Meer trekken en minder piekeren! Succes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:29 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Waarom? Jullie begrijpen dat dat voor mannen een boel stress en onzekerhedi meebrengt? Frustratie vooral!
Dat was de week waarin je onder de douche geweest bent?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:24 schreef FritsBom het volgende:
Ow dan nog iets: waarom pijpt een vrouw de ene week 20 keer en dan opeens 2 weken niet?
Als er iets vervelend is dan is het een man in bed hebben die vindt dat alle truukjes gedaan moeten worden, je moet zo en zo en zo klaarkomen, want anders krijgt zijn ego een tikquote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
zelfde als de vraag wat vrouwen fout doen bij mannente vaag/veelomvattend
betere vraag:
missen jullie het als de man je niet laat klaarkomen met behulp van de G-spot?
vinden jullie dat er algemene tekortkomingen zijn aan de sex met een man (dus die meerdere mannen niet doen/kunnen)?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Als er iets vervelend is dan is het een man in bed hebben die vindt dat alle truukjes gedaan moeten worden, je moet zo en zo en zo klaarkomen, want anders krijgt zijn ego een tik
Gewoon lol maken in bed, genieten en plezier hebben, dan is het echt goed!
Wat komt komt, wat niet komt, nou en...
Nee, maar het is wel zaak ervoor te zorgen dat hij niet opruimt, want dan kan ik ineens niets meer vinden, zo mag hij ook geen was vouwen, dat gaat gewoon niet goed, gaat tragisch langzaam en is ook niet gevouwd zoals ik het wil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:10 schreef Grimm het volgende:
Is het echt nodig om om de 14 dagen de hele indeling van het huis te veranderen zodat de man niet meer weet waar het brood is?
Dat jij vindt dat het genoeg is betekend niet dat het ook echt genoeg is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef DropjesLover het volgende:
wat is het eigenlijk met vrouwen en schoenen/kleren? waarom kopen jullie er zoveel van, ook als je echt genoeg leuke/moderne/in-de-mode kleren/schoenen hebt?
sex & city aflevering waarin Carry dr huis uit moet ivm huurproblemen en dr achterkomt dat ze 20.000$ aan schoenen heeft gekocht![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef valek het volgende:
Waarom zeggen vrouwen vaak, huisje ipv huis, of autootje ipv auto. Waarom altijd verkleinen, behalve over mijn flappus dus, die is niet te verkleinen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef Levitation het volgende:
In mijn geval: (voor de mannen die het echt willen weten)Ok, dat wilde ik niet noodzakelijk weten, maar blaasontsteking was ook bij mannen bekend (in ieder geval bij deze). Ik denk dat ik mijn volgende leven toch maar weer voor man zijn opteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
daar doet mn zusje ook aan..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
De ergste variant van die verkleinwoorden vind ik nog collegaatje, alsof je in Madurodam werkt.
Ik vind mijn mannetje of mijn ventje, daarmee doelend op de partner, tenenkrommend. Ik bedoel, dan kun je je vent net zo goed meteen castreren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
De ergste variant van die verkleinwoorden vind ik nog collegaatje, alsof je in Madurodam werkt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind mijn mannetje of mijn ventje, daarmee doelend op de partner, tenenkrommend. Ik bedoel, dan kun je je vent net zo goed meteen castreren.
Nou als ik wel eens zie waar sommige mannen hun laatste geld aan uit willen gevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat jij vindt dat het genoeg is betekend niet dat het ook echt genoeg is.
Je komt schoenen tegen in de stad, loopt langs een winkel en daar staan ze, ze zijn zoooooooooo leuk, dus je koopt ze.
Maar je hebt niet echt een rok of een broek die echt geweldig bij die schoenen past, dus dat moet je ook kopen, dan moet dat natuurlijk afgemaakt worden met een leuk topje, nieuwe lingerie voor eronder is ook wel leuk dan en die oorbellen die je tegenkomst zouden zo geweldig staan bij de rest en zo heb je weer een bergje shit erbij
Niet zeuren erover, want als we ons haar kortknippen en 1 paar schoenen per jaar kopen en wat tuinbroeken is het ook weer niet goed, jullie willen dat we er goed uitzien, dus leer er maar mee leven
Maar meer uitgeven dan je hebt en dan ook nog eens aan kleding die niet noodzakelijk is, nee, dat kan echt niet, zou ik ook niet doen, nou ja, bijna nooit dan
Mannen hebben een hogere pijngrens. Althans, volgens wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geweldige FP![]()
Maare, mannen zullen het misschien niet toegeven dat ze ongesteld zijn (gevoel van trots) maar stiekem kunnen ze er niet mee omgaan omdat ze kleinzierig zijn, de meeste.![]()
Zie maar eens wanneer een man een griepje heeft, helemaal zielig enzo.![]()
Mijn mijn voorbeeld van griep is niet echt pijn, das meer je echt naar voelen etc. Misschien hebben mannen een hogere pijngrens als het gaat om hoofdpijn, buikpijn, pijnlijke rug. Maar ik ben geen man, kan het niet weten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mannen hebben een hogere pijngrens. Althans, volgens wetenschappelijk onderzoek.
Mannen zijn echter in geval van ziekte wel vrij lastige patienten ja.
Als mannen zo een hoge pijngrens hebben waren lopen ze dan om het minst en geringste te piepen als ze een klein verkoudheidje hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mannen hebben een hogere pijngrens. Althans, volgens wetenschappelijk onderzoek.
Mannen zijn echter in geval van ziekte wel vrij lastige patienten ja.
Dus mannen mogen zich wel helemaal de tering zoeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zaak ervoor te zorgen dat hij niet opruimt, want dan kan ik ineens niets meer vinden,
Als je samenwoont is het toch jullie huisje? Dan heeft hij er toch ook wel wat over te zeggen lijkt me.quote:En soms is het wel leuk om wat dingetjes even te veranderen, je huisje toch net wat anders
Nog net zo erg als hem benoemen als 'het vriendje'quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:12 schreef MissMatch het volgende:
oe, die is ook heel erg erg, ja.
Omdat ze dan hopen net zo gekoesterd en vertroeteld te worden als hun moeder altijd deedquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:59 schreef tirannetje24 het volgende:
Als mannen zo een hoge pijngrens hebben waren lopen ze dan om het minst en geringste te piepen als ze een klein verkoudheidje hebben![]()
Ik wordt er moe van en ben lui.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom houden vrouwen niet van sport?
Omdat mijn lichaam al een allergische reactie vertoont bij het lezen van dat gruwelijke woord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik ben dol op sport. Alleen mag ik niet te vaak winnen, want dan voelen jullie je op je pik getrapt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Mazzel voor je vriendinnen! Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal lekker als je besluit zwanger te raken en voel je er niets van als de bevalling zich aandient. Helaas kan het ook anders, en dan is het helemaal geen schande als je even minder stoer doet en gewoon toegeeft aan vermoeidheid, eerder stopt met werken, rust neemt, een ander de boodschappen laat sjouwen en gaat slapen bijvoorbeeld. En er mag ook tijdens het bevallen gemerkt worden dat het verdomd pijn doet, vooral als er complicaties zijn omdat het kind niet goed ligt of omdat de persweeen niet opgang komen bijvoorbeeld. (Voelt ongeveer alsof je een meloen moet uitpoepen) Maar goed uitzonderingen zullen er altijd zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik durf er te weinig over te zeggen. Maar als ik sommige verhalen lees dan denk ik idd ook jeetje wat ben je kleinzerig bezig.
En van vriendinnen nog nooit zulke kleinzerige klachten gehoord. Ging allemaal makkelijk en goed.
En je hebt vast uitzonderingen, maar al dat geklaag.
Tjah, ooit zal ik het vat wel ondervinden of het zo erg is![]()
[..]
Geloof me ongesteld zijn is alles behalve prettig. Je kunt echt behoorlijk vergaan van de pijn. Wat bij mij overigens geen reden tot ziek thuis blijven is. Maar verkrampingen van je baarmoeder is alles behalve lekker en aangenaam.
En dat geklaag is idd zwaar irritant vooral als je het iedere maand weer moet aanhoren.
[..]
Nou geen sex meer voor jou dusof op welke andere manier je daar ook voor zorgt
Ik zie maar weinig mannelijke dertigers en veertigers lopen die er echt als een jonge god uitzien. (Degenen die er vaak heel aantrekkelijk uitzien zijn meestal homosexueel en zijn heel erg met hun uiterlijk bezig. )De meesten zijn ook iets dikker, sommige kalend, niet meer zo mooi als toen ze in de twintig waren. Is zoiets niet normaal? Ik denk dat het dezelfde reden heeft waarom vrouwen er, als ze ouder worden (en een gezin hebben met hun dagelijkse beslommeringen) dikker of in ieder geval niet meer zo uitzien als toen ze twintig waren, dat is jammer maar ik denk dat het een normaal proces is. En wat het kinderen krijgen betreft, dat veranderd je figuur meestal toch.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef denka het volgende:
waarom worden vrouwen na hun 30ste zo dik??
Zie je van die lekkere goed uitziende dertigers (gezicht en zo dan..) kijk je na de rest van het figuur zijn het dikke mormels met een vette kont en kwabbels overalWat een verderf denk ik dan want als ze nog een goed figuurtje hadden dan waren ze nog neukbaar..
Kom nu niet met het kinderenverhaal etc..daardoor hoef je niet vet te worden..
Ow zeker mag dat allemaal. Alleen vind ik dat het soms wel de spuigaten uit kan lopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:40 schreef woniya het volgende:
[..]
Mazzel voor je vriendinnen! Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal lekker als je besluit zwanger te raken en voel je er niets van als de bevalling zich aandient. Helaas kan het ook anders, en dan is het helemaal geen schande als je even minder stoer doet en gewoon toegeeft aan vermoeidheid, eerder stopt met werken, rust neemt, een ander de boodschappen laat sjouwen en gaat slapen bijvoorbeeld. En er mag ook tijdens het bevallen gemerkt worden dat het verdomd pijn doet, vooral als er complicaties zijn omdat het kind niet goed ligt of omdat de persweeen niet opgang komen bijvoorbeeld. (Voelt ongeveer alsof je een meloen moet uitpoepen) Maar goed uitzonderingen zullen er altijd zijn.
![]()
En waarom zouden mannen altijd zo stoer moeten zijn, je kunt je behoorlijk rot voelen als je griep hebt of zo, nou dan verwen je je partner toch met kopjes thee enz. Doet hij hetzelfde als je zwanger bent en houdt hij een nat washandje bij de hand als je moet bevallen.![]()
Daar heb je inderdaad een punt, ik sta ook altijd compleet met griepkop toch weer op om voor de rest te zorgen. Zuchtquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ow zeker mag dat allemaal. Alleen vind ik dat het soms wel de spuigaten uit kan lopen.
Dat zo een bevalling pijn doet wil ik graag geloven en ik vind ook dat elke vrouw daar over mag klagen wat ze willen. Maar dat kind zal er toch een keer uitmoeten.
Maar wat het wel is. Als je last heb van al die zwangerschapsklachten die je allemaal kunt krijgen is het er te vaak en te veel over praten niet de oplossing om je er beter door te voelen maar ga je je er juist slechter door voelen. En dat kan wel eens frustrerend zijn voor de ander.
En mannen mogen wel zeker wel ziek zijn, maar als ik naar de mannen in mijn omgeving kijk zijn ze bij een hoofdpijntje al te ziek om ook maar enig actie te kunnen onder nemen. En als je beiden ziek op bed ligt moet de vrouw er maar uit om voor iedereen en alles te zorgen want dan zijn de mannen te kleinzerig bij alle kleine pijntjes die ze maar kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |