopt dat FuifDuif eigenlijk Robert Long was. Maar ik geloof dat Robert Long vrij stevige argumenten heeft aangedragen dat dit niet klopt
Mwah valt toch ook nog wel mee? Zolang je naam er niet bij staat kan ik me niet voorstellen dat over 10 jaar een collega toevallig jouw foto tegenkomt.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Als je d'r herkenbaar op gaat staan (dus met je gezicht in beeld) ben je gewoon enorm dom bezig.
Ik deel zijn mening, ben ik dan ook een geitenwollen sokken rukker zonder vriendin? En de rest die zijn mening deelt?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HenkdeTank het volgende:
Als je trots op jezelf bent is het niet vervelend. Zat zijn er 18+ en begrijpen prima wat ze doen. TS is vast een geitenwolle sokken rukker zonder vriendin![]()
En wat nou als iemand dat wel doet? Of een kwaadwillende kennis die zooi naar je ouders gaat sturen?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Mwah valt toch ook nog wel mee? Zolang je naam er niet bij staat kan ik me niet voorstellen dat over 10 jaar een collega toevallig jouw foto tegenkomt.
En elke kerel die maar om meer zit te roepen daar want god je bent zooooooooo knap (nouja eigenlijk 20 in een dozijn maar ik wil gewoon tietuh zien, dat zeggen we er maar even niet bijquote:Op donderdag 14 december 2006 17:37 schreef Jajong het volgende:
Standaard mensen zonder eigenwaarde. Als je erkenning moet gaan zoeken bij kansloze mensen op een forum die bij elke tiet en reet alle kwijlsmilies uit de FOK!kast trekken zit er toch echt iets een beetje fout.
Net of die hoeren later een fatsoenlijke baan krijgen...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah valt toch ook nog wel mee? Zolang je naam er niet bij staat kan ik me niet voorstellen dat over 10 jaar een collega toevallig jouw foto tegenkomt.
Nee hoor, ik ben altijd keurig zakelijk gekleed. Ik word altijd voor een VVD'er gehouden, terwijl ik in mijn hart wel zo links ben als watquote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HenkdeTank het volgende:
Als je trots op jezelf bent is het niet vervelend. Zat zijn er 18+ en begrijpen prima wat ze doen. TS is vast een geitenwolle sokken rukker zonder vriendin![]()
Daar ben je veel te ethisch voor joh...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
EDIT
Trouwens, zou het niet logischer zijn dat ik als kansloos rukkertje zonder vriendin juist dergelijke foto's zou aanmoedigen? Dan heb ik toch juist rukvoer?
Waarom? Waar is jouw foto dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar ben je veel te ethisch voor joh...
Word het trouwens niet eens tijd dat jij hier een foto post van jezelf?
Ik ben enkel een anonieme fokker.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Waar is jouw foto dan?
Een fenomeenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben enkel een anonieme fokker.
Jij daarentegen bent een fenomeen op Fok. En je hebt een fotoboek. En ik ben benieuwd wat voor hoofd er achter FuifDuif schuilgaat. Etcetera.
Gek, dat verwacht ik dan weer niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een fenomeen.
Je kunt er wel benieuwd naar zijn, maar ik ben ook naar zoveel dingen benieuwd waar ik niet achter zal komen. Maar goed, je mag natuurlijk gerust verwachten dat ik een heerlijk gespierde hunk ben. Geen problemen mee hoor.
Ik was uiteraard ook sarcastischquote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gek, dat verwacht ik dan weer niet...![]()
Het gaat allemaal om keuzes in het leven. Ik heb gekozen om al mijn energie op Fok te richten.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik was uiteraard ook sarcastisch. Grappig dat je zoveel waarde hecht aan Fok! en de personen erop. Misschien moet je eens wat aan je RL sociaal leven gaan werken?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Vooral dat gekwijl van die nerds... die comments geven als "lekker kontje" of "strak buikje" terwijl er een 10 tonner op de foto staat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef Ulreazj het volgende:
Tsja, het is hun eigen keuze. En we kunnen ze moeilijk stoppen.
Soms vind ik het gekwijl in US te ver gaan, en doe je realistisch. Dan mag het weer niet
Uhuh, of heeft dat wijf echt een grindtegelkop. En zeggen ze nog :quote:Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Vooral dat gekwijl van die nerds... die comments geven als "lekker kontje" of "strak buikje" terwijl er een 10 tonner op de foto staat.
Zoals dood zijn?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had even gehoopt dat FuifDuif eigenlijk Robert Long was. Maar ik geloof dat Robert Long vrij stevige argumenten heeft aangedragen dat dit niet klopt
En dit klopt niet:quote:Op donderdag 14 december 2006 16:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat klopt, als je wat negatiefs zegt word je uitgekotst.
Dat zijn geen echte mannen, ze hebben kennelijk teveel vrouwelijke hormonen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:46 schreef Misstique het volgende:
En jongens/mannen die gewaagde foto's plaatsen in US, zijn die ook naief?
Klopt, er zijn blijkbaar ook Fok users die ongevraagd foto's plaatsen van andere mensenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef FuifDuif het volgende:
Je weet namelijk nooit wat anderen met je foto's doen.
Ik vind dat soort meiden inderdaad erg zielig, vooral als ze met een groepje elkaar proberen af te troeven wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:33 schreef Juicebox het volgende:
In US valt het nog wel mee vind ik, maar op die sites zoals Sugababes, XSENO enz. is het toch wel triest als je die 13-jarige meisjes ziet die "sexy" proberen te zijn.Triest, maar ook wel een béétje heel erg lachwekkend.
Of als je privé foto's vindt die eigenlijk publiek zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 16:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat klopt, als je wat negatiefs zegt word je uitgekotst.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte mannen, ze hebben kennelijk teveel vrouwelijke hormonen.
Ik vind ze overigens wel echt heel grappig over het algemeen. Altijd als ik chagerijnig ben kijk ik daar eventjes. Dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
en soms ookquote:Op donderdag 14 december 2006 16:33 schreef Juicebox het volgende:
In US valt het nog wel mee vind ik, maar op die sites zoals Sugababes, XSENO enz. is het toch wel triest als je die 13-jarige meisjes ziet die "sexy" proberen te zijn.Triest, maar ook wel een béétje lachwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |