Dat is gewoon goed. Misschien arrogant, misschien onorigineel, maar zingen kan ze in ieder geval wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Svensson het volgende:
"How come you don't call me" in de studio:
http://www.youtube.com/watch?v=YuUP17ttuSA&NR
Agreequote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed. Misschien arrogant, misschien onorigineel, maar zingen kan ze in ieder geval wel.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:25 schreef nipeng het volgende:
Nee aub geen Jazz zangeressen.![]()
Luister niet naar die enge Beathoven hoor meid.
Klinkt ok. Als ze zo zingt zou ze in American idol zeker wel bij de laatste groep komen. Vergelijk 't maar eens met antonella die er nu in zat. Ben benieuwd wat het gaat worden met haar. Vast een zooi onbetrouwbare managers eromheen as usual.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Svensson het volgende:
"How come you don't call me" in de studio:
http://www.youtube.com/watch?v=YuUP17ttuSA&NR
Want? Jennifer Hudson werd er in American Idol ook uitgetyftquote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef jmac het volgende:
[..]
Klinkt ok. Als ze zo zingt zou ze in American idol zeker wel bij de laatste groep komen.
Ik hoorde haar deze week pas voor het eerst, en het is inderdaad dertien in een dozijn R&B-kwijl-janksmoel-muziek. Helemaal niks dus, dus zal ze wel een hit scoren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:24 schreef Hirsch_Ballen het volgende:
Dertien in een dozijn.
Typisch inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
De Hollandse mentaliteit komt weer eens boven drijven, alles wat boven het maaiveld uitsteekt wordt afgezeisd.
Haha dat was echt genantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:24 schreef pfaf het volgende:
Ze moet in ieder geval niet zelf nummers gaan schrijven.Wat een gedrocht, dat nummer bij De Wereld Draait Door onlangs.
Precies, maar waarom dan haar filmpjes? Het komt zo willekeurig op me over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:46 schreef MissHobje het volgende:
Hoe ze eruit gepikt wordt op youtube??
Die filmpjes werden veel bekeken.. dat zal het hem dan wel doen
Tja, iemand zit op een dag een beetje op YouTube te kijken, ziet haar filmpje, post dat op een forum, daar zijn er ook weer mensen die dat op andere fora of blogs posten en zo heb je het balletje aan het rollen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Precies, maar waarom dan haar filmpjes? Het komt zo willekeurig op me over.
Een echt album produceren duurt altijd toch zo'n 1 á 2 jaar en soms 3?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef VVV-Venlo het volgende:
Haha... Zielig wijf met dr marokkanenaccentje. Als ze daadwerkelijk iets aan het doen is m.b.t. een album oid, dan zou ze nu toch onderhand (na een half jaar) wel eens muziek moeten hebben om dr achterlijke gejank te ondersteunen + wellicht ook een nieuw 'liedje' ipv diezelfde zielige zelfgeschreven tekst als toendertijd bij DWDD.
een album kan binnen een paar maanden klaar zijn, daar zit geen vaste tijd aan vast ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Een echt album produceren duurt altijd toch zo'n 1 á 2 jaar en soms 3?
dat wordt helemaal niks behalve een stinkende marokkanenpenis in dr kont.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Nuna het volgende:
Ik zag haar net bij Life & Cooking. Ze kan zingen, ja, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ze komt nu al zo arrogant en bijdehand over, wat moet dat wel niet worden?
Ja, paar maanden terug was ze ook al zo arrogant en had ze t zelfde te vertellen als nu. Wordt helemaal niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Nuna het volgende:
Ik zag haar net bij Life & Cooking. Ze kan zingen, ja, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ze komt nu al zo arrogant en bijdehand over, wat moet dat wel niet worden?
Dat hebben ze wel vakerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Carlo en Irene hadden gewoon 7 maandeen oud nieuws
Henk Jan Smits is de Jan van Halst op muziekdeskundigheidsgebied.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:27 schreef Puzzelaar het volgende:
*leest "Henkjan Smits is laaiend enthousiast" *
*vertrekt uit dit topic*
Henk Jan Smits is de Sjors van Dam op muziekdeskundigheidsgebied.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Henk Jan Smits is de Jan van Halst op muziekdeskundigheidsgebied.
Er moet wel een producer zijn die ook daadwerkelijk muziek voor haar wil maken, aangezien ze zelf waarschijnlijk niet kan producen...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef VVV-Venlo het volgende:
Haha... Zielig wijf met dr marokkanenaccentje. Als ze daadwerkelijk iets aan het doen is m.b.t. een album oid, dan zou ze nu toch onderhand (na een half jaar) wel eens muziek moeten hebben om dr achterlijke gejank te ondersteunen + wellicht ook een nieuw 'liedje' ipv diezelfde zielige zelfgeschreven tekst als toendertijd bij DWDD.
Er zal wel een markt voor zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef PekingDuck het volgende:
Ik vind zowel Esmee Denters als haar zus schijtirritant. Ze zingen ontiegelijk dertien in een dozijn, denken dat ze muzikaal klinken door zo af en toe een omspeling te doen en zitten vreselijk semi-Beyoncé met ritme's te kloten. Wie wil hier nou een CD van hebben?
"marokkanenaccentje"quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef 16meter het volgende:
Ze heeft wel een apart accentje.
Ik ben niet bekend met het Arnhems, maar het lijkt me niet gebruikelijk voor een Gelderse om o.a. de S zo uit te spreken. Klinkt eerder Berbers.
Ja, ze doet het heel goed, daar is niets op af te dingen, maar er zijn wel meer meisjes die dit nummer mooi kunnen zingen en ook goed piano kunnen spelen. Een tijdje terug zag ik op TV Gelderland ene Sascha Beynon (17) die ook het nummer How come you don't call me deed en zichzelf daarbij begeleidde op piano. En eerlijk gezegd vind ik Sascha een mooiere stem hebben dan Esmee. Maar ik zou zeggen vergelijk zelf, je kunt de versie van Sascha hier bekijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed. Misschien arrogant, misschien onorigineel, maar zingen kan ze in ieder geval wel.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef hermanberghuis het volgende:
Wat een afzeikerij hier. Ze kan beter zingen dan wij allemaal of niet soms?. Kunnen we niet beter trots zijn dat er nog nederlandse artiesten internationaal (in dit geval zelfs in de VS) succes vol kunnen zijn. Dat we hier in ons kleine kikkerlandje nog wereldsterren hebben. Heb zonet haar nieuwste filmpje gezien samen met Justin Timberlake.
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Die dus:
http://www.youtube.com/watch?v=69Grnh7Qin8
Idd, geen slecht begin lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Ze zingt dus idd met Justin. Toch knap en misschien kunnen we er meer van verwachten als ze serieus met Timbaland en Justin aan 't opnemen is.
Beetje jammer dat alles van Timbalake dezelfde sound heeft en het dus alsnog 13 in een dozijn wordt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Rnnz het volgende:
Ze zingt dus idd met Justin. Toch knap en misschien kunnen we er meer van verwachten als ze serieus met Timbaland en Justin aan 't opnemen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |