Leuk Githa, hier precies hetzelfde tafereel! Lief toch, die dansende mannen?!quote:Op maandag 18 december 2006 12:40 schreef Githa het volgende:
Jordy kijkt op tv een clip van K3 'ojah lé lé' en nu staat hij met zijn stijve heupjes het wiegen na te doen![]()
![]()
compleet met arm bewegingen.
Ik zat van de week nog te denken, dat ik het 2e jaar eigenlijk veel sneller vond gaan dan het eerste. Iedereen zegt altijd dat het 1e jaar zo snel gaat, en je denkt steeds "hij is al 1 maand, 2 maanden, een half jaar, etc" waardoor je er zelf ook meer mee bezig bent en er bewust bent van dat het zo snel gaat. Het 2e jaar wordt dat al veel minder. Tenminste zo was het bij mij welquote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef Saffier het volgende:
Ik bedoel meer dat ze in het tweede jaar weer zo snel gaan en zo veel erbij leren (net als het eerste jaar van bijna niets tot bijna lopen en met de pot mee-eten). Op dit moment lijkt het allemaal nog zo 'ver van mijn bed show' terwijl hij zo veel dingen leert op een dag. Hij stapt nu bijvoorbeeld 'los' over van de tafel naar de bank en het los staan voor 10/12 seconden doet hij nu ook steeds vaker. Maar het springen bijvoorbeeld lijkt me weer zo'n hele andere 'dimensie'.
Verder mag hij er zo lang over doen als hij wil hoor Bar!
Ach Emma snel opknappen hoor!
Ze plukt er wat aan, en werd de nachten hiervoor nog steeds wakker. Het is rechts iig nog niet doorgebroken, maar ze lijkt echt beter te pas. Moet ook zeggen dat er een hoektand aankomt, dus daar kan ze ook wat last van hebben. Al met al heb ik het idee dat we op de goede weg zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:03 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En haar oortjes Fuente?
Hoe oud is Romijn nou? Ik vind het altijd zo'n gedoe bij het CB, die lijntjes en grafiekjes. Bij Saartje waren ze eerst aan het mekkeren dat ze zo groot was, en hoeveel flessen ze dan wel niet kreeg enz enz. Ze zat dan ook boven in de top van de lijntjes en blablablabla.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef Martineke het volgende:
Romijn pas geleden naar cb geweest, meneer is 72,1 cm lang met 10.8 kg
de arts wou ons met 8 maanden nog een keer terug laten komen om te kijken hoe Romijn dan gegroeid was, en als dat weer zo hard was, zou ze ons naar de kinderarts sturen![]()
die cb-arts heeft geloof ik nog niet helemaal door dat ik gewoon grote kinderen heb![]()
heb dat dus ook geweigerd, onzin zeg!
snap best dat ze op overgewicht gefocust hebben, maar beetje verder kijken dan de curve mag wel.
Op de grond verdergeslapenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef Githa het volgende:
Mama_van_pepijn, Ik kan het niet beter verwoorden als Renzell....wat lief dat je zo meeleeft![]()
Gelukkig maar Fuente... Arme Sara, het werdt wel tijd dat het weer beter met haar gaat.
Jordy heeft perfect in zijn 'open' bedje geslapen![]()
Vanacht is hij er één keer uitgevallen, maar hij sliep gewoon verder op de gronden vanmorgen zat hij heel lief ín bed 'mama' te roepen.
Hopen dat het vanavond weer zo gaat!
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef Githa het volgende:
Edit: as we speek hoor ik hem uit bed rollen. Ik ga naar boven en wil hem terug leggen, zie ik hem nog net slaapdronken terug zijn bedje in krabbelen en half hangend in bed weer verder slapenwat is dat leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |