Zal wel verschillend zijn bij iedereen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
mijn 2 opa's en 1 oma
Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
Mijn oma zat onder de morfine plijsters en die ging steeds lanzamer ademhalen en toen we dacht dat het gebeurd was begon ze weer ineens... heel onvoorspelbaar is hetquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
mijn 2 opa's en 1 oma
Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
die smiley er ook zo achterquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn oma zat onder de morfine plijsters en die ging steeds lanzamer ademhalen en toen we dacht dat het gebeurd was begon ze weer ineens... heel onvoorspelbaar is het![]()
Op het moment zelf natuurlijk niet, maar ik denk dat het een veel voorkomend iets is.. .zwarte humor rondom de dood, vooral in de verplegingquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef Sh0g het volgende:
[..]
die smiley er ook zo achter
alsof je met je familie een spelletje zit te spelen aan het sterfbed, zo van: ja nu! nee, wacht, NU!! ...
en eigenlijk is het helemaal niet grappig natuurlijk![]()
Bij mijn vader niet. We kwamen binnen, ik aaide hem over zijn hoofd en zei dat we bij hem waren, ik pakte een stoel, ging naast hem zitten, pakte zijn hand en toen voelde ik zijn polsslag niet meer (hij had een shunt voor de dialyse, daar voelde je altijd het bloed heel krachtig in stromen). Hij heeft echt gewacht tot we er warenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
mijn 2 opa's en 1 oma
Je kunt de dood dus zelf regelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mijn vader niet. We kwamen binnen, ik aaide hem over zijn hoofd en zei dat we bij hem waren, ik pakte een stoel, ging naast hem zitten, pakte zijn hand en toen voelde ik zijn polsslag niet meer (hij had een shunt voor de dialyse, daar voelde je altijd het bloed heel krachtig in stromen). Hij heeft echt gewacht tot we er waren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |