quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
12:00 uur rechtstreeks op Eurosport en de NOS te zien. UEFA Cup is om 13:00 uur.
quote:Lyon - Barcelona
Valencia - Inter
Liverpool - AS Roma
Chelsea - Real Madrid
Arsenal - Lille
Bayern Munchen - PSV
Manchester U - Porto
AC Milan - Celtic
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijken hoeveel ik er fout heb![]()
Wel benieuwd welke tegenstander PSV loot tegen Bayern Munchen , Olympique Lyon en Valencia geef ik ze nog een beetje kans.
quote:Valencia - PSV
Milan - Celtic
Lyon - Porto
Manchester United - AS Roma
Arsenal - Real Madrid
Bayern Munchen - Barcelona
Liverpool - Lille
Chelsea - Inter
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty'squote:
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty's)
Absoluut die spelen we weg, net als we chelsea 2 weken terug weg hebben gespeeld.Easy!quote:
Mischien moet ik het Franse voetbal iets meer gaan volgen , maar je hebt wel gelijk het gaat heel makkelijk bij Lyon ( we zullen over een uurtje zien wat het wordt )quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
O ja milaan draait ook niet ( al zijn dit 2 wedstrijden opzich heeft mischien met de naam de maken dat ik ze niet meerekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef WeebI het volgende:
Ik zie PSV eerder kans maken tegen Milan dan tegen Valencia.
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoe laat vanmiddag?
Das waar ja, en er zijn geen spelers bij Lyon die er nog tot februari uit zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.
Wie wil jij dat er in dat geval wint?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang PSV en Chelsea maar niet weer op dezelfde dag moeten. Het is zo lastig om twee wedstrijden tegerlijkertijd te kijken. Tenzij ze tegen elkaar moeten, uiteraard.
Zou voor de 3e keer op rij zijn, nee dank jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |