Dat is zooquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
En dan lekker saampjes tegen elkaar aan in slaap vallen!![]()
ja ja... gelukkig wel..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Is je vriendin nou al ongesteld geweest avo?
Nou ik heb opzich geld nodig want wil die Nokia N95 a.k.a Zwitsers zakmes sooooooo bad dus misschien kan ik haar wel uitlenen voor zoveel euro per uur!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:17 schreef ThunderChild het volgende:
Dat is zoo![]()
![]()
Alleen jammer dat ik niemand heb waar ik het bij kan doen![]()
![]()
Tering!quote:Op maandag 8 januari 2007 08:23 schreef avotar het volgende:
nee.. daar gaat ze niet gelukkig van worden vermoed ik inderaad..
erger nog... was er al even...quote:Op maandag 8 januari 2007 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tering!
Jij bent er ook vroeg bij!
Dacht dat ik de enigste was!
tja.. ik woon in middelburg en werk in Rotterdam momenteel.. dus als ik een beetje zonder files iets wil doen, zal ik helaas wel moeten.. het is niet anders...quote:Op maandag 8 januari 2007 09:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
5 uur op maandagIk vond 8.45 al erg.. en hoorde net dat ik niet hoef te werken dus nog voor jan lul ook, maarja kan ik mooi de hele dag aan m'n scriptie werken (die ik deze week hoop in te leveren, na een half jaar
)
ja.. die truc ken ik.. m'nquote:Dat klaarkomen gaat hier ook wel goed de laatste tijd, kan het 'aanloopje' nu best lang uitrekken waardoor ik extra lang dat 'ik ben er eigenlijk al maar nog niet helemaal'-gevoel hebEn vervolgens ontplof ik zowat als ik het laat gebeuren
Ja das ook lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef avotar het volgende:
ja.. die truc ken ik.. m'nkent dat trucje niet.. maar ik help haar daar graag mee... elke keer net voor het gebeurt stoppen.. vertragen.... spelen.... teogegeven.. dat gaat nog wel eens mis... maar het lukt steeds beter... en dan die blik op dat smoeltje..
![]()
dat geintje haal ik ook wel es uit bij mn vriendin!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. ik woon in middelburg en werk in Rotterdam momenteel.. dus als ik een beetje zonder files iets wil doen, zal ik helaas wel moeten.. het is niet anders...
maar als het werk leuk is, dan is dat wel op te brengen hoor..
[..]
ja.. die truc ken ik.. m'nkent dat trucje niet.. maar ik help haar daar graag mee... elke keer net voor het gebeurt stoppen.. vertragen.... spelen.... teogegeven.. dat gaat nog wel eens mis... maar het lukt steeds beter... en dan die blik op dat smoeltje..
![]()
in eerste instantie vaak niet.. maar een half uurtje later wel...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
dat geintje haal ik ook wel es uit bij mn vriendin!![]()
wordt niet altijd gewaardeerd maar is wel leuk![]()
Kan ook gezellig zijn . . .quote:Op maandag 8 januari 2007 08:22 schreef Darkwolf het volgende:
Maar wellicht gaat zij dat weer niet cool vinden.... en... dan... lig ik dus ook weer alleen en heb ik weer niemand... ja mijn oude knuffel maar dat is ook niet alles...![]()
Ik sta dus tegenwoordig kwart voor zes op, en ben half 8 op werk.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
5 uur op maandagIk vond 8.45 al erg.. en hoorde net dat ik niet hoef te werken dus nog voor jan lul ook, maarja kan ik mooi de hele dag aan m'n scriptie werken (die ik deze week hoop in te leveren, na een half jaar
)
Nee inderdaad!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef hannowannabe het volgende:
dat geintje haal ik ook wel es uit bij mn vriendin!![]()
wordt niet altijd gewaardeerd maar is wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
Nee inderdaad!
Ik deed dat een keertje en mijn hand is nog nooit zo stevig vast gegrepen en weer keihard terug geplaatst op een doos hahaha!
Resistance is futile!![]()
Nou die van mij is toch wel redelijk flexibel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Vrouwen en plagen, ze kunnen er niet tegen (of kort, daarna gaan ze kibbig worden)
haha idd! dan nemen ze ineens wel de leiding!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
Nee inderdaad!
Ik deed dat een keertje en mijn hand is nog nooit zo stevig vast gegrepen en weer keihard terug geplaatst op een doos hahaha!
Resistance is futile!![]()
nou nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
Maar goed... was dus benieuwd of jij ook iets van SPW doet en zo ja, waar gaat je scriptie dan over?
[..]
Haaaaaaiquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Niet echtHerken mezelf bijna niet terug momenteel
![]()
* Bizznitch aait purplerosequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef purplerose het volgende:
Owjee
Das niet de bedoeling
Ik barst van de hitsigheid weer
Open er een topic overquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:54 schreef spenky het volgende:
hoi ik heb het laatst onveilig gedaan met mn vriendin.. en dat is mis 2 dagen geleden.. maar ik heb nu nogal jeuk aan me piemelus.. verder niet echt iets te zien ofzo..
wat denken jullie ?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
*pakt ZM vast bij de bovenarmen en schudt haar door elkaar en schreeuwt hard "Zeg op alien, wat heb je met ZM gedaan !?!?"
Ohjeeeeeeeeeeeee niet de overgang al hè?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Slaap slecht de laatste tijd en veel aan m'n kop (pff klink echt als zo'n wijf van 40 die d'r vent er 2 keer per jaar op laat) Naja trekt wel weer bij, hoop ik
In de ontkenningsfase ??quote:
Ach, een celibitair leven is ook wel lekker hoor. Kijk maar naar mij . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het zou wel al die opvliegers en vaginale droogheid verklaren![]()
Mijn vriendin zit waarschijnlijk ook in tijdnood en gaat die 1 februari misschien niet halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja ik zit een beetje in tijdnood, moet het voor 17 u vandaag afhebben (en ondertussen stiekem wel even fok checken, slecht ben ik) Die ontlading komt vanavond wel
![]()
Of naar mij!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef ThunderChild het volgende:
Ach, een celibitair leven is ook wel lekker hoor. Kijk maar naar mij . . .![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
Of naar mij!
(...)
Oh nee wacht... ik mag er morgen weer op!![]()
![]()
Ben 't ook helemaal zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit waarschijnlijk ook in tijdnood en gaat die 1 februari misschien niet halen.
Toch wat commentaar ter verbetering en bla bla bla bla.
Aai aai aai!
En ze is het zooooooooo zat!
Al een half jaar.
Arme meid!
en is het inmiddels gelukt met je scriptie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ben 't ook helemaal zatWilde 't gister voor vijven afhebben zodat m'n vriend t op zn werk kon uitprinten (inkt is hier op), maar had al het idee dat ik het niet zou redden.. krijg ik opeens een sms dat de stroom daar was uitgevallen en dat ze met z'n allen maar naar huis gingen
Nouja vandaag dan maar.
Voor 1 februari kun je nog heeel veel doen dus wie weet.. mag jij haar flink vaak masseren ter ontspanning
Masseren... hmmm... geen slecht idee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Voor 1 februari kun je nog heeel veel doen dus wie weet.. mag jij haar flink vaak masseren ter ontspanning
Ja hij ligt klaar om ingeleverd te wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:08 schreef avotar het volgende:
[..]
en is het inmiddels gelukt met je scriptie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |