Heheh, yep herkenbaar, iemand hoeft maar een ranzige opmerking te maken en ik zie t voor me,quote:Op donderdag 14 december 2006 13:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het ook. Vertel mij een verhaal en ik speel het filmpje af.
Daarom vind ik lezen waarschijnlijk ook veel leuker dan tv kijken. Daar wordt voor me gedacht, met een boek kan ik het zelf invullen.
Helaas speel ik dus ook ranzige filmpjes af en is het dus moeilijk te filteren.
Nee op zich is dat ook geen probleem. Maar je wilt het gewoon niet altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heheh, yep herkenbaar, iemand hoeft maar een ranzige opmerking te maken en ik zie t voor me,
volledig gedetailleerd en ongecensureerd... Je kan t niet ff uitzetten ofzo...
Gelukkig heb ik een sterke maag en heb k r ook helemaal geen last van als er bijvoorbeeld een splatter-
horror op tv is terwijl ik aan het eten ben, dus kan ook tegen ranzige humor en gedachten (dus beelden)
bij t eten...
Pcies... maar k denk dat dat er ongelukkig staat op die site... Zoals iemand hierboven al stelde,quote:Op donderdag 14 december 2006 16:07 schreef Spacehamster het volgende:
Hoew dacht de "normale" mens dan voordat er letters uitgevonden waren?
Als jij ergens aan denkt zie je dus een filmpje zonder spraak erbij? Als ik denk is het alsof ik gewoon praat in mezelf. Ik zie geen filmpje ofzo. Niet dat ik moeite heb met dingen visualiseren ofzo hoor als dat moet, maar denken gaat bij mij in text.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:14 schreef CasB het volgende:
Denken in woorden? Dat heb ik echt nog nooit gedaan
Is het dan misschien een idee om dat ergens in je ondertitel of signature te vermelden? Lijkt me namelijk heel vervelend als je zo goed je best doet en toch commentaar krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Dwan het volgende:
[..]
Jammer genoeg krijg ik dan ook erg veel kritiek op FOK van wegen de spelling terwijl ik het zo graag wil en goed bedoel. maar goed daar hebben de meeste geen boodschap aan. ik probeer nu altijd alles eerst in word te maken en vervolgens met de spelling check het in FOk te paste. omdat ik weet dat er vroeg of laat iemand gaat beginnen over de spelling en niet over de inhoud.
[..]
ten eerste ben ik het gewend en heb me er bij neergelegd.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Is het dan misschien een idee om dat ergens in je ondertitel of signature te vermelden? Lijkt me namelijk heel vervelend als je zo goed je best doet en toch commentaar krijgt.
Dat heeft ook heel erg te maken met wie 't ding schrijftquote:Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb enorme moeite met gebruiksaanwijzingen.
ik kan de tekst niet koppelen aan wat er gebeuren moet.
Nouja...ik zie heel snel beelden, wel met spraak erbij... Ligt er natuurlijk ook aan waar ik over moet denkenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Als jij ergens aan denkt zie je dus een filmpje zonder spraak erbij? Als ik denk is het alsof ik gewoon praat in mezelf. Ik zie geen filmpje ofzo. Niet dat ik moeite heb met dingen visualiseren ofzo hoor als dat moet, maar denken gaat bij mij in text.
ik ben me er ook in gaan verdiepen omdat ik het vermoeden heb dat mijn zoontje van 7 het ook heeft.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef releaze het volgende:
mijn vriend is een beelddenker en ik kan me dat heel moeilijk voorstellenals ik denk dan is dat een dialoog, zoals ik spreek zo denk ik, in combinatie met gevoelens. Maar mijn vriend denkt dus niet zoals ie spreekt, maar gewoon in plaatjes. Het is voor hem dus ook heel moeilijk om als hem iets dwars zit in zn hoofd dat te verwoorden, omdat die woorden gewoon niet naar boven komen. Mijn vriend heeft ook asperger, dat heeft er misschien ook mee te maken.
Zoals hierboven, als ik aan acclimatiseren denk dan zie ik het woord voor me, en mn gevoel bevestigt de betekenis. Ik zie het woord niet uitgebeeld, maar gewoon concreet zoals je het schrijft.
Maar als ik aan een kat denk, dan zie ik natuurlijk wel een plaatje voor me. Mijn hersenen zeggen in woorden KAT, mijn verbeelding plaatst er een plaatje bij. Maar ik kan niet iets visualiseren en het dan geen woordelijke naam geven. Dat kan mn vriend geloof ik weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |