Yep, naar mijn idee nu natuurgetrouwer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Het compromis waar An het over heeftAanpassing van de levels per kleurkanaal:
[afbeelding]
@Speedy: tof dat je met mijn foto's gaat spelen, maar verwijder hem maar weer ffOverigens vind ik de kleuren er teveel uitknallen nu
Weet niet wat je hebt uitgespookt en misschien kom ik zelf ook wel tot die resultaten, maar ik vind het nu nog ff niets
Versie 1 was wel wat warmer. Misschien is deze natuurgetrouwer, maar die ander gaf me een prettiger en "liever" gevoel...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep, naar mijn idee nu natuurgetrouwer...
Daarom is fotofgrafie ook zo leuk...ieder een eigen invullingquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Versie 1 was wel wat warmer. Misschien is deze natuurgetrouwer, maar die ander gaf me een prettiger en "liever" gevoel...
Serieus?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Beide foto's zijn leuk hoor P, maar je huidige inzending waardeer ik veel hoger.
Absoluutquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Beide foto's zijn leuk hoor P, maar je huidige inzending waardeer ik veel hoger.
Bloem wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:58 schreef pirke het volgende:
Welke van die 2 foto's (de bloem en dat portret hierboven) heeft jullie voorkeur voor de wedstrijd?
Hmz , ik niet echt een keuze makenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:58 schreef pirke het volgende:
Welke van die 2 foto's (de bloem en dat portret hierboven) heeft jullie voorkeur voor de wedstrijd?
Bij deze foto vond ik van niet vanwege de dieptewerking, maar dit is een andere foto / optie:quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
is een vierkante crop bij 2 niet mooier?
Yup, maar ik blijf toch bij mijn keuzequote:
Het zijn allemaal prachtige foto's, maar de derde vind ik het speciaalstquote:Op woensdag 27 december 2006 11:45 schreef Re het volgende:
een paar van mij dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig nog een paar daagjes om te kiezen
Forum Opties | |
---|---|