abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 23:12:51 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44524169
En die woorden... Tie-tiee, en dat je dat als moeder dan begrijpt.
Hier is: Tjeer --- Nog een keer.
En een keer in bad werd ik gek van d'r. Ze had het maar over aantofe. Mama aantofe. Alles moest aantofe. Tot we uit bad gingen en een handdoek pakten.... Aantofe mama. Afdrogen dus. (Nu heet het ondertussen weer aftrook. Je zou er gek van worden.) Ping Ping
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44524316
MIjn schaapje is ziekjes, zwaar verkouden loopneus hoestbuien en algehele malaise. Ze heeft bijna de hele musical aan mijn borst gehangen. Bij de eindscene heb ik haar nog even op het podium gezet, dat was wel spannend, zelf heb ik geen foto's, als ik zeheb komen ze hier. niet dat zeer bijzonder uit zag gewoon maillot en wollen trui. Ze heeft ons ook nog ondergespuugd .
ow ow ow NOAH! gefeliciteerd mannetje!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 17 december 2006 @ 23:24:11 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44524525
Dat springen lijkt me ook weer zo'n hele overwinning voor de kindjes, zo trots als ze weer iets nieuws kunnen! Wat dat betreft lijkt het nog zo lang te duren voordat Tobias ook zo ver is terwijl hij al zo veel kan en het al hard zat gaat! En het is zó heerlijk om wakkergezongen te worden 's ochtends
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44524567
Thijs was ook een rustige hoor Saffier...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 17 december 2006 @ 23:30:07 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44524705
Ik bedoel meer dat ze in het tweede jaar weer zo snel gaan en zo veel erbij leren (net als het eerste jaar van bijna niets tot bijna lopen en met de pot mee-eten). Op dit moment lijkt het allemaal nog zo 'ver van mijn bed show' terwijl hij zo veel dingen leert op een dag. Hij stapt nu bijvoorbeeld 'los' over van de tafel naar de bank en het los staan voor 10/12 seconden doet hij nu ook steeds vaker. Maar het springen bijvoorbeeld lijkt me weer zo'n hele andere 'dimensie'.
Verder mag hij er zo lang over doen als hij wil hoor Bar !

Ach Emma snel opknappen hoor!
Ylana
pi_44524915
van 1 naar 2 is inderdaad ook weer spectaculair, wat ze allemaal er bij leren!

beterschap lief emma schaapje.
pi_44525012
Ik weet het niet meer zo,weet wel dat Thijs het echt lekker op zijn eigen rustige tempo deed, en eerlijk ik vond het wel gemakkelijk
Alleen jammer dat hij nog niet liep, zorgde nog wel eens voor een boze thijs omdat hij niet meekon rennen met de andere kindjes van het kdv
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 12:04:13 #58
81992 Githa
pi_44532815
[trots modus aan]
Jordy was in een kleurboek aan het kleuren en daarin staan ook doe spelletjes.
Dat je lijntjes moet trekken naar de dingen die bij elkaar horen.
Hond bij de hondenhok en de vis in de vissenkom.
Jordy kon er gewoon 3 zo aanwijzen

Jordy wat is dit?
isje
En waar zwemt het visje in?
Die! wijst de vissenkom aan'
En wat is dit Jordy?
aap! was een hond maar goed
Waar slaapt de hond?
Die, bedjuh helemaal goed de mand

[/trots modus uit]

maandag 18 december 2006 @ 12:26:37 #59
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44533373
Hé wat goed Jordy!
Logisch Bar dat je je dat niet exact kunt herinneren

Vanmorgen heb ik Tobias om 10.30 wakker gemaakt en om 12 uur viel hij alweer om van de slaap en hij ligt dus inmiddels alweer twintig minuten te slapen Hij was niet warm of zoiets en verder lekker vrolijk, misschien een soort spurtje van het een of ander?
Ylana
pi_44533417
Jordy wat goed!!!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 12:40:45 #61
81992 Githa
pi_44533764
Héél hilarisch hier!
Jordy kijkt op tv een clip van K3 'ojah lé lé' en nu staat hij met zijn stijve heupjes het wiegen na te doen compleet met arm bewegingen.

Uiteraard is het bandje van de camera vol
* Githa schrijft nieuw bandje op het boodschappenlijstje
  maandag 18 december 2006 @ 12:50:29 #62
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44534030
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:40 schreef Githa het volgende:
Jordy kijkt op tv een clip van K3 'ojah lé lé' en nu staat hij met zijn stijve heupjes het wiegen na te doen compleet met arm bewegingen.
Leuk Githa, hier precies hetzelfde tafereel! Lief toch, die dansende mannen?!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:05:45 #63
81992 Githa
pi_44534469
Geweldig Renzell! Ik kan er zo om lachen ook stiekem dan, want ik wil hem ook niet storen in zijn dans
  maandag 18 december 2006 @ 13:13:51 #64
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44534710
Hier ook een meisje wat dansjes van tv nadoet....
Renzell, hoe is het? Ook buiten Julius?
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:19:51 #65
81992 Githa
pi_44534872
Lishe, bij Jordy is het kwartje nu pas gevallen...hij roept tegen alle meisjes 'Tuuke'
Hij heeft haar blijkbaar onthouden ofzo, ik weet het niet. Ik bedoel de naam Luuke valt hier toch ook zo vaak niet, maar toch is het ineens bij alle blonde meisjes "TUUUUUUKEEEE'
  maandag 18 december 2006 @ 13:23:00 #66
105888 renzell
pi_44534966
Ja, het is echt te schattig, zo'n dansend kruimeltje. En dan die handjes voor de ogen bij: "je gelooft je ogen vast niet."

Geheel offtopic:

Lief Lies! Goed ja, wel goed. Kapot moe, maar wel goed. Heb vorige week een enorme voorstelling met bijna 100 jongeren afgerond. Hier in een grote zaal van het muziekcentrum, echt zo officieel met 400 man publiek enzo. Het heeft me weer een maand van mijn leven gekost, maar ze zijn zoooooo leuk, die jongeren, en geven ook zoveel energie! Ik ben echt trots op ze en wat ik met ze bereikt heb. En daar word ik erg gelukkig van.
  maandag 18 december 2006 @ 13:24:08 #67
105888 renzell
pi_44535003
Oh ja, Juul zegt ook Luuk (als we samen foto's in het fototopic kijken) Zo lief!
  maandag 18 december 2006 @ 13:27:03 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44535095
Tuuke.... Wat schattig Githa. Zo knap, dat dat dan ergens opgeslagen wordt ofzo.
En Juul, ook al zo'n dansbips. Die handjes, da's het allerliefst.
100 jongeren. Ik vinnut knap! Maar leuk, in het muziekcentrum... Wiehoe, dat heb je maar mooi even gedaan! Hopelijk nu even rust voor het nieuwe jaar weer start.
Over tot de orde van de dag.
pi_44548886
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef Saffier het volgende:
Ik bedoel meer dat ze in het tweede jaar weer zo snel gaan en zo veel erbij leren (net als het eerste jaar van bijna niets tot bijna lopen en met de pot mee-eten). Op dit moment lijkt het allemaal nog zo 'ver van mijn bed show' terwijl hij zo veel dingen leert op een dag. Hij stapt nu bijvoorbeeld 'los' over van de tafel naar de bank en het los staan voor 10/12 seconden doet hij nu ook steeds vaker. Maar het springen bijvoorbeeld lijkt me weer zo'n hele andere 'dimensie'.
Verder mag hij er zo lang over doen als hij wil hoor Bar !

Ach Emma snel opknappen hoor!
Ik zat van de week nog te denken, dat ik het 2e jaar eigenlijk veel sneller vond gaan dan het eerste. Iedereen zegt altijd dat het 1e jaar zo snel gaat, en je denkt steeds "hij is al 1 maand, 2 maanden, een half jaar, etc" waardoor je er zelf ook meer mee bezig bent en er bewust bent van dat het zo snel gaat. Het 2e jaar wordt dat al veel minder. Tenminste zo was het bij mij wel
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44551925
ja hier ook hoor tex, ik denk af en toe nog wel in aantallen maanden (alleen al omdat ik de fotomapjes nou eenmaal per maand geordend heb ) maar af en toe schrik ik er gewoon van. 'huh, 22 maanden alweer??! ).
pi_44552071
Ze zijn gewoon alweer (bijna) 2 jaar...

(Ik weet nog dat ik dat stukje schreef, waar David aan mijn borst lag met die kleine vuistjes tegen me aan en dat ik wilde dat dat voor altijd duurde )

...

Maar 2 jaar is ook leuk
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 17:31:05 #72
81992 Githa
pi_44574310
Vandaag met Jordy bij de ass. orthopeet geweest voor zijn voetjes.
Ze hebben foto's gemaakt die de orthopeet gaat bekijken. Hij staat niet te springen om een operatie omdat dit een erg grote en pijnlijke ingreep is.
We gaan eerst proberen of een steunzooltje hem wat verlichting geeft en dan kijken we over 3 maanden als we terug moeten hoe dat gaat.
Mocht er iets op de foto niet goed zijn dan belt hij ons eerder. We wachten af dus...
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:24:23 #73
105888 renzell
pi_44581565
Spannend Githa. Ik hoop echt zo heel erg vreselijk hard dat opereren niet nodig is!!!
pi_44581802
renzell, hoe gaat het met Juul en zijn voetje?
grá mo chroí
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 21:35:10 #75
81992 Githa
pi_44581927
Nou, dat hoop ik ook Renzell! maar we blijven positief

Mijn grote vent ligt nu in zijn bedje zonder zijkant Hij kwam zijn kamertje op en sloeg zijn handje voor zijn mond 'OOOOOOH!' mijn bed is kapot en begon toen gelijk enthousiast in zijn handjes te klappen
Hij was zo blij en trots en wilde ook gelijk slapen.
Nu ligt hij in zijn bedje, nog wakker, maar hij is er ook nog niet uitgeweest. Ik ben benieuwd
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:39:33 #76
105888 renzell
pi_44582092
Oh, wat lief dat je daarnaar vraagt. Ik lees jouw vreselijke, te verdrietige horrorverhaal, waarvan ik niet eens weet hoe te beginnen met iets troostends te zeggen tegen je, en jij vraagt naar het voetje van mijn zoontje. Ja, het gaat goed!!! Prima zelfs. Hij loopt, rent, springt en danst weer. Kortom; hij is weer helemaal zijn eigen vrolijke, drukke, lieve zelf. We gaan zaterdag met oma nieuwe winterlaarsjes kopen. Een maatje groter, want zijn eigen schoenen kan hij nog steeds niet aan, dus hij loopt al een maand op een soort ziekenhuisgipssandaaltje. En dat kan met deze kou echt niet meer.
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:41:03 #77
105888 renzell
pi_44582477
Wat fijn dat ie weer lekker kan rennen en springen, dat doen ze tenslotte het liefst.
En ik ben heel selectief, ik vraag lekker alleen wat ik wil weten en ga totaal voorbij aan de rest
Wat je hier zegt, is meer dan genoeg hoor. Dat mensen aan je denken kan al genoeg zijn.

Githa ik hoop dat het steunzooltje voldoende gaat zijn want jouw ventje zit nou niet bepaald te wachten op een nieuwe operatie.
grá mo chroí
pi_44584733
Renzell wat fijn dat Julius weer een beetje de oude is

Githa, hopelijk kan het zonder operatie, wat een ventje is Jordy toch, knap jochie

Sara deed vanavond tijdens het eten: mmmmmmmmmmmm (en dan over d'r buikje wrijven )
Ze werd net wakker en was helaas weer flink benauwd. Ze was al verkouden, maar hoeste niet. Nu dus wel.. Maar verder gaat het best goed! Afgelopen nacht heeft ze de hele nacht geslapen, geen 1 keer wakker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_44585099
En haar oortjes Fuente?
grá mo chroí
pi_44585158
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:03 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En haar oortjes Fuente?
Ze plukt er wat aan, en werd de nachten hiervoor nog steeds wakker. Het is rechts iig nog niet doorgebroken, maar ze lijkt echt beter te pas. Moet ook zeggen dat er een hoektand aankomt, dus daar kan ze ook wat last van hebben. Al met al heb ik het idee dat we op de goede weg zitten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 08:48:45 #82
81992 Githa
pi_44589723
Mama_van_pepijn, Ik kan het niet beter verwoorden als Renzell....wat lief dat je zo meeleeft

Gelukkig maar Fuente... Arme Sara, het werdt wel tijd dat het weer beter met haar gaat.

Jordy heeft perfect in zijn 'open' bedje geslapen
Vanacht is hij er één keer uitgevallen, maar hij sliep gewoon verder op de grond en vanmorgen zat hij heel lief ín bed 'mama' te roepen.
Hopen dat het vanavond weer zo gaat!
pi_44593477
knap hoor van jordy! ik denk dat anna nog niet zo goed met die vrijheid om zou kunnen gaan. we wachten nog even.
pi_44593584
Spannend weer Githa. Moeilijk ook lijkt mij, is het ene net geweest krijg je weer wat nieuws voor je kiezen.
Wat lijkt het leed van Emma dan klein al weet ik dat je leed niet moet vergelijken.

We zijn vanmorgen met Emma naar de huisarts geweest. Haar oortjes zijn wat rood en longetjes klinken niet al te best. Bronchitis is de conclusie. ze heeft een ab kuurtje gekregen. Ze is ook echt niet lekker, hangerig en dreinen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44593610
arme emma... beterschap gewenst!
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 11:58:46 #86
81992 Githa
pi_44594016
Emma beterschap en leed is idd niet met leed te vergelijken Ieder kindje ervaart het ook anders en als ik dan kijk naar de oorontstekingen van Sara dan denk ik ...poeh! dat is toch ook zwaar voor zo'n kleintje!
pi_44594428
Leed is inderdaad niet te vergelijken Jelief, je meiske voelt zich ziek en dat ik hartstikke zielig! Hopelijk knapt ze snel weer op
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 december 2006 @ 12:12:57 #88
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44594440
Romijn pas geleden naar cb geweest, meneer is 72,1 cm lang met 10.8 kg

de arts wou ons met 8 maanden nog een keer terug laten komen om te kijken hoe Romijn dan gegroeid was, en als dat weer zo hard was, zou ze ons naar de kinderarts sturen
die cb-arts heeft geloof ik nog niet helemaal door dat ik gewoon grote kinderen heb

heb dat dus ook geweigerd, onzin zeg!
snap best dat ze op overgewicht gefocust hebben, maar beetje verder kijken dan de curve mag wel.
pi_44594697
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef Martineke het volgende:
Romijn pas geleden naar cb geweest, meneer is 72,1 cm lang met 10.8 kg

de arts wou ons met 8 maanden nog een keer terug laten komen om te kijken hoe Romijn dan gegroeid was, en als dat weer zo hard was, zou ze ons naar de kinderarts sturen
die cb-arts heeft geloof ik nog niet helemaal door dat ik gewoon grote kinderen heb

heb dat dus ook geweigerd, onzin zeg!
snap best dat ze op overgewicht gefocust hebben, maar beetje verder kijken dan de curve mag wel.
Hoe oud is Romijn nou? Ik vind het altijd zo'n gedoe bij het CB, die lijntjes en grafiekjes. Bij Saartje waren ze eerst aan het mekkeren dat ze zo groot was, en hoeveel flessen ze dan wel niet kreeg enz enz. Ze zat dan ook boven in de top van de lijntjes en blablablabla.
Het afgelopen half jaar is ze veel ziek geweest en veel minder hard gaan groeien, maar wel in een rustig lijntje omhoog. Nu zit ze iets onder de middellijn, en moet je ze horen ' ja ze groeit wel langzamer, blablablabla'. Het is dus nooit goed, en ik trek me er lekker niets meer van aan En wat Romijn betreft, spekkige baby;s zijn
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 december 2006 @ 12:25:32 #90
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44594737
ik zit in het verkeerde topic te posten ook nog sorry..
  woensdag 20 december 2006 @ 12:28:02 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44594805
Romijn is nu 6 1/2 mnd. van geboorte af aan zit hij al boven in de curve, en de laatste keer zat hij zelfs boven de lijntjes van de curve. voor het cb gaan er dan bijna alarmbellen rinkelen. terwijl ik met Maxim niet anders gewend was, die heeft altijd boven de curve gestaan.
niks gek dat zn broertje dat ook krijgt, maar ach...ze proberen goed hun werk te doen (binnen de lijntjes )

het is indd nooit goed met cb
pi_44596742
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef Githa het volgende:
Mama_van_pepijn, Ik kan het niet beter verwoorden als Renzell....wat lief dat je zo meeleeft

Gelukkig maar Fuente... Arme Sara, het werdt wel tijd dat het weer beter met haar gaat.

Jordy heeft perfect in zijn 'open' bedje geslapen
Vanacht is hij er één keer uitgevallen, maar hij sliep gewoon verder op de grond en vanmorgen zat hij heel lief ín bed 'mama' te roepen.
Hopen dat het vanavond weer zo gaat!
Op de grond verdergeslapen wat een lekker ding is het toch! Wat goed dat hij zo goed in z'n open bedje geslapen heeft!

Sara hoest nog steeds veel, vooral als ze in bedje ligt, en wordt er benauwd van. We kijken het nog weer even een dagje aan, en anders morgen de HA maar weer bellen. Ze was er net helemaal vanaf..
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 december 2006 @ 23:04:56 #93
105888 renzell
pi_44613748
Beterschap Emma!

Saartje toch, nu moet het toch een keer echt afgelopen zijn voor je!

Juul in een bed zonder spijlen leggen zou echt de grap van de eeuw zijn. Hij zou geen seconde blijven liggen ben ik bang, dus dat project gaan we nog maar even niet aan. Gelukkig past ie nog.
Wat mij brengt op het volgende....
Hebben jullie ook dat het echt best lastig is om met je dreumes uit wandelen te gaan en boodschappen te doen etc? Juul gaat volledig z'n eigen gang en luistert absoluut niet naar me. Hij rent de straat op (eng!!!), winkels in en uit, laadt de wagen vol met koek en teletubbietandpasta, gaat op de grond liggen, loopt tuinen in, frunnikt aan kerstbomen, kleppert met brievenbussen... kortom: hij doet alleen maar waar ie zelf zin in heeft. En vaak kan dat ook wel, maar soms gewoon echt even niet. In de wagen zetten is dan soms de enige oplossing, maar dan stuit ik op grote weerstand. Wanneer werden jullie kindjes (of kan ik dat beter in het peutertopic vragen? ) wat makkelijker in dat opzicht? Of heb ik er gewoon een met een heel sterk eigen willetje?
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 23:10:15 #94
81992 Githa
pi_44613904
Jordy doet ook zijn eigen gangetje Renzell, maar hij weet toch ook wel wanneer hij echt moet luisteren... Tjah, weinig van te zeggen eerlijk gezegd, ze zijn allemaal zo anders.
Ik moet Jordy wel altijd waarschuwen als we de supermarkt ingaan, dat hij van de tomaten af moet blijven anders rent hij er heen en graait er een uit het schap om er vervolgens zijn tanden in te zetten

Dat in bed blijven liggen had ik ook echt nooit verwacht hoor! maar vanavond wederom en ook vanmiddag bij het slaapje, bleef hij als een engeltje liggen echt zo het lijkt ook of hij beter slaapt. Misschien het idee dat hij nu ook zelf weg kan ofzo dat dát de angst verminderd.....

Edit: as we speek hoor ik hem uit bed rollen. Ik ga naar boven en wil hem terug leggen, zie ik hem nog net slaapdronken terug zijn bedje in krabbelen en half hangend in bed weer verder slapen wat is dat leuk
  woensdag 20 december 2006 @ 23:17:48 #95
105888 renzell
pi_44614133
Wat schattig Githa, ondeugend maar heel erg schattig, dat ie in die tomaten bijt!
En fijn dat het lijkt te werken zonder spijlen. Als het hem helpt, prima! En als ie dan ook nog blijft liggen, helemaal mooi!!

Juul is vandaag voor het eerst in de caroussel geweest, was zo lief! Hij zat in een hele stoere auto de hele rit te sturen en te glunderen. Natuurlijk was hij erg boos dat ie niet nog tien keer mocht, maar mama had geen euro's meer op zak. Helaas.
pi_44614296
Jordy. Maak even een foto van hem Githa!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 20 december 2006 @ 23:24:16 #97
105888 renzell
pi_44614332
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef Githa het volgende:
Edit: as we speek hoor ik hem uit bed rollen. Ik ga naar boven en wil hem terug leggen, zie ik hem nog net slaapdronken terug zijn bedje in krabbelen en half hangend in bed weer verder slapen wat is dat leuk
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 23:24:28 #98
81992 Githa
pi_44614339
ja maar ik heb hem nu weer recht gelegd zal er wel een maken van een 'gewoon' slapende foto...monument
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 23:38:08 #99
81992 Githa
pi_44614758
Daar ligt ie dan
pi_44619335
aaah wat lief. en wat handig dat dat bedje gewoon zonder 1 hele zijkant kan!

renzell, piet ging ook altijd alle tuinen in, maar na een paar keer waarschuwen ging hij meestal onverbiddelijk in de wagen. op een gegeven moment had ie dat wel afgeleerd. anna zit sowieso veel vaker nog vast in de wagen of in een winkelwagentje, omdat het lastig te doen is met twee 'loslopers' tegelijk. wel zielig maar we gaan ter compensatie regelmatig even naar 't park waar ze naar hartelust een eind zelf kan lopen zonder dat ik voortdurend achter haar aan moet. en als ze wel zelf loopt op de stoep moet ze van mij vaak verplicht aan m'n hand lopen (op de linke stukken in elk geval). als ze dat niet wil, ja dan toch die wagen maar weer in. ook niet zonder drama natuurlijk maar ja. het is echt wel heel anders voor zo'n tweede. piet kon ik gewoon rustig volgen in z'n gescharrel, tot ik er geen zin meer in had. maar anna krijgt wat dat betreft buiten veel minder ruimte.
wat ze allebei wel erg gezellig vinden (en ik ook) is bij mij op de fiets zitten. lekker zingen en opnoemen wat ze allemaal zien. en liefst even naar het station om treinen en bussen te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')