abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44489108
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat veel mannen onze hulp heel heel hard nodig hebben
Da's dan wel weer waar... Maar vaak hebben kansloos geklede mannen ook vrouwen die kansloos gekleed zijn...

Maar ik vind het best als vrouwen voor hun man beslissen, maar doe het dan waardig en niet "Hey, Appie... die blauwe trui bij de scapino... die vond jij toch zo lekker zitten?

zaterdag 16 december 2006 @ 19:49:10 #257
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44489411
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:59 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Als mannen zo een hoge pijngrens hebben waren lopen ze dan om het minst en geringste te piepen als ze een klein verkoudheidje hebben
Wie ben jij om te bepalen wat 'het minste of geringste' is
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:54:48 #258
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44489544
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:28 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Vrouwen zijn er tot in het diepst van hun wezen van overtuigd de mindere partij te zijn, daar kan geen emancipatie tegen op. Als gevolg daarvan verdedigen ze zichzelf voortdurend op een manier die alleen verliezers gebruiken.

treurig is het

Ondanks dat je een kut-user bent, heb je hier wel een punt!
pi_44489566
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:49 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Niet zo defensief he
pi_44489609
quote:

[..]

Het is dacht ik 'wetenschappelijk' bewezen dat mannen een algere pijngrens hebben. Ik weet alleen even niet meer hoe ik daarbij kom. Hoe dan ook, mannen zeuren wel degelijk sneller als het op pijntjes aankomt dan vrouwen.
pi_44489649
quote:
U wist het wellicht al wel, maar nu is ook wetenschappelijk bewezen: mannen en vrouwen reageren verschillend op pijn. Grof geschetst kan men zeggen dat mannen beter bestand zijn tegen acute pijnen, maar dat de pijngrens van vrouwen veel hoger ligt, dat ze met andere woorden meer pijn kunnen verdragen.
Een en ander kwam aan bod op het jaarlijks congres van de American Pain Society.
Dat zou gedeeltelijk te maken hebben met opvoeding en rollenpatronen, maar in belangrijke mate ook met neurologische verschillen. Mannen en vrouwen gebruiken verschillende hersencircuits bij pijn waarbij ook verschillende neurotransmittors en receptoren in de hersenen worden aangesproken. Dit heeft niet alleen voor gevolg dat ze anders reageren op pijn, maar het zou ook gevolgen kunnen hebben op de effectiviteit van pijnstillers. Wat werkt bij de man, zou niet altijd werken bij de vrouw en omgekeerd. Misschien zullen er in de toekomst mannelijke en vrouwelijke pijnstillers moeten komen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:03:25 #262
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44489804
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is dacht ik 'wetenschappelijk' bewezen dat mannen een algere pijngrens hebben. Ik weet alleen even niet meer hoe ik daarbij kom. Hoe dan ook, mannen zeuren wel degelijk sneller als het op pijntjes aankomt dan vrouwen.
Als ik even op mijn werk kijk, dan zijn vrouwen, naast vaker afwezig, vaak bezig met het opnoemen van wat ze allemaal mankeren, terwijl ik een man daar nooit over hoor. Daarnaast lopen mannen door hun werk nu eenmaal wat vaker schade op.

Kortgezegd: ik vind het onzin
pi_44489828
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die letterlijk de instelling 'ik heb liever dat je liegt en iets liefs zegt dan dat je eerlijk bent' hebben. Dénken dat ze mooi gevonden worden is dan blijkbaar genoeg.
En dan vinden vrouwen het nog vreemd dat mannen ze niet snappen.Wat moeten wij mannen nou met jullie? Ja,ik weet wel wat
quote:
Ik heb dan liever zoiets van vraag éérst wat hij ervan gaat vinden en overweeg dan of je rekening gaat houden met zijn smaak of gewoon je eigen keuze volgt, maar dat schijnt niet vrouwelijk te zijn .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:07:34 #264
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44489938
Overigens zijn er wel wat schijnbewegingen, maar nog geen antwoorden gekomen over de vragen mbt kort haar.

Het is het goed recht van vrouwen om het te doen natuurlijk, maar een voordeel heb ik nog niet gehoord. Nadelen zijn er te over: je bent niet aantrekkelijk meer voor je evt vriend/man en helemaal niet voor mannen in het algemeen.
pi_44490003
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Overigens zijn er wel wat schijnbewegingen, maar nog geen antwoorden gekomen over de vragen mbt kort haar.

Het is het goed recht van vrouwen om het te doen natuurlijk, maar een voordeel heb ik nog niet gehoord. Nadelen zijn er te over: je bent niet aantrekkelijk meer voor je evt vriend/man en helemaal niet voor mannen in het algemeen.
Daar ben ik al eens op in gegaan. Ten eerste zal kort haar voor vrouwen met kinderen wel praktischer zijn en ten tweede willen vrouwen met kinderen wellicht niet aantrekkelijk zijn voor hun man, want dan wil hij er weer op
pi_44490051
quote:

[..]

Dat is niet zozeer het punt. Wie is zij om te bepalen dat dergelijke kleinzerige individuen vergeleken mogen worden met echte mannen als wij? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:05 #267
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44490114
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

...en ten tweede willen vrouwen met kinderen wellicht niet aantrekkelijk zijn voor hun man, want dan wil hij er weer op
Dat is toch hopelijk niet serieus he
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:43 #268
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44490135
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom zijn er vrouwen die een grote tekst op tiethoogte hebben, en als je het wilt lezen worden ze boos?
Mag ik nog een antwoord van een vrouw die dit doet?
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44490161
quote:

Er zijn vrouwen die het gewoon mooi vinden. Eén van m'n beste vrienden valt op kale vrouwen. Het moet gewoon net je smaak zijn. Verder is het bij oudere vrouwen gewoon uit praktische redenen denk ik. Geen gezeur met haar dat gestyled moet worden of koters die erin blijven hangen. Daarnaast wordt ook vrouwelijk haar toch dunner met de jaren en is zo'n zielig staartje toch wat minder charmant dan een korte coupe.
pi_44490196
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef hele_nare_user het volgende:

[..]

Mag ik nog een antwoord van een vrouw die dit doet?
Die moeten gewoon niet zeuren als je het wil lezen. Dat is net zoiets als een inkijk tot aan je navel hebben en verontwaardigd zijn als ernaar geloerd wordt.
pi_44490279
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:20:17 #272
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44490317
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die het gewoon mooi vinden. Eén van m'n beste vrienden valt op kale vrouwen. Het moet gewoon net je smaak zijn. Verder is het bij oudere vrouwen gewoon uit praktische redenen denk ik. Geen gezeur met haar dat gestyled moet worden of koters die erin blijven hangen. Daarnaast wordt ook vrouwelijk haar toch dunner met de jaren en is zo'n zielig staartje toch wat minder charmant dan een korte coupe.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar die zwartgedrukte gedeeltes, is het echt zo erg gesteld met de man
pi_44490847
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dat is wel wat ik om me heen vaak constateer. Die vrouwen hebben zoiets van ik heb al een vent en de kinderbuit is ook al binnen. Vaak voelen deze vrouwen zich alleen nog maar moeder en geen vrouw en stylen ze zichzelf ook seksloos.
pi_44490893
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn vrouwen die het gewoon mooi vinden. Eén van m'n beste vrienden valt op kale vrouwen. Het moet gewoon net je smaak zijn.
Ja, maar daar kiest hij dan voor. Dat is iets anders dan wanneer je vriendin prachtig lang bruin haar heeft en na haar 30e een kortgeschoren hoofd.
quote:
Verder is het bij oudere vrouwen gewoon uit praktische redenen denk ik. Geen gezeur met haar dat gestyled moet worden of koters die erin blijven hangen. Daarnaast wordt ook vrouwelijk haar toch dunner met de jaren en is zo'n zielig staartje toch wat minder charmant dan een korte coupe.
Dat zal het wel zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2006 20:46:58 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:01 #275
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44491057
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die moeten gewoon niet zeuren als je het wil lezen. Dat is net zoiets als een inkijk tot aan je navel hebben en verontwaardigd zijn als ernaar geloerd wordt.
Maar helaas zijn er toch nog veel van zulke dozen

En ik vraag me dus af wat er in die hoofden omgaat.
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
pi_44491232
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, maar daar kiest hij dan voor. Dat is iets anders dan wanneer je vriendin prachtig lang bruin haar heeft en na haar 30e een kortgeschoren hoofd.
Dan heeft hij inderdaad recht om te zeuren ja. Zeker als z'n vrouw dat 'spontaan' doet. Vreemde vrouwen zijn dat.

Even je quote-tagjes gefixed trouwens
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:43 schreef hele_nare_user het volgende:

[..]

Maar helaas zijn er toch nog veel van zulke dozen

En ik vraag me dus af wat er in die hoofden omgaat.
Weinig.
pi_44493295
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dus mannen mogen zich wel helemaal de tering zoeken?
Aangezien het mijn domein is, ik er 99% in werk mag hij die enkele keer dat hij zelf ervoor kiest te koken bv hij wel even zoeken, de spullen staan waar ze moeten staan, worden alleen af en toe opnieuw ingeruimd als ik alles uitzoek, zo extreem is dat dus niet....

De rest van het huis verschuif ik nog weleens ja, dat is gewoon leuk...
quote:
Als je samenwoont is het toch jullie huisje? Dan heeft hij er toch ook wel wat over te zeggen lijkt me.
Ja natuurlijk, hij heeft er dan ook nog nooit commentaar op gehad, sorry, dat is gewoon mijn domein, hij werkt, ik zorg voor het huis en het gezin.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:00:37 #278
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44493317
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]

Weinig.
Zonder twijfel
pi_44493376
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom houden vrouwen niet van sport?
Ik hou absoluut van sport, vind alleen voetbal een snertsport, heb een voetbaltrauma opgelopen in mijn jeugd
Serieus, ben meer van de interresantere sporten, vechtsporten, beetje extreme sports, motorcross, kyten, dat soort dingen.
Doe het niet allemaal zelf natuurlijk, maar als dat wel zou kunnen, gaarne!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44493476
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef tirannetje24 het volgende:

En mannen mogen wel zeker wel ziek zijn, maar als ik naar de mannen in mijn omgeving kijk zijn ze bij een hoofdpijntje al te ziek om ook maar enig actie te kunnen onder nemen. En als je beiden ziek op bed ligt moet de vrouw er maar uit om voor iedereen en alles te zorgen want dan zijn de mannen te kleinzerig bij alle kleine pijntjes die ze maar kunnen hebben.
Ziek zijn zit er hier in huis gewoon niet in, iemand zal toch voor het kind en de dieren moeten zorgen, dus gewoon met je kop vol koorts kind naar school brengen hoor...
pi_44493636
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Mannen vallen op vormen en dus zou het logisch zijn als vrouwen langer proberen er goed uit te zien. Vrouwen zeggen zelf dat ze altijd op karakter vallen ( ) en dus s er voor mannen minder drang om er als een jonge god uit te blijven zien.

Voor vrouwen is er overigens nog een prangende vraag: Waarom oh waarom wordt het haar ineens kort geknipt? En vervolgvraag: Waarom stellen jullie dan de vraag "wat vind je ervan?" En waarom mogen wij dan niet eerlijk zijn?
Haar wordt niet kortgeknipt, maar van een heel aantal vrouwen weet ik dat ze het doen omdat het gewoon veel handiger is, zeker in een druk leven, kinderen die aan je haren hangen enz enz enz enz...
Dan kan het fijner zijn om wat minder werk aan je haar te hebben bv, maar er zijn vele redenen....

En als ik vraag wat vindt je ervan dan verwacht ik een eerlijk antwoord, ook als dat negatief is, lijkt me logisch, maar soms is een beetje tact wel aardig, hoeft het niet met de botte bijl als ik ergens veel moeite in heb gestoken.
pi_44493686
wil iemand ff een samenvatting maken
pi_44493829
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Haar moet lang zijn... klaar.

edit - Ik bedoel "waarom vinden vrouwen kort haar dan ineens mooier/makkelijker/whatever?
Omdat dat hun smaak is, omdat ze al hun hele leven lang lang haar hebben gehad en weleens wat anders willen?

En dat haar moet lang zijn is ook geen wet van meden en persen, hier is er nog weleens gezegd dat hij denkt dat het mij wel mooi zou staan, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt, ik wordt een langharige oma, maar goed...
pi_44493858
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat dat hun smaak is, omdat ze al hun hele leven lang lang haar hebben gehad en weleens wat anders willen?

En dat haar moet lang zijn is ook geen wet van meden en persen, hier is er nog weleens gezegd dat hij denkt dat het mij wel mooi zou staan, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt, ik wordt een langharige oma, maar goed...
vrouwen veranderen wel vaker ineens hun haardracht als er grote dingen in hun leven gebeuren... voornamelijk als het bv uit is; het is een soort signaalfunctie.

een ex van me had 1 dag nadat het uit was haar haar kort en oranje (ze had prachtig lang blond haar)
pi_44493957
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef GlimVlinder het volgende:

[..]

vrouwen veranderen wel vaker ineens hun haardracht als er grote dingen in hun leven gebeuren... voornamelijk als het bv uit is; het is een soort signaalfunctie.

een ex van me had 1 dag nadat het uit was haar haar kort en oranje (ze had prachtig lang blond haar)
Ja even wat geks doen om weer recht te komen zeg maar, zo mag ik graag als ik me down voel uitgebreidt me verzorgen, lekker maskertje, nieuw haarkleurtje, dat soort dingen, even vervellen zeg maar, oude huid afstropen, nieuwe, frisse huid om de wereld weer helemaal aan te kunnen, even terug te komen bij jezelf.
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:40:06 #286
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44494262
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan heeft hij inderdaad recht om te zeuren ja. Zeker als z'n vrouw dat 'spontaan' doet. Vreemde vrouwen zijn dat.
En toch komt dat vaak voor, als ik zo om me heen kijk. Ik vind dat vrij egoistisch van de vrouw.
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:41:42 #287
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44494290
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef GlimVlinder het volgende:
wil iemand ff een samenvatting maken
TT=samenvatting
pi_44495031
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

TT=samenvatting
beidehandjes gegeten huh

als er nou een lijstje wordt bijgehouden dan hebben we een soort van FAQ - hoe zitten vrouwen in elkaar

pi_44495332
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:16 schreef GlimVlinder het volgende:
FAQ - hoe zitten vrouwen in elkaar
Volgens een minderheid van de vrouwen .

Op Fok! . .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44495770
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Litpho het volgende:

[..]

Volgens een minderheid van de vrouwen .

Op Fok! . .
Dan hebben weg iig iets om te lachen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_44498460
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dit is hoe mannen denken... Simplistisch en snel:
Dikke tieten? Woeiiiii!!!
Dikke kont? Doei!!!!
Aangezien jij niks nieuws zegt, zal ik dat ook niet doen
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef jaoka het volgende:

[..]

Maar wel altijd op R&P jammeren als die vrouw met mooie vormen niet zo lief bleek te zijn en er nog 2 kerels op nahield. Dan moet daar ook niet meer over geklaagd worden, als jullie karakter niet belangrijk vinden.

Mannen die er leuk uitzien op hun veertigste trekken heel wat meer vrouwen aan dan die met een wit T-shirt en bierbeuk.

Je generalisaties staan nogal ver van de werkelijkheid af.
  zondag 17 december 2006 @ 04:07:30 #292
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44499907
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat vrouwen met schoenen en kleren hebben. Ik ben dan ook niet zo'n shopper.
Mijn zusje wel, die heeft -gok ik- 20 paar laarzen en nog 30 of 40 paar andere schoenen.
Wat ze er mee moet? Geen idee.

Sex and The City heeft net zo weinig met de werkelijkheid te maken als Spiderman of James Bond.
Ahaa!
Dat ook weer opgehelderd!
Maar je vind het als vrouw vast wel euk om een leven te leiden ala Sarah Jessica in SATC?
(van de ene man naar de ander, NIET WERKEN, veel lullen over pseudo-psych dingen etc. etc. the good-life.. )

Of geld dit ook weer niet voor jou

In dat geval wil ik met je zusje praten,
wellicht dat zij meer inzicht kan geven in de psyche van vrouwen-vrouwen
If I had a Hammer...
  zondag 17 december 2006 @ 04:16:27 #293
157966 SKETSj
pi_44499976
Nog een vraagje met betrekking tot kelding en schoenen (eerder vermeld in dit topic)

Een vraag waar (naar ik denk) teveel omheen wordt gedraaid om de waarheid te besluieren ofzo.

"Geilen" (ja geilen) vrouwen op dames-schoenen/laarsjes/naaldhakken/mooie muiltjes etc.?

Waarom zijn ze dan zoooo ontzettend schoenengek?
Ja, je hoort dat ze altijd zeggen dat het "hun benen langer maakt", Maar is dat echt écht de enige reden???
Waarom bekruipt mij altijd het gevoel dat ze de waarheid verhullen en eromheen draaien met
een kutsmoes?

Waarom krijg ik dat gevoel altijd? (Maar dat is niet de eigenlijk vraag hier )
If I had a Hammer...
  zondag 17 december 2006 @ 04:30:45 #294
157966 SKETSj
pi_44500130
Nog eentje.. (Oe! Ik ben op dreef.)

"Players" zijn Vervelend. Ze zijn irritant.
Hun overdreven gevoel voor superioriteit strookt niet met "mijn" wereldbeeld van wat juist en sociaal is.
Ik ben een lief meisje en verafschuw ontrouwbaar tuig.
Hun gladde praatjes en manier van doen is om *kippenvel* van te krijgen...
En die zelfverzekerde smile op hun smoel is zeer waarschijnlijk misplaatste arrogantie.

Overal hoor ik dat meisjes de zg. "Players" verqafschuwen.
Maar ik twijvel.... Sterk.
Verafschuwen vrouwen Players nou echt?

Of vind je als meisje of vrouw zijnde "The ways of a Player" (hun manier van doen) toch wel iets hebben/aantrekkelijk?

Waarom krijg ik nu weer het gevoel dat zo'n directe vraag weer als de pest gemeden gaat worden door vrouwen?
If I had a Hammer...
pi_44500687
Players vallen meer op en hebben in eerste instantie iets uitdagends. Ook al is bekend dat iemand een player is, dan nog hebben sommige vrouwen de illusie dat zij hem wél kunnen laten inzien dat een relatie meer is dan van de één naar de ander wandelen (voila, zie daar de uitdaging). En sommige vrouwen worden, ondanks hun eerdere afschuw, toch ingepakt door complimentjes, kado's en mooie woorden.

Het hangt mi ook samen met leeftijd, zelfvertrouwen en ervaring: als je jong bent en/of erg gevoelig voor mooie woorden en/of nog niet zoveel hebt gezien, trap je er makkelijker in.
En soms is iemand een "'player-in-disguise".
pi_44500748
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef SKETSj het volgende:
Nog eentje.. (Oe! Ik ben op dreef.)

"Players" zijn Vervelend. Ze zijn irritant.
Hun overdreven gevoel voor superioriteit strookt niet met "mijn" wereldbeeld van wat juist en sociaal is.
Ik ben een lief meisje en verafschuw ontrouwbaar tuig.
Hun gladde praatjes en manier van doen is om *kippenvel* van te krijgen...
En die zelfverzekerde smile op hun smoel is zeer waarschijnlijk misplaatste arrogantie.

Overal hoor ik dat meisjes de zg. "Players" verqafschuwen.
Maar ik twijvel.... Sterk.
Verafschuwen vrouwen Players nou echt?

Of vind je als meisje of vrouw zijnde "The ways of a Player" (hun manier van doen) toch wel iets hebben/aantrekkelijk?

Waarom krijg ik nu weer het gevoel dat zo'n directe vraag weer als de pest gemeden gaat worden door vrouwen?
Ik heb het niet zo op players, geef mij maar een gewone leuke vent zonder gladde praatjes en maniertjes ;
pi_44500756
quote:

Je projecteert je eigen gevoel op andere mannen. Er zijn heel veel vrouwen in mijn omgeving die er zeer goed uitzien en echt veel aandacht van mannen krijgen met haar wat in een vrouwelijke maar toch kort model is geknipt. Een aantal van mijn vriendinnen zijn echt mooie vrouwen, met leuke figuren en een heel verzorgd uiterlijk, waarvan hun kerel niet van ze af kan blijven, dus die vlieger gaat niet op dat je ineens onaantrekkelijk bent voor mannen. Als je een warme vrouw bent en je man liefde en aandacht geeft, er verder goed verzorgd uitziet zal het hem toch worst zijn of je haar tot op je schouders valt, een kippekont hebt of een paardestaart? Per definitie zijn niet alle vrouwen met lang haar aantrekkelijk te noemen, als ik zo om me heen kijk op het schoolplein als we wachten op de kinderen, dan zie ik heel onverzorgde uitgebluste vrouwen (zal heus een reden hebben) met vettig onverzorgd lang haar. Kan me niet voorstellen dat men voor die uitstraling warm loopt.
pi_44500766
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom hebben vrouwen vaak de neiging als ze gaan winkelen met hun man om dan voor hem alles te gaan uitkiezen. "Ja, die vindt mijn man wel mooi... nee, hij houdt niet zo van groen, maar beige staat wel mooi"

Tenenkrommend!!!
Ik weet wat hij mooi vind en hij heeft een pesthekel aan winkelen, mijn zoons helaas ook al. Dus vaak koop ik iets voor hem, wat eventueel kan worden geruild. Hij heeft last van kleurenblindheid dus help ik vaak met kleuren kiezen, als iets grijs is ziet hij het als groen. Als hij een broek moet hebben duurt winkelen nog geen 10 minuten, rent winkel in, grijpt broek uit rek, kijkt naar maat en gaat naar de kassa. Echt niet gezellig hoor.
  zondag 17 december 2006 @ 08:59:13 #299
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_44500779
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef SKETSj het volgende:

De vraag wordt niet zozeer gemeden, maar eigenlijk wordt er nooit een echt antwoord gegeven. Op dezelfde vraag op TV, tijdschrift, whatever, wordt altijd een 'correct' antwoord gegeven, wat meer gestoeld lijkt te zijn op wat de betreffende vrouw gelezen of gehoord heeft, dan wat ze zelf werkelijk denkt. (disclaimer: Dit is een generaliseer topic, dus ik ga niet de moeite doen om het te nuanceren ).
Als je dan kijkt dat bijvoorbeeld practisch elke vrouw haar horloge voor heeft staan zodat ze consequent iets te vroeg vertrekt, is er voor mij maar 1 conclusie mogelijk. Vrouwen zijn beter in zichzelf voor de gek houden. Het verklaard waarom ze niet gemeende complimentjes waar ze uitvoerig naar vissen toch als prettig kunnen ervaren. Het verklaard ook waarom ze op de verkeerde man vallen, terwijl ze zeggen niet van het type te houden.
Vrouwen lijken goedgeloviger, zelfs bij leugen(tje)s die ze zichzelf vertellen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_44501739
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is wel wat ik om me heen vaak constateer. Die vrouwen hebben zoiets van ik heb al een vent en de kinderbuit is ook al binnen. Vaak voelen deze vrouwen zich alleen nog maar moeder en geen vrouw en stylen ze zichzelf ook seksloos.
Kortom,de ultieme reden voor een man om geen kinderen te willen.
  zondag 17 december 2006 @ 11:40:11 #301
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_44502094
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Kortom,de ultieme reden voor een man om geen kinderen te willen.
Wat een bullshit statement! Alsof de vrouw mooi moet blijven ALLEEN voor de man en niet voor zichzelf en daardoor maar geen kids moet krijgen. Ten 1e hoef je niet vet te blijven nadat je een kind hebt gekregen (vaak ben je wel dikker en gaat er na de bevalling een hoop vanzelf af, maar meestal moet je er toch best veel voor doen. En als je borstvoeding geeft dan mag je niet eens lijnen, want dat verminderd/stopt de melkproduktie) Ten 2e zie ik vaker dat de man minder zorg aan zijn uiterlijk/figuur besteed nadat hij samenwoond, getrouwd of papa geworden is. De meeste vrouwen doen er toch best wel behoorlijk wat aan om er aantrekkelijk/verzorgd uit te blijven zien. En zoals gezegd; mannen zijn visueler ingesteld dan de vrouwen, dus dat is dan in het voordeel van de man, ?!

En schoenentic? Tja, veel vrouwen hebben dat inderdaad. Ik niet zo, maar mijn zusje bijvoorbeeld wel. Waarom? Weet volgens mij geen een vrouw ECHT te onderbouwen...

En mannen mogen wel eerlijk zijn en hun mening geven (dus niet liegen!), maar het probleem bij mannen is vaak de woordkeuze/tact waarmee het gebracht wordt. Er word vaak 'sec' een mening gegeven door de man en niet verder uitgewijdt of onderbouwd. Daardoor vaak niet zo tactvol en aardig of opbeurend. Vrouwen komen niet uit een ei, dus willen heus de waarheid wel horen, maar het ligt dus aan de manier waarop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')