abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 december 2006 @ 15:59:50 #226
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44893497
Oh, en Jordy, wat stoer!!!
pi_44893528
Amber was net chagarijnig... Heb d'r maar weer op bed gelegd.. Ze had vanmorgen wel bijna 3 uur geslapen...
Ik moest daarstraks zo lachen. Ze heeft nu in de gaten waar de weegschaal voor is. Dan doet ze m aan met d'r voetje en gaat ze erop staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 31 december 2006 @ 16:18:48 #228
105888 renzell
pi_44894063
Wat lief Vicky.
pi_44894159
Ik lig elke dag wer zo in een deuk om dat kleine meisje... Bij alles wat ze doet kijkt ze zooo ondeugend. Ook als je NEE zegt om iets wat niet mag kijk ze je heeel ondeugend aan... Dan moet ik echt de andere kant opkijken anders barst ik in lachen uit..

Hihi wat leuk dat Juul steeds pangpang zegt. Als er hier iets knalt zie je Ambers koppie omhoog gaat en zegt ze OHHHHH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 31 december 2006 @ 16:30:03 #230
105888 renzell
pi_44894440
Zoooo herkenbaar, dat de andere kant op kijken. Heel vaak moet ik echt tegen mijn lief zeggen: "Jij moet het oplossen nu!" Gewoon, omdat ik dan te erg moet lachen om hoe hij doet. Ja, ze hebben ons goed onder de duim, die ondeugende monsters.
pi_44894691
hihi dat is ook herkenbaar..

en ze weten ook heeeeeel goed wat wel en wat niet mag... maar Amber doet het dan heel stiekum toch... Dan gaat ze staan bij hetgeen ze niet aan mag komen, dan kijkt ze je aan en als je dan je hoofd draait gaat ze er toch stiekum aanzitten... kleine kabouter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 december 2006 @ 16:45:34 #232
105888 renzell
pi_44894966
Hi hi, schattig. Juul doet het juist zo open en bloot mogelijk. En dan met zo'n bekkie van: "Jij gaat mij echt niks maken! Mag dit niet? Oh nee? Ik doe het gewoon toch!" Jaaaaa, ze weten het dondersgoed!

Juul heeft gisteren een nieuwe voetbal gekregen, een echte. Vader en zoon zin nu buiten een potje aan het voetballen. Voetballen is tegenwoordig het enige dat ie wil, mijn dreumes.
pi_44895097
Whaha gaaf!! Ik heb een smijtkabouter, die gooit echt met van alles. Mar ze kan ook wel heel lief zijn..

Daarstraks ging ik d'r uit bed halen. Ze heeft een groot pluche konijn en die gaf ik aan d'r. Dat beerst werd helemaal platgeknuffeld en kreeg heel veel kusjes

Amber eet trouwens ook vanalles uit mijn mond. Dan heb ik bijvoorbeeld een koekje in mijn mond. Dat ziet ze dan en dan doet ze net alsof ze een kusje komt geven, maar stiekum komt ze gewoon mijn mond leegeten.. en als ik dan niet toegeef bij ze in me lip.. het kreng
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 december 2006 @ 16:50:28 #234
105888 renzell
pi_44895129
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:49 schreef Vicky het volgende:
Amber eet trouwens ook vanalles uit mijn mond. Dan heb ik bijvoorbeeld een koekje in mijn mond. Dat ziet ze dan en dan doet ze net alsof ze een kusje komt geven, maar stiekum komt ze gewoon mijn mond leegeten.. en als ik dan niet toegeef bij ze in me lip.. het kreng
Je hebt een hondje.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 18:02:09 #235
81992 Githa
pi_44897466
Stelletje deugnieten hier

Zoals beloofd, Jordy's nieuwe bed
pi_44897512
O= wat een onwijs leuk bed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 31 december 2006 @ 19:08:23 #237
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44899325
Vlekjes bij Merlijn zijn zo goed als weg. Nu zijn er alleen nog wat blauwe plekjes over. Meneer vond overigens net het vuurwerk heel leuk. Miranda alleen minder omdat die iets van een ( Belgische aka heel harde ) knaller tegen haar arm kreeg : flinke blauwe plek.
  Jubileum moderator zondag 31 december 2006 @ 19:46:07 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44900193
Wat een ontzettend knus bedje heeft Jordy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44900225
Waar heb je dat bedje gekocht Githa? Ziet er leuk uit!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44900382
Leuk bedje Githa
  zondag 31 december 2006 @ 20:04:35 #241
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44900602
Dat bedje van Jordy! Grote kerel in zo'n groot bed. Nu ik het IKEA-blad boven zo'n bedje zie, vind ik het ineens erg knus maken. Lekker beschut. En die Bob de Bouwer-poster maakt het helemaal af.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 20:26:03 #242
81992 Githa
pi_44901073
Bij van Asten baby superstore, ik meen het merk pepita, maar kan nu even niet checken.
En nog in de uitverkoop ook
pi_44910857
Renz, ik herken zoveel van Julius in Sara! Dat bekkie van ' jij gaat me niets maken', ooh wat herkenbaar
En Vicky, wat leuk dat Amber zoveel leert, heerlijk is dat, ze worden zo wijs, het gaat zo hard
En wat een mooi bedje Githa!

Sara was gisteren om 22:00 wakker, ze had gepoept en mega luieruitslag, echt zielig. Gauw verschoont en lekker mee naar beneden, naar het bezoek. Na een tijdje begon ze weer lief te spelen, en 'klap een in de handjes' te zingen (haar eigen versie ) En om 23:00 weer in bedje, waarna ze dwars door het (ontzettende) vuurwerkgeknal heensliep
Allemaal een gelukkig nieuwjaar namens ons gewenst!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_44915288
Hier ook een HAPPY NEWYEAR!!!

Ambertje heeft SUPER geslapen. Ze lag er om 20.30 uur in bedje en om 8.15 uur werd ze pas weer wakker. Er werd megaveel geknald, maar ze heeft er lekker doorheen geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 1 januari 2007 @ 16:23:17 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44916273
Nou gisteren ging het nog goed en vandaag is Demi ziek, ze heeft bijna 40 graden koorts en wil de hele dag tegen Remco of mij aanhangen.
Arm ding, is de eerste keer dat ze ziek is, vind het zo sneu voor haar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44916340
mooi bedje githa! heeft ie er al lekker in geslapen?

gelukkig nieuwjaar! waarin onze dreumesjes hopelijk allemaal gezond en wel het peuterschap zullen bereiken.
  maandag 1 januari 2007 @ 21:30:26 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44925147
beterschap voor demi ! en jordy stoer bed
en dank jullie voor de welkom

Hier drukke maar leuke dagen gehad.
zaterdag de verjaardag waar ze van ons sochtends muziekstoel en nog een leertol van vtech had gekregen, het stoeltje was een grote hit
ze heeft het enorm goed gedaan, de familie ook door hara echt niets te geven
Flink verwend dus allemaal.
Gisteren anitra rick djulian en djen hier gehad was beregezellig een hele toffe nijntje laptop gekregen, en ze heeft heerlijk met djulian en djen gespeeld, speelgoed afgepakt en der eerste tik gehad van djulian omdat ze zijn auto afpikte, maar dat hoort erbij hij maakte het ook weer heel lief goed, kusje geven en vragen gaatte ammen
savonds naar opa gegaan zodat die ook niet zo alleen was en wij lekker konden genieten.
vandag naar mijn ouders en mijn oma egweest, en daar deed ze haar spiegelbeeld kussen te lief!
kortom geweldige dage, vermoeiend maar wel tof en arwen genoot met volle teugen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44925247
Voor foto's zie fototopic
pi_44925389
Mooi bedje Githa!

Hmmm, Kim wil niet meer slapen. Zou dat van alle indrukken kunnen komen?
  maandag 1 januari 2007 @ 21:47:21 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44925801
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Mooi bedje Githa!

Hmmm, Kim wil niet meer slapen. Zou dat van alle indrukken kunnen komen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')