Klopt "Svensson"!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef Svensson het volgende:
Alweer moet ik me bij je aansluiten, "_laytsskylighter_". Jij weet zeker waar je over praat
En we zullen wel zien waar haar schip strandt, maar tot nu toe heeft ze toch een stel goeie kaarten achter d'r hand.
Dat ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:24 schreef Hirsch_Ballen het volgende:
Dertien in een dozijn.
Dat Jazzmeisje van 14 bedoel je ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Kim is veel beter !
Wow, dit is echt baanbrekend denkwerk, geweldig, hulde, top, kuddos!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef carpediem23 het volgende:
Justin heeft sinds kort een eigen platenlabel, zelf heb ik een beetje het idee dat Esmee bij Justins label komt. Er werd wel gezegt dat het groot nieuwes is! En ook omdat ze zei in het filmpje, kijk op youtube en dit en dat....dus ik denk echt dat ze bij Justin zijn label komt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef carpediem23 het volgende:
Justin heeft sinds kort een eigen platenlabel, zelf heb ik een beetje het idee dat Esmee bij Justins label komt. Er werd wel gezegt dat het groot nieuwes is! En ook omdat ze zei in het filmpje, kijk op youtube en dit en dat....dus ik denk echt dat ze bij Justin zijn label komt.
Hulzebosch!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
ach, ze heeft mooie jukbeenderen, en Erik hulzebosch kan ook zingen.
Typisch zo'n meeloop reactie. Van een '13 in een dozijn' hoor je vrijwel nooit, tot er één het in dit topic zegt, en dan volgt de rest van de schapenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:51 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik vind het een arrogante drol, met een 13 in een dozijn stem, maar goed. dat vinden Amerikanen leuk
En je argumenten daarvoor zijn? Of heb je die toevallig niet, en ben je zelf een papegaai die iedereen aan het napraten isquote:Op zondag 3 juni 2007 02:09 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
esmee denters is een mooie meid, maar ze heb de balle verstand van muziek, het is een papegaai.
sorry, zit ik aan je onbereikbare liefde? Esmee is een onstopbare komeet, jammer dat ze te pletter slaat tegen het rotsblok dat usa heet.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En je argumenten daarvoor zijn? Of heb je die toevallig niet, en ben je zelf een papegaai die iedereen aan het napraten is![]()
Ik ken haar niet persoonlijk en ze is ook niet mijn type waar ik op zou vallen.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:16 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
[..]
sorry, zit ik aan je onbereikbare liefde? Esmee is een onstopbare komeet, jammer dat ze te pletter slaat tegen het rotsblok dat usa heet.
waarom ga je die dan toch aan?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ken haar niet persoonlijk en ze is ook niet mijn type waar ik op zou vallen.
Ik neem aan dat je dus geen zinvolle argumentatie kan geven, en je dus ook een meeloper ben.
Een discussie met jou hoef ik dus voor de rest niet aan te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |