abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 09:19:55 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44448069
Gecondoleerd, cupiditas...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44448108
Thnx
pi_44448164
Één keer en dat waren er meteen drie. We reden in Italië op de snelweg en vlak voor ons was een groot ongeluk gebeurd, we moesten erdoor heen slalommen, daar ben ik wel even dizzy van geweest
pi_44448180
ja... meer dan eens..
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:53:31 #105
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44450242
Toen ik klein was heb ik bij opgravingen in een kerk gekeken, alleen maar skeletjes, niet echt bijzonder.

Eind basisschool toen mijn oma overleden was. Dat was het eerste 'echte' lijk dat ik zag en ik was best nieuwsgierig toen ik in die kist keek.

Voor mijn studie de afgelopen 5 jaar meerdere lijken onder handen gehad. De meesten hadden al geen ledematen en/of hoofd meer, het leken net poppen. Moeilijk voor te stellen dat waar je met je handen in zit, ooit een eigen leven heeft geleid. Heel apart.

Twee jaar geleden mijn opa, dat was helemaal vreemd. Toen ben ik voor de crematie nog dagelijks langsgeweest. Al na een paar dagen kijk je er met heel andere ogen naar. Doordat de huidskleur is verandert, hij ijskoud aanvoelt, de stijfheid. Je gaat er gek genoeg een beetje afstand van nemen en je afvragen: is dit echt wel mijn opa geweest? Gelukkig kan ik er heel goed mee omgaan.
pi_44450330
Ja, en ook nog gezoend op zijn voorhoofd...
Aan zijn oorlelletjes gevoeld.

Heftig moment.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44451226
Ja,
3 ooms, 2 tantes en mn 2 oma's.
pi_44451921
Ja:
*Iemand tijdens een vliegongeluk. (Technisch discutabel)
*Een vriend tijdens een motorongeluk.
*Opa
*Moeder

Je wordt er hard van zegmaar
pi_44453873
gelukkig op dit moment alleen nog maar mijn opa
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_44457979
-Nichtje
-Opa
-Opa
-Moeder
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_44458086
Heb ook al verse lijken gezien.... die pas een uurtje of 3 hongen..... 2 stuks om precies te zijn.
pi_44458244
M'n buurman, nog geen 10 minuten nadat hij was neergestoken...
Al 15 jaar geleden ofzo.
Eerwraak volgens de verhalen.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_44458394
mijn 2 opa's en 1 oma

Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
I pwn u!
pi_44459668
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
mijn 2 opa's en 1 oma

Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
Zal wel verschillend zijn bij iedereen.
Bij mijn oma was het zo dat ze rustig ademde en opeens niet meer..
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_44459680
Heel, heel veel.
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 december 2006 @ 15:57:53 #116
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44459810
quote:
mijn 2 opa's en 1 oma

Mijn oma zat onder de morfine plijsters en die ging steeds lanzamer ademhalen en toen we dacht dat het gebeurd was begon ze weer ineens... heel onvoorspelbaar is het
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:02:08 #117
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_44459964
genoeg, ik heb er zelfs in gesneden! Was wel een beetje dode boel...
Ja. Dus..
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:03:37 #118
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44460017
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Mijn oma zat onder de morfine plijsters en die ging steeds lanzamer ademhalen en toen we dacht dat het gebeurd was begon ze weer ineens... heel onvoorspelbaar is het
die smiley er ook zo achter
alsof je met je familie een spelletje zit te spelen aan het sterfbed, zo van: ja nu! nee, wacht, NU!! ...

en eigenlijk is het helemaal niet grappig natuurlijk
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 december 2006 @ 16:06:37 #119
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44460137
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef Sh0g het volgende:

[..]

die smiley er ook zo achter
alsof je met je familie een spelletje zit te spelen aan het sterfbed, zo van: ja nu! nee, wacht, NU!! ...

en eigenlijk is het helemaal niet grappig natuurlijk
Op het moment zelf natuurlijk niet, maar ik denk dat het een veel voorkomend iets is.. .zwarte humor rondom de dood, vooral in de verpleging
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_44460334
Ja
Opa
Overgrootvader
Overgrootmoeder
Kennis
Vriend van mijn Oma

Eerste keer gezien toen ik 7 was.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44461120
Jip. Een keer iemand aangereden zien worden die op slag dood was. Heb ook een paar weken voor een renovatieklus in het crematorium van Eindhoven gewerkt, daar kwamen ook genoeg lijken langs de hele dag. Vooral die ruimte waar de lijken opgemaakt werden vond ik best wel ranzig. :/
pi_44461508
- Opa moeders zijde
- Overgrootvader moeders zijde
- Overgrootmoeder moeders zijde
(Deze drie overgiens in een tijdsbestek van 3 maanden na elkaar)
- Opa vaders zijde (gezien vlakvoor en vlak na de euthenasie)
- Oudtante vaders zijde
- 5 patienten van stages (verpleeghuis en ziekenhuis)

Nu is het 'wachten' tot de oma's gaan, eigenlijk. De ene is er slecht aantoe.

Overigens: op de patienten van stage na, heb ik al deze overleden mensen aangeraakt, bij allemaal was ik jonger dan 18. Vooral opa vaders zijde was vreemd. Maar wel prettig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 17:27:42 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44462691
quote:
mijn 2 opa's en 1 oma

Bij mijn vader niet. We kwamen binnen, ik aaide hem over zijn hoofd en zei dat we bij hem waren, ik pakte een stoel, ging naast hem zitten, pakte zijn hand en toen voelde ik zijn polsslag niet meer (hij had een shunt voor de dialyse, daar voelde je altijd het bloed heel krachtig in stromen). Hij heeft echt gewacht tot we er waren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44473886
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij mijn vader niet. We kwamen binnen, ik aaide hem over zijn hoofd en zei dat we bij hem waren, ik pakte een stoel, ging naast hem zitten, pakte zijn hand en toen voelde ik zijn polsslag niet meer (hij had een shunt voor de dialyse, daar voelde je altijd het bloed heel krachtig in stromen). Hij heeft echt gewacht tot we er waren
Je kunt de dood dus zelf regelen?
I pwn u!
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:28:34 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44473937
Twee keer: m'n grootmoeder en m'n tante. En beide keren vond ik het niet geslaagd , maar toch zou ik het weer doen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')