Sorry, ik zal het zacht zetten.quote:Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik kan op dit moment geen geluid verdragen geloof ik.
Och, het geeft blijk van een goede muzieksmaak.quote:Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het zacht zetten.![]()
Hawtin nuquote:Op zondag 17 december 2006 04:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Och, het geeft blijk van een goede muzieksmaak.
Een set van hem bij Switch Studios in Brussel.quote:Op zondag 17 december 2006 04:31 schreef Tha_wrecka het volgende:
oeh bolkesteijn, wat draai je van dr lekroluv? heb maar 2 tracks van hem, wel hoop anthony rother enzo. probeer de horizon te verbreden...
Queen: A Night at the Opera...quote:Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef tho_Omas het volgende:
Ok ik gooi Dave Clarke aan, de verleiding is te groot.
Nee helaas heb geen link meer hier van. Maar meld je gewoon aan bij Livesets.com zij hebben in het forum heel veel links naar sets van minimal en electro artiesten.quote:Op zondag 17 december 2006 04:33 schreef Tha_wrecka het volgende:
nice! heb je toevallig downloadlink of anders zin om hen bij rapidshare te uppen????
Ik zag mn titel?quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Queen: A Night at the Opera...
toepasselijke titel ook nu
bijnaquote:
alcohol?quote:Op zondag 17 december 2006 04:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ahja, de hik.
Ja beter ga je even hierheen Actie tegen broodfokkers (l e z e n !) en gun je dit topic wat rustquote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Godshand het volgende:
gaat hard vandaag dit topique
Wat houd je zo wakker?quote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
jaja heerlijk, ben Anthony Rother liveset van 2 uur aan het downen. Zeer goed. Momenteel Dance Department livesets opstaan. zeer chill..
Het leuke van livesets.com vind ik dat er iedere keer weer wat anders staat, bekendere DJ's maar ook jongens die net komen kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
jaja heerlijk, ben Anthony Rother liveset van 2 uur aan het downen. Zeer goed. Momenteel Dance Department livesets opstaan. zeer chill..
Wat een lang verhaal.quote:Op zondag 17 december 2006 04:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja beter ga je even hierheen Actie tegen broodfokkers (l e z e n !) en gun je dit topic wat rust
Het is het waard hoorquote:
Jupiler.quote:Op zondag 17 december 2006 04:47 schreef Tha_wrecka het volgende:
Tho_omas, een lichte dosis aan extracten weggenomen van de coca plant spelen een grote rol. en bij jou?
Het is fout, ik kom uit het Noord-Limburgse. Er is maar 1 kroeg die Jupiler serveert, en laten we daar nu net zijn geweest.quote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef Tha_wrecka het volgende:
Tho_omas, als je jupiler drinkt is er ongeveer 70% (uiteraard niet gebaseerd op een wetenschappelijk onderzoek) kans dat je uit noord-brabant komt. Heb ik het goed?
Als ze lekker bier hebben is dat altijd lekker, Grolsch, Jupiler, HJ, Brand, yum yum.quote:Op zondag 17 december 2006 04:56 schreef Tha_wrecka het volgende:
tho_omas, ok dan. dus wel goede tijd gehad vanavond. jupiler is dus hét bier voor jou en je vrienden. wat ik me dan altijd afvraag, hoe is dat zo gekomen..
Hey niet zeuren, vor jou heb ik al geen tpics meer geopendquote:
nee, je bent liefquote:Op zondag 17 december 2006 05:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey niet zeuren, vor jou heb ik al geen tpics meer geopend
Nah, het is de enige plek waar geen bontkragen tegen de muur hangen. Dus ja, dan maar Jupiler.quote:Op zondag 17 december 2006 04:56 schreef Tha_wrecka het volgende:
tho_omas, ok dan. dus wel goede tijd gehad vanavond. jupiler is dus hét bier voor jou en je vrienden. wat ik me dan altijd afvraag, hoe is dat zo gekomen..
Als dat de afweging is noem ik dat een win-win situatie.quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nah, het is de enige plek waar geen bontkragen tegen de muur hangen. Dus ja, dan maar Jupiler.
Trouwens hè, ik had jou tch ooit p MSN of ben ik nu gek?quote:
Niks beters dan win-win situaties tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 17 december 2006 05:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als dat de afweging is noem ik dat een win-win situatie.
aardig initiatief...quote:Op zondag 17 december 2006 04:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja beter ga je even hierheen Actie tegen broodfokkers (l e z e n !) en gun je dit topic wat rust
dunno, check m'n profiel en spreek me aan!quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Trouwens hè, ik had jou tch ooit p MSN of ben ik nu gek?![]()
Oei ....Wat een vragen in 1 zin.quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je "O" verzaakt.quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw tetsenbord wellicht?quote:Op zondag 17 december 2006 05:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik ookwel. Mn tetsenbord iskut
Be armquote:Op zondag 17 december 2006 05:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw tetsenbord wellicht?
Donequote:Op zondag 17 december 2006 05:11 schreef Tha_wrecka het volgende:
bolkesteijn voeg me toe aan je msn; jadriaan at hotmail dot com
Tussen wal en schip geraakt ja?quote:Op zondag 17 december 2006 05:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moet je wel voor naar school gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |