abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44416361
Hoi,

Ik wil graag de open haard/schouw stucadoren (voor decoratie, niet meer om te gebruiken). De bodem wordt gevormd door vuurvaste? geglazuurde tegels.

Mijn vraag is of je geglazuurde tegels direct kunt stucadoren, of dat je deze eerst moet wegkappen?

Alvast bedankt
pi_44416578
Het beste is om ze weg te kappen, maar als dit teveel werk is kun je inderdaad stucadoren,maar wel eerst een hechtmiddel gebruiken.
pi_44416916
Ja, ik heb jaren terug één of ander roze spul gebruikt wat donkerroze opdroogte. Dit was toen best duur. Sorry... Ik ben de naam kwijt... Iets van Betacontact?

Edit: Even gechecked: Ja, het was Betacontact!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_44416958
Ik zou ze even uithakken
censuur :O
pi_44417592
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef dahei het volgende:
Ja, ik heb jaren terug één of ander roze spul gebruikt wat donkerroze opdroogte. Dit was toen best duur. Sorry... Ik ben de naam kwijt... Iets van Betacontact?

Edit: Even gechecked: Ja, het was Betacontact!
Ik denk dat je bedoelt betokontakt, maar dat kan je er idd voor gebruiken.

En een vraagje voor de TS, waarom wil je de vloer stucadoren, is een betonvloertje niet verstandiger?
  donderdag 14 december 2006 @ 10:40:04 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44418662
Ik denk dat de TS 'ondergrond' bedoelt ipv 'bodem'.
pi_44441145
Inderdaad:
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_44446998
Bij ons heeft een stucadoor ooit over geglazuurde tegels heen gestuuct. Het moest alleen worden voorgestreken ergens mee. Ik zei toen al: moet het worden uitgehakt? Was helemaal niet nodig.
Ik denk idd dat hij betocontact ervoor heeft gebruikt. Hij smeerde het ermee in, volgende dag zette hij van die hoekprofielen en stuucte daar overheen. Zag je helemaal niets meer van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')