abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 23:17:05 #26
81992 Githa
pi_44472062
wahahaha vast niet Bar, hij wilde jou niet alleen laten!
Jordy heeft ook erg genoten en vond het maar raar dat je ineens uit de auto ging.
Het was gewoon een leuke dag, doen we snel nog een keer
pi_44472668
Julius Lekker dat het weer draaiende is, mooi man! Ze gaan verder gelijk op, die mannen van ons. Hier is meneer ook aan het smijten met alles, en kwatten , hele happen vla spetteren uit dat ondeugende bekkie van 'm En lekker kletsen hoor, z'n woordenschat wordt met de dag uitgebreider. Hij doet dan ook veel zijn zus na, zo ook met tellen, waar zij drie kaarsjes naast elkaar zet en ze telt zegt Yoram:"één, ... één, ... één, ... "
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44477041
Julius Wat fijn dat de wond eindelijk dicht is!!!

Met Noah gaat het wel weer goed. Sinds donderdag geen verhoging/koorts meer gehad. Alleen gisteren heeft ie 2 keer gespuugd. Ik haalde hem gisterochtend uit bed en hoorde en voelde zijn maag zich al zowat omdraaien, maar ging toen nog goed. Even rustig op bed tv gekeken en daarna boven flesje pap. Het was nog niet op of het kwam er allemaal alweer uit Maar daarvoor was ie zo slap als een vaatdoek en kwam er geen kik uit hem, en nadat alles eruit was knapte hij meteen op
's Middags heeft ie nog een keer gespuugd omdat ie toen een flinke hoestbui had

Maar denk dat we probleemloos zijn verjaardag kunnen vieren zondag Nog maar één nachtje slapen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44477380
Fuente, sterkte met afwachten zeg... wat laten ze dat lang duren zo'n ingreep... dat is wel minder! Maar fijn dat er wat aan gedaan wordt.. hopelijk gaat het helpen!

Renzell, wat ontzettend fijn zeg, Julius gaat goed!!

Amber beterschap meiske en niet meer zo snel ziek worden hoor!!

Bar, wat leuk dat je bij Githa en Jordy bent geweest! Klinkt zo lief...
pi_44477985
aan-de-beterende-hand-kindjes
nog zieke kindjes:
knappe kindjes

Ik heb donderdag en vrijdag gewerkt,dus Emma was twee dagen weg,donderdag bij oma en gister op het kdv. Gisteren had ze overdag maar drie kwartier geslapen toen we thuis kwamen om half zeven maar meteen naar boven gegaan. Uitkleden en drinken op bed. Om halfacht was ze onder zeil en ik heb haar niet meer gehoord, om middernacht nog eensgedronken en daarna heeft ze doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen .

Vanmiddag gaan we oefenen voor de kerstmusical in de kerk. Emma mag schaapje spelen. Ik kijk even of ze het vanmiddag leuk vind,zo ja dan mag ze morgen ook mee doen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 16 december 2006 @ 11:36:56 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44478439
jelief dta vraagt yuiteraard om foto's he

nog maar 2 weekjes hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 17 december 2006 @ 13:32:58 #32
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44504867

Noah is vandaag 2 geworden, dus wij gaan jullie verlaten. Dahag!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44505663
Wat een leuke foto

gefeliciteerd Noah!
pi_44505789
ooh deze is ook geweldig ja! gefeliciteerd jochie, een heuse peuter ben je!

en natuurlijk een hoeraatje voor de beterende jordy & julius!

en ik kwam melden dat anna kan springen! met beide voeten van de grond, knap he!

wat vervelend dat tobias zo'n last heeft van dat vroege vuurwerk, saffier. kun je ook zo weinig tegen doen, behalve afwachten tot het weer voorbij is. maar heerlijk dat ie zo vrolijk is, geniet ervan!

schaapje emma!

[ Bericht 17% gewijzigd door bixister op 17-12-2006 14:09:18 ]
pi_44507503
Dag Noah, lief naamgenootje van Noa! (beetje dan ) tot ziens in het peutertopic... (wat een stoere foto Tex!)
pi_44508191
Gefeliciteerd Noah!
pi_44510061
Gefeliciterd met je verjaardag Noah!! Heel veel plezier bij de oudere kindjes
Tot snel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44510167
Noah, gefeliciteerd mannetje! Tot later in het peutertopic!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie zondag 17 december 2006 @ 17:06:12 #39
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44511716
Wat een leuke foto Tex! Noah is echt zooo
  zondag 17 december 2006 @ 17:42:40 #40
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44512803
Oh Tex, wat een superfoto!!!
Je mooie man is 2. Heel hartelijk gefeliciteerd!!! Hopelijk was het een heerlijke dag.
  zondag 17 december 2006 @ 22:18:29 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44522248
Noah kom maar, kom maar

Bix Anna er op tijd bij
  zondag 17 december 2006 @ 22:38:32 #42
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44522981
Noah, 2 jaar....! Tex, gefeliciteerd met je heerlijk lekker ding. Ik hoop dat jullie een leuke en fijne dag gehad hebben! Tot snel in het volgende topic!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 17 december 2006 @ 22:45:53 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44523229
Noah van harte!
Het is voornamelijk erg zielig vind ik Bix, gelukkig is het vanavond rustig. Misschien 'went' hij nog voor oud en nieuw aan de knallen. Zo te lezen hebben er verder geen ukkies last van de knallen, fijn! Anna die écht kan springen, wat knap!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44523490
ja ik vind 't ook razend knap. en ze doet 't natuurlijk nu de héle dag...

hier nog weinig geknal überhaupt. en 't gekke is dat ze met Oud & Nieuw, als 't lawaai enorm is, vaak toch 'gewoon' doorslapen, alsof ze zich er dan voor af kunnen sluiten. dus ik weet niet of ik 'm van te voren wakker zou maken als ik jou was, je kunt ook even afwachten hoe het gaat.
  zondag 17 december 2006 @ 22:57:09 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44523582
Springen! Leuk gezicht is dat he Bix?
Ons prul is bij opa en oma logeren. Ze wil me niet aan de telefoon en de enige keer dat ze papa zei was toen vriend-van-mijn-zus een laptop tevoorschijn toverde. Ze mist ons dus helemaal niet. (En ik blijf lekker lang op en slaap uit. )
pi_44523624
ah, luuke kan 't ook? ik was echt verbaasd dat ze 't al ruim voor haar 2e verjaardag kon, maar dat komt misschien ook doordat Piet er echt véél later mee was.
  zondag 17 december 2006 @ 23:00:20 #47
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44523688
Ja, iemand vertelde hier ooit dat het pas kon als de fontanel helemaal gesloten is. Dusch misschien is Anna er gewoon eerder klaar voor. Luuke denkt ook nog dat ze kan huppelen. Maar dat kan niet. Vind ik ook altijd zo'n lief gezicht.
pi_44523766
Goed zeg Anna echt springen!
Noah gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Leuk t-shirt.

Myhron dénkt dat ze kan springen, maar ze komt natuurlijk helemaal niet van de grond
Maar op de bank staat ze dan wel te huppen en door haar knietjes te zakken. Dan zegt ze "tie tieeeeee??" En dan moet ik zeggen één, twee, drie en laat ze zich vallen. Het is echt zo'n clowntje soms.

Heerlijk toch Lishe, als je weet dat zij het zo naar haar zin heeft daar...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 17 december 2006 @ 23:04:10 #49
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44523847
Dat is het zeker Igraine. Dat maakt dat ik er ook echt van kan genieten. Wat klinkt je circus-dochter lief en vrolijk!
pi_44524004
ja haha nep-huppelen doen ze hier alletwee tegenwoordig. 'we gaan huppelen mama!' OK, huppel maar raak!

igraine, fantastisch die pogingen-tot-springen. anna riep er altijd 'ping!' 'ping!' bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')