rooster?quote:Op zondag 17 december 2006 04:16 schreef Biogarde het volgende:
Volgens het rooster heb ik nu nachtdienst op FOK!
Precies, wat een heerlijk leven zo.quote:Op zondag 17 december 2006 04:16 schreef Attitude het volgende:
[..]
en de volgende dag afvragen hoe je aan een orangje lul bent gekomen![]()
Lowenbrau heet het.quote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef tho_Omas het volgende:
Toch wel Warsteiner dan? Of van dat regionale bier.
Jij bent zeker weer vrij geroosterd?quote:
ja ik spaar nu punten voor het kerstrecesquote:Op zondag 17 december 2006 04:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer vrij geroosterd?![]()
Vervelend he dat blauw.quote:Op zondag 17 december 2006 04:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer vrij geroosterd?![]()
Ook goed, zolang je maar geen nietszeggende kuttopics opentquote:Op zondag 17 december 2006 04:24 schreef tho_Omas het volgende:
Nee Remlof ik ga pas in coma als alle blaadjes van de bomen zijn.
Ja, is goed.quote:Op zondag 17 december 2006 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook goed, zolang je maar geen nietszeggende kuttopics opent
Sorry, ik zal het zacht zetten.quote:Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik kan op dit moment geen geluid verdragen geloof ik.
Och, het geeft blijk van een goede muzieksmaak.quote:Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het zacht zetten.![]()
Hawtin nuquote:Op zondag 17 december 2006 04:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Och, het geeft blijk van een goede muzieksmaak.
Een set van hem bij Switch Studios in Brussel.quote:Op zondag 17 december 2006 04:31 schreef Tha_wrecka het volgende:
oeh bolkesteijn, wat draai je van dr lekroluv? heb maar 2 tracks van hem, wel hoop anthony rother enzo. probeer de horizon te verbreden...
Queen: A Night at the Opera...quote:Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef tho_Omas het volgende:
Ok ik gooi Dave Clarke aan, de verleiding is te groot.
Nee helaas heb geen link meer hier van. Maar meld je gewoon aan bij Livesets.com zij hebben in het forum heel veel links naar sets van minimal en electro artiesten.quote:Op zondag 17 december 2006 04:33 schreef Tha_wrecka het volgende:
nice! heb je toevallig downloadlink of anders zin om hen bij rapidshare te uppen????
Ik zag mn titel?quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Queen: A Night at the Opera...
toepasselijke titel ook nu
bijnaquote:
alcohol?quote:Op zondag 17 december 2006 04:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ahja, de hik.
Ja beter ga je even hierheen Actie tegen broodfokkers (l e z e n !) en gun je dit topic wat rustquote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Godshand het volgende:
gaat hard vandaag dit topique
Wat houd je zo wakker?quote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
jaja heerlijk, ben Anthony Rother liveset van 2 uur aan het downen. Zeer goed. Momenteel Dance Department livesets opstaan. zeer chill..
Het leuke van livesets.com vind ik dat er iedere keer weer wat anders staat, bekendere DJ's maar ook jongens die net komen kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 04:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
jaja heerlijk, ben Anthony Rother liveset van 2 uur aan het downen. Zeer goed. Momenteel Dance Department livesets opstaan. zeer chill..
Wat een lang verhaal.quote:Op zondag 17 december 2006 04:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja beter ga je even hierheen Actie tegen broodfokkers (l e z e n !) en gun je dit topic wat rust
Het is het waard hoorquote:
Jupiler.quote:Op zondag 17 december 2006 04:47 schreef Tha_wrecka het volgende:
Tho_omas, een lichte dosis aan extracten weggenomen van de coca plant spelen een grote rol. en bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |