Muhaha ik weet het, minimaal halve finalequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Man United dit jaar eigenlijk érg ver gaat komen.
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
PSV had slechter kunnen loten, zo goed is AFC ook weer niet.
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.
![]()
![]()
Hoe gaat het met de Spurs in de CL? Oh nee jullie hebben de kwalificatie net gemist ten koste van een 'niet zo goede' ploeg. whoehahaha![]()
![]()
Slechte verliezer ben je eigenijk altijd al geweest
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.
Kansloze missie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Wordt een kansloze missie voor psv.
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Als, als, als.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Joodquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
En dat terwijl je 3 weken terug nog met 3-1 in je kontje genomen bent bij Bolton Fucking Wanderers
De dag na PSV. Zelfde dag als Chelsea-Porto. Denk je dat ik hoop moeten hebben, dat ze die wedstrijd uit gaan zenden bij de NOS?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.![]()
Welke dag is trouwens Barcelona - Liverpool?
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
wat is een 'wisselvallende' ploeg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
bolton fucking wanderers
Arsenal moet wel te doen zijn voor PSV.
Erg wisselvallende ploeg arsenal.
Arsenal is de #3.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoor
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!
![]()
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebben
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievullingquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal is de #3.
Daaronder begint de middenmoot.
![]()
eigenlijk een #1 en daaronder competitievulling.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievulling![]()
In jouw geval niet, vandaar dat ik je uitmaakte voor JOODquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nou weet je de Shift wel te vinden
Waarom zou FC Den Bosch kansloos zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.
Bij Den Bosch-Arsenal zou ik je nog gelijkgeven, maar nu niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |