abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44712318
Githa wat fijn!!

We hebben schoentjes gekocht voor Amber!! Ze zijn hartstikke schattig
Ze liep daarstraks de hele tijd naar haar voetjes te kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 december 2006 @ 18:03:36 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44713883
Lishe, met menthol moet je oppassen in het gezichtje, dat ze het niet inademen/inslikken of dat het in de ogen komt. Verder kan het geen kwaad (dat zei de apotheek destijds tegen mij).

voor Luuke, snel weer beter worden hoor!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44714428

Ambers schoentjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 december 2006 @ 21:15:18 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44718398
ooh mooi vicky
zulke zag ik laatst bij scapino, maar ik vind alleen de meisjesversie leuk
superlief
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44718597
ze was er helemaal trots op vanmiddag..

als ze aan het lopen was keek ze steeds naar haar voetjes
En we waren vanmiddag even broodje eten inde V&D en daar mocht ze rondlopen. Er waren best wel wat kindjes daar en toen ging ze langs de tafels lopen en stond ze te zwaaien naar de kindjes en ze ze allo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 december 2006 @ 21:37:00 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44718807
wat vre-se-lijk schattig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44719111
ze zwaait ook zo schattig. ze knijpt met haar handje

vanmiddag zat ze ,met de stapeltoren te spelen en ze deed alle ringen om dat ding

damn... wat ben ik gek op dat kleine grietje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44719562
WAt schattig Vicky!
pi_44732126
Blech.. ik voel me slecht

Amber is vanmorgen over de kop geslagen en zo in de box gevallen. Ze stond in de keuken (is een verhoging) en leunde tegen de box om iets te pakken en ineens zie ik 2 benen de lucht invliegen en toen lag ze in de box.. Gelijk heel hard huilen (gelukkig) en ik huilde even met haar mee...
We hebben even lekker geknuffeld en het was weer snel over. Ze heeft een grote blauwe plek op haar voorhoofd en op haar wang. Maar gelukkig niets anders.
Box is direct uit de kamer verdwenen...

Wat wel heel leuk is is dat ze bellen blaast met haar eigen spuug Dan hoor je bwaaa en dan verschijnt er weer een bel uit haar mond
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 december 2006 @ 16:20:51 #160
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44734594
Amber toch op je blauwe plekken. gelukkig heeft ze niks anders.
maar das schrikken he
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 20:21:41 #161
81992 Githa
pi_44737606
Och Amber gelukkig viel het allemaal mee....
Jordy heeft hier genoten van het kerstdinner. Hij zat op een grote stoel aan een grote tafel, met een groot bord voor zijn neus, wat wil je nog meer

Overigens had hij een hele mooie witte blouse aan die nu nooit meer wit zal zijn
pi_44737912
Daar heb je stralend wit voor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 25 december 2006 @ 21:28:37 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44738749
Amber, dikke zoen! Vicky jij ook hoor, da's schrikken.

Dank jullie voor alle beterschapswensen, ik gaaf ze door aan onze waterpokkel.
Ze zit nu helemaal onder. Zelf lijkt ze het niet in de gaten te hebben, ze krabt alleen de plekjes in haar haar. Die kan ik ook niet be-poederen. Vanmorgen leek het een vreselijke dag te gaan worden maar madam herstelde zich; ze at vanavond meer dan ooit!

Githa, geeft niks toch, als 'ie maar genoten heeft! Smeerkezen zijn leuk juist. Wij twijfelen regelmatig over een naam-switch . Keesje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 25 december 2006 @ 22:11:44 #164
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44739570
Keesje (was mijn eerste jongensnaam... )

Luukie, beterschap!!!

(Lishe; ik wil echt snel weer foto's van mijn stoere dreumesdraak plaatsen, maar mijn computer was dood en nu moet ik dat programmaatje nog installeren en bla bla bla. Kortom: ik moet vriendlief snel even inschakelen... )

Ps- je monster is bijna 2!!!!
pi_44739584
Stapt ie lekker rond op zijn nieuwe stappers renzell?
grá mo chroí
  maandag 25 december 2006 @ 23:30:54 #166
105888 renzell
pi_44741071
Nou, nog heel even op z'n oude, want de wond is weer open en die laarsjes aantrekken vindt ie eng en doet pijn, dus daar wachten we nog een weekje mee. Hij heeft ze wel al heel even aan gehad en ik vond het zo stoer. Echt een peutertje, met die grote, bruine laarzen.
pi_44741183
Wat vervelend zeg, dat die wond weer open is
grá mo chroí
  dinsdag 26 december 2006 @ 07:43:57 #168
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44745670
Lishe, bij onze apotheek vertelden ze dat mentholpoeder de jeuk welliswaar verzachte maar dat de littekens er wel erger door werden. Wij gebruikten Calendulan kinderemulsie van VSM en dat leek wel goed te helpen. Succes met je ziekie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 09:58:06 #169
81992 Githa
pi_44745966
En amandelolie in bad en dan niet afdrogen, maar zo even laten rondhuppelen helpt ook heel goed tegen de jeuk

Beterschap Luuke de waterpokken hebben met kerst als je met je verjaardag maar weer helemaal beter bent

Renzell, wat jammer zeg dat de wond weer open is. Ziet het er verder wel goed uit?
en hoe gaat het met jou???
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:57:54 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44746461
Dank voor de tips, ik ga morgen even naar de drogist om amandelolie en de Calendulan te halen. Ik heb nu ook talk zonder menthol, dat vond ik een prettiger idee.
Juultje, dikke kus.
(En ja Renzell, bijna 2... ! )
pi_44750736
Ambertje toch!
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:59:51 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44753711
Maxim is leuk
als je hem vraagt hoe oud hij word, want hij is bijna jarig zegt hij " Tee" en dat in combi met zn friemelvingertjes die hij dan probeert op te houden (het peaceteken)

maar Maxim is ook een draak! hij zit in de uittest met heul veul smoezen om mijn bed uit te komen fase. en als dat niet werkt, gaan we naar de AU toer (alles doet au zo ong) gepaard met ontzettend hard geschreeuw, gelukkig kan mama daar heel goed tegen, en na 20 x (als het niet meer is) terug leggen, blijft hij ook daadwerkelijk liggen.
het is helemaal niet leuk als mama er niet op ingaat
pi_44753893
Vicky, ik had gister al wat voor je geschreven maar invoeren lukte niet. Amber zal nog wel vaker vallen, niet iets om je schuldig over te voelen. Ze is een ondernemend meisje en je kunt haar niet voor alles behoeden. Dikke kus voor de blauwe plek op Amber haar hoofd en op jouw schuldgevoel.

-edit- nou vergeet ik helemaal te vertellen dat Emma zich geweldig gehouden heeft tijdens het kerstdiner. Ze heeft gesmuld van de gevulde tomaat met zalm, pommes duchesses, brocccoli en hertenbiefstuk
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44762773
Merlijn en ik komen ons melden. Vandaag is Merlijn een dreumes geworden. Zijn eerste cadeau van ons heeft hij al gehad en hij vond het prachtig.
  woensdag 27 december 2006 @ 09:03:19 #175
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44762857
ook meld
  woensdag 27 december 2006 @ 09:55:13 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44763230
Welkom Merlijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 december 2006 @ 10:04:03 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44763310
welkom Merlijn! Gefeliciteerd!

Wat knap van Maxim, Martineke! En dat uittesten...
Wij hebben een vreselijke avond achter de rug. Gisteren tijdens het kerstdiner begon Luuke te huilen. Helemaal in paniek. Ik kon haar niet eens gewoon op schoot houden. Lekker naar huis gegaan, ik zag het niet zitten haar bij schoonouders in bed te leggen en later op de avond weer wakker te maken. Ze was hartstikke moe maar kon niet slapen van de jeuk. Dus talken, luier uit, romper uit. Uiteindelijk maar in bad gegaan. Dat was heerlijk. Even lachen, spelen en geen jeuk. Om 0.30 viel ze uiteindelijk in slaap. Tussen ons in, in een slaapzak, zonder romper of pyama. Vandaag is ze bij mijn vriendinnetje, ik moet werken. Hopelijk gaat het goed.
En wat zou ik graag de waterpokken hebben ipv haar. Die ogen, zo moe en een blik van 'mama, doe iets'.
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 10:07:25 #178
81992 Githa
pi_44763345
Och Luuke
Wat erg is dat dan he Lishe, geef Luuke maar een dikke pakkerd van ons

Merlijn, welkom
pi_44763955
Och Luuke......wordt snel beter meissie, de waterpokken zijn echt vervelend

Merlijn, hartelijk welkom

Sara heeft zich met de kerst zo goed gedragen. Kerstavond waren we bij mijn zusje in Friesland. We gingen gourmetten. Rond 19:00 hebben we Sara naar bedje gedaan, maar ze raakte helemaal in paniek op de vreemde kamer. Uiteindelijk hebben we haar er weer uitgehaald en heeft ze de hele avond lekker rondgelopen en overal hapjes stokbrood gehaald. We gingen rond 22:00 naar huis, en in de auto viel ze meteen in slaap.
Eerste kerstdag was mijn hele schoonfamilie hier en heeft ze 's avonds tot 20:45 rondgelopen, en gisteren waren we bij mijn oma, met mijn moeders kant van de familie, en ook daar was ze superlief. Ze babbelt met iedereen, haalt overal wat te snoepen en heeft het zo naar d'r zin
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 december 2006 @ 14:35:40 #180
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44767427
arme Luuke waterpokken zijn niet leuk dikke knuf en

ook al kan ik erg goed tegen dat uitgeprobeer van Maxim, stiekum kan ik best koken *stoom uit oren* van binnen. sjonge sjonge..... het is niet leuk om je kind 20 keer terug in zn bed te leggen gepaard met steeds harder geschreeuw hopen dat het snel over is, word iedereen een stuk gelukkiger van
pi_44767941
Welkom Merlijn!

Luuke beterschap!

Goedzo Emma! Kim heeft ook lekker van het kerstdiner gesmuld. (gourmet)

Fuente leuk dat Sara het zo naar dr zin had!

Martineke sterkte ermee, lijkt me niet leuk zo. Heeft Kim ook erg gehad. Ging zo ineens over.

lukt het nu wel? Fok doet erg vreemd!
pi_44772320
Welkom Merlijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44773210
Lishe, wij hebben een soort zalf (VSM) tegen de jeuk van de waterpokken. Ik kan nu niet kijken hoe het heet, Anna slaapt. Misschien verzacht dat beter voor Luuke? Waterpokken zijn zo vervelend.

Gefeliciteerd nog Merlijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44776306
dat is die emulsie toch yppy? dat hielp hier ook wel een beetje. en verder zo'n havermoutbadje maken, heb je 't waterpokke(n)topic al grondig doorgenomen lishe? heel veel & snelle beterschap voor die arme luuke gewenst, wat zielig dat ze er zo'n last van heeft. anna was er ook echt flink ziek van. ben erg blij dat 't hier verleden tijd is.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:32:56 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44776566
Nee, dat topic ken ik niet.
Ik geloof dat het ergste leed geleden is. Ze is vandaag heerlijk vermaakt door mijn vriendin en haar lief. De meeste pokken krijgen nu een korstje, ik hoop dat dan de jeuk ook verdwijnt.
Maar sneu is het. Gelukkig heeft Anna het achter de rug.
Yppy, ook dank voor de tip!
pi_44776671
er waren zelfs 3 delen dacht ik lishe. maar fijn dat het dieptepunt al voorbij is. met die korstjes kan 't nog wel een tijdje jeuken maar ze vallen er hopelijk snel af. he, wat rot he om je kind zo ziek te zien.

mij werd mentholpoeder afgeraden trouwens door de huisarts omdat het slecht kan zijn als ze er iets van inademen en 't is natuurlijk erg fijn spul (als in dun). die emulsie werkte hier wel aardig. en zo'n havermoutbadje ook. ik ga zo es in het baby-topic bijlezen hoe erg kleine anna er last van gehad heeft.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:37:51 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44776763
Ik vind het echt vreselijk ja. Zo'n wit snoetje. Maar erger dan gisteren word het niet meer. Dat kan niet. Toch?
(Begon lief straks al over baby-in-de-maak. Dat die dan ook ooit waterpokken krijgt. Jippie. Ik ben nog niet zwanger. )
pi_44776819
haha ja zo vind ik ook vaak heel veel dingen zielig als ik eraan denk waar ze nog allemaal doorheen zullen moeten...
pi_44777915
Welkom Merlijn!
kusje voor Luuke, arm schaapje.

Emma blijkt de zesde ziekte te hebben,dat is jammer want nu kunnen we nog even niet op kraamvisite. Ze lijkt er weinig last van te hebben. Ik heb ook het idee dat ze weer eens een sprongetje heeft gemaakt ze brabbelt en kletst de hele dag door en lijkt weer wat meer verbanden te kunnen zien tussen dingen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44797217
Hier gisteren een fijne verjaardag gehad. Merlijn heeft ondanks dat hij ziek is toch wel genoten en heeft heelveel cadeaus gekregen.

Vandaag zijn we er met zijn drieen op uit geweest naar de Ikea, we hebben zo moeten lachen. We wilden nog iets eten en dachten dat hoeft Merlijn toch niet, dus alleen voor ons tweeën een broodje worst besteld. Nadat meneer de borst had gehad en het broodje zag waar ik net aan wilde beginnen, gapte hij het broodje zo voor mijn neus weg en eten. Nou ja eten schransen, (uiteindelijk eet hij het voor de helft op,) maar ik moest niet denken dat ik hem terugkreeg. Jeetje, dat gaat me nog wat worden in de toekomst.

Beterschap aan de zieke kindjes , Merlijn doet ook goed mee want hij heeft nu al enkele dagen diarree, gelukkig drinkt hij goed en hoeven we er ons geen zorgen om te maken.
pi_44817659
Lishe, voelt Luuke zich al wat beter?
Emma, wat jammer zeg! Gelukkig heeft ze er weinig last van, hopelijk is ze er snel vanaf!
Merlijn aan de diarree, hoe voelt hij zich verder?

Sara slaapt bij mijn moeder voor 2 nachtjes. Dat is voor het eerst, mijn moeder woont namelijk in Almere en ik in Hengelo OV. Gisteren was mijn oma jarig en mijn moeder heeft Sara erna meegenomen, net nadat ze een half uur huilend en jammerend tegen me aan lag, omdat ze zo moe was (middagslaapje gemist op het kdv) Nou ik moest wel even flink slikken toen ze weggingen, maar later hoorde ik dat Sara de hele weg heeft geslapen En dat ze al lief met mijn jongste broertje aan het spelen was
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_44833281
Met Merlijn gaat het gelukkig nog steeds goed al heeft hij nog af en toe waterige luiers en zit hij nu weer onder de rode vlekken/bulten. Op een of andere manier krijgt hij nu alles waar hij tegen aan loopt.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:43 #193
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44836280
correctie de luiers van Merlijn zijn niet echt waterig maar gewoon heel dun. Vorige week hebben we ook een paar gehad die echt waterig waren ( dus doorzichtig vocht met stukjes eten )
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:40:56 #194
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44851779
hoi ik kom jullie hier verder vervelen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:47:58 #195
105888 renzell
pi_44851921
Dag Arwen en Merlijn, welkom hier.
pi_44853943
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
hoi ik kom jullie hier verder vervelen
Hoi

Gefeliciteerd!
Heb je al kado's gehad?
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 15:40:10 #197
81992 Githa
pi_44858213
We hebben een junioren bed voor Jordy gekocht
We waren nog even aan het twijfelen of we toch niet beter een gewoon 1-persoonsbed konden nemen, omdat hij daar dan langer mee kon doen, maar de levertijd van 10 weken gaf de doorslag
Het ledikantje waar we de zijkant uit hadden gehaald bleek toch niet zo stevig meer te zijn als Jordy met zijn voeten tegen het voeteneinde stampt ja, dat doet hij nog steeds, reuze grappig vindt hij waardoor de bodem uit de klemmen schiet en Jordy op de grond ligt haast was er dus wel een beetje.

Nu heb ik er ook een dekbedje bij, maar stiekem vind ik dat nog steeds eng Ik denk dat ik het bedje maar laag op ga dekken, dat is toch wel veilig dan Hij is bijna 2.

We gaan het straks in elkaar zetten en ik ben reuze benieuwd hoe Jordy het zal gaan vinden! Foto's zullen vast nog wel volgen.

Arwen welkom hier! jammer, dat wij bijna weer moeten vertrekken
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:49:53 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44858499
Ik weet niet of je ledikant-dekentje een beetje flink is, maar het dekentje hier (van de Hema) was ook groot genoeg om op het nieuwe bed te leggen in 't begin.

Als je dekbedje nog een beetje eng vind (zou ook wat voor mij zijn hoor), zou ik proberen nog een tijdje op te maken zoals je in het ledikant deed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 15:53:33 #199
81992 Githa
pi_44858636
Ik heb er nu een ledikant overtrekhoes op liggen met daarin een dekentje, maar dat is dus al smal op het ledikant en zal op het bedje nóg smaller zijn, maar ik kan het n atuurlijk altijd proberen. Het hoeft eigenlijk niet eens helemaal te passen ook hé, hij ligt er toch nooit onder

Thnx!
pi_44860551
Githa, wat leuk!!

Evenstar, welkom!!

Ik ben hartstikke trots op Amber... Gister was ze met blokjes aan het spelen en ineens zette ze zomaar 3 blokjes op elkaar

Volgens mij is Amber aan het uitproberen. Ze wordt soms ineens 's nachts wakker. Gaat dan liggen piepen en als je dr dan oppakt is ze stil. Dan leg ik d'r eventjes bij ons in bed en dan heeft ze de grootste lol en als ik haar dan weer teru gin haar eigen bedje leg is het gelijk stil en slaapt ze tot 8.45...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')