Diegene die die post maakte, had zich even daarvoor geregistreerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Das jooden kommen! groste fussbalclub von Holland ! mit dem grosste supporters!
ultras vak 410:
www.vak410.nl
sehr schon
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaapquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.
Jij hebt verstand van voetbal, wist je dat?quote:
Mit zwei vingers in die naase.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
Stam op Klose, Gabri op Frings, Urby op Borowski, Huntelaar op Mertesacker.
Ik zie geen probleem.
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Radegast het volgende:
Klose is dan hoogstwaarschijnlijk allang weg daar.
Die vlucht op voorhand al naar Italiequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef Eb het volgende:
[..]
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaap![]()
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Jajong het volgende:
Als Sneijder weg gaat, is dat op zijn vroegst in de zomer hoor. En dan krijgen we daar _heel veel_ geld voor. ( Voor Nederlandse begrippen uiteraard ).
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajaxquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder is de motor op het middenveld bij Ajax.
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.quote:Ja, hij is wel zo goed.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajax
[..]
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.
En het talent Huntquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voor
1-0 gewonnen van Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef endr0me het volgende:
[..]
En het talent Hunt
Heeft Werder niet gelijkgespeeld tegen Chelsea thuis ?
Dat zijn geen verkeerde cijfers..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
1-0 gewonnen van Chelsea
1-1 tegen Barca
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Werder is wel lastig. In elke andere poule waren ze wel doorgegaan denk ik.
We zullen het zien als ie over een tijdje naar Spanje vertrektquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Maar goed, dat kan een eindeloze discussie zijn met subjectieve opvattingen.
Inderdaad . . .quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We zullen het zien als ie over een tijdje naar Spanje vertrekt![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lPRAmWUf1Mw&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo scoor je tegen Werder![]()
http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
Niks geen smoesje Jassie, jij gaat gewoon heen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef Jasza het volgende:
Werder leuk, kaartje zal wel niet lukken
Als het met me seizoenskaart lukt ga ik, maar die kans is niet zo grootquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niks geen smoesje Jassie, jij gaat gewoon heen!![]()
quote:Auf nach Holland - Werder trifft auf Ajax Amsterdam
Werder Bremen wird in der UEFA-Cup-Runde der letzten 32 Mannschaften auf Ajax Amsterdam treffen. Sollte Werder weiterkommen, würde im Achtelfinale entweder Spartak Moskau oder Celta Vigo aus Spanien warten. Das ergab die Auslosung in Nyon am Freitagmittag. Das Hinspiel gegen Amsterdam findet am 14. oder 15. Februar 2007 im Weser-Stadion statt. Das Rückspiel am 22. Februar 2007 in Amsterdam.
Die Termine beider Runden im Überblick:
14./15.02.2007 Erste K.O.-Runde, Hinspiel im Weser-Stadion
22.02.2007 Erste K.O.-Runde, Rückspiel
08.03.2007 Achtelfinale, Hinspiel
14./15.03.2007 Achtelfinale, Rückspiel
Reaktionen auf die Auslosung:
Thomas Schaaf, Cheftrainer Werder Bremen
"Über Ajax Amsterdam muss man nicht viele Worte verlieren. Sie sind unzählige Male Meister geworden. Wir haben damit ein sehr attraktives Los erwischt. Deutsch-holländische Duelle versprechen immer eine gewisse Brisanz, in Weser-Stadion und Amsterdam-Arena bekommt der Vergleich einen attraktiven Rahmen und Ajax ist ein Klub, der mit Nationalspielern gespickt ist.
Spieler wie Heitinga, Huntelaar, Jap Stam, Rosenberg, Perez und viele andere sprechen für große Qualität. Auch Trainer Henk ten Cate ist ein guter Bekannter. Er war im letzten Jahr noch Frank Rijkaards Assistent bei unseren Duellen mit dem FC Barcelona.
Mit Ajax bleiben wir auf jeden Fall in einer Kategorie, in der wir zuletzt auch in der Champions League gespielt haben. Ajax war in den letzten Jahren immer Stammgast in der Königsklasse. Auch unsere Fans wissen, was mit diesem Namen verbunden ist. An der Attraktivität des UEFA-Cups wird keiner mehr zweifeln."
Manfred Müller, Geschäftsführer Werder Bremen
"Mit Ajax treffen wir auf einen Verein, mit dem wir zuletzt gute Erfahrungen gemacht haben. Wir haben mit ihnen die Transfers von Frank Verlaat und Petri Pasanen nach Bremen und den Wechsel von Angelos Charisteas nach Amsterdam abgewickelt. Auch sportlich ist dieses Duell natürlich eine große Nummer."
Klaus-Dieter Fischer, Geschäftsführer Werder Bremen
"Das wird eine ganz spannende Angelegenheit. Diese Herausforderung hat Champions-League-Niveau. Ich denke, dass wir jetzt mal dran sind, uns gegen einen holländischen Verein durchzusetzen. In den bremisch-holländischen Vergleichen hatten wir bis jetzt immer das Nachsehen. So sind wir gegen PSV Eindhoven, Feyenoord Rotterdam und Vitesse Arnheim ausgeschieden."
Patrick Owomoyela, Werder-Profi
"Ajax ist eine Top-Mannschaft. Und wir müssen einige davon aus dem Weg räumen, wenn wir weit kommen wollen. Also haben wir jetzt nichts gegen diese schwere Aufgabe. Für mich persönlich ist die Aussicht auf ein Spiel in der Amsterdam-Arena eine zusätzliche Motivation, um nach meiner langen Verletzung Vollgas für die Rückkehr ins Team zu geben."
Es folgen weitere Reaktionen ...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef Messenga het volgende:
Spieler wie Heitinga, Huntelaar, Jap Stam, Rosenberg, Perez und viele andere sprechen für große Qualität
quote:Collectie truitjes
Desondanks is de verwondering dat het kleine Zulte Waregem tegen Austria Wien, Sparta Praag, Espanyol en Ajax mocht spelen, nog steeds niet weggeëbd. ,,Het went niet'', zegt Mister Europe Tim Matthys die dinsdag bloednerveus een foto vroeg van Klaas-Jan Huntelaar. Na de match gaf de spits van Ajax zijn truitje zelfs aan Matthys. De paniek die in de kleedkamer uitbrak is typerend: ,,Ik kwam uit de douche en het truitje van Huntelaar bleek verdwenen te zijn. Ik werd even helemaal zot. Tot bleek dat Nathan D'Haemers het verstopt had in de sportzak van Meert. Ze dachten Matthysken eens te kloten. .''
Zoals kleuters die voor het eerst in de snoepbokaal mogen graaien, zo laten de meeste spelers van Essevee geen gelegenheid onbenut om ook van het Europese avontuur iets over te houden. Zelfs Tony Sergeant, tegen de Amsterdammers nochtans geblesseerd in de tribune, wou koste wat het kost een truitje van Ajax in handen krijgen.
,,Ik ben na de match naar de kleedkamers gegaan en heb via Thomas Vermaelen het shirt van Ogararu gekregen. Voor een voetballer zijn het wedstrijden die je koestert. Vandaar dat ik een souveniertje wou. Ik heb nu stilaan een collectie truitjes, toevallig telkens het nummer 20.''
Ook de uitgesloten Van Nieuwenhuyze ging nadien nog snel het veld op om het shirt van Heitinga te vragen.
Belgen.quote:
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel leuk om te lezen.
Het is zelfs aandoenlijk.![]()
Gek worden omdat je shirt kwijt raakt, kan het me ergens wel voorstellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel leuk om te lezen.
Het is zelfs aandoenlijk.![]()
Hebben ze ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Wel tegen een club die het Europese voetbal voor een deel heeft bepaald.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Nee, nog beter. Tegen het grote AJAXquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Tot 10 jaar geleden ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel tegen een club die het Europese voetbal voor een deel heeft bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |