Dat wordt op 2 januari doorgestuurdquote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe zit het eik met het schriftje?
Sorry ..ik ben al 7 jaar getrouwd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Handig!quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
Mijn vader heeft breedband en wirelss en dat voor iemnd van 75, ik ben dus helemaal gelukkig
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.quote:Op maandag 25 december 2006 12:33 schreef Fannetje het volgende:
Alleen Sonja dus nog?
Fijne kerst allemaal!
Ik vind kerst wél leuk. Zometeen met de hele family bowlen en gourmetten. Lekker burgerlijk ja, maar wel gezellig. En wie had het over Scrooge? Ik heb in de kerstmusical van scrooge gespeeld!
Fotootje? Speciaal voor Klonk? Ja hoor, dat kan(Geen idee of het mag ivm met alle mensen die erop staan, maar ach
)
[afbeelding]
Jullie mogen raden wie ik ben
Heel goed geradenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:39 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heel goed geraden![]()
Hoe wist je dat?
Daar dacht ik inderdaad al aan toen ik dit berichtje geplaatst hadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.![]()
ik heb de foto's van je Disneyland tripreport gezien op de DLRP fan site![]()
sorryquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Damn.IJsmeis is ook al voorzien, Muck ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |