Diegene die die post maakte, had zich even daarvoor geregistreerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Das jooden kommen! groste fussbalclub von Holland ! mit dem grosste supporters!
ultras vak 410:
www.vak410.nl
sehr schon
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaapquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.
Jij hebt verstand van voetbal, wist je dat?quote:
Mit zwei vingers in die naase.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
Stam op Klose, Gabri op Frings, Urby op Borowski, Huntelaar op Mertesacker.
Ik zie geen probleem.
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Radegast het volgende:
Klose is dan hoogstwaarschijnlijk allang weg daar.
Die vlucht op voorhand al naar Italiequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef Eb het volgende:
[..]
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaap![]()
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Jajong het volgende:
Als Sneijder weg gaat, is dat op zijn vroegst in de zomer hoor. En dan krijgen we daar _heel veel_ geld voor. ( Voor Nederlandse begrippen uiteraard ).
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajaxquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder is de motor op het middenveld bij Ajax.
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.quote:Ja, hij is wel zo goed.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajax
[..]
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.
En het talent Huntquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voor
1-0 gewonnen van Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef endr0me het volgende:
[..]
En het talent Hunt
Heeft Werder niet gelijkgespeeld tegen Chelsea thuis ?
Dat zijn geen verkeerde cijfers..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
1-0 gewonnen van Chelsea
1-1 tegen Barca
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Werder is wel lastig. In elke andere poule waren ze wel doorgegaan denk ik.
We zullen het zien als ie over een tijdje naar Spanje vertrektquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Maar goed, dat kan een eindeloze discussie zijn met subjectieve opvattingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |