abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44475949
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom houden vrouwen niet van sport?
Omdat mijn lichaam al een allergische reactie vertoont bij het lezen van dat gruwelijke woord.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:40:11 #206
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44476086
quote:
Ik ben dol op sport. Alleen mag ik niet te vaak winnen, want dan voelen jullie je op je pik getrapt.
pi_44477090
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik durf er te weinig over te zeggen. Maar als ik sommige verhalen lees dan denk ik idd ook jeetje wat ben je kleinzerig bezig.
En van vriendinnen nog nooit zulke kleinzerige klachten gehoord. Ging allemaal makkelijk en goed.
En je hebt vast uitzonderingen, maar al dat geklaag.
Tjah, ooit zal ik het vat wel ondervinden of het zo erg is
[..]

Geloof me ongesteld zijn is alles behalve prettig. Je kunt echt behoorlijk vergaan van de pijn. Wat bij mij overigens geen reden tot ziek thuis blijven is. Maar verkrampingen van je baarmoeder is alles behalve lekker en aangenaam.
En dat geklaag is idd zwaar irritant vooral als je het iedere maand weer moet aanhoren.
[..]

Nou geen sex meer voor jou dus of op welke andere manier je daar ook voor zorgt
Mazzel voor je vriendinnen! Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal lekker als je besluit zwanger te raken en voel je er niets van als de bevalling zich aandient. Helaas kan het ook anders, en dan is het helemaal geen schande als je even minder stoer doet en gewoon toegeeft aan vermoeidheid, eerder stopt met werken, rust neemt, een ander de boodschappen laat sjouwen en gaat slapen bijvoorbeeld. En er mag ook tijdens het bevallen gemerkt worden dat het verdomd pijn doet, vooral als er complicaties zijn omdat het kind niet goed ligt of omdat de persweeen niet opgang komen bijvoorbeeld. (Voelt ongeveer alsof je een meloen moet uitpoepen) Maar goed uitzonderingen zullen er altijd zijn.

En waarom zouden mannen altijd zo stoer moeten zijn, je kunt je behoorlijk rot voelen als je griep hebt of zo, nou dan verwen je je partner toch met kopjes thee enz. Doet hij hetzelfde als je zwanger bent en houdt hij een nat washandje bij de hand als je moet bevallen.
pi_44477121
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef denka het volgende:
waarom worden vrouwen na hun 30ste zo dik??

Zie je van die lekkere goed uitziende dertigers (gezicht en zo dan..) kijk je na de rest van het figuur zijn het dikke mormels met een vette kont en kwabbels overal Wat een verderf denk ik dan want als ze nog een goed figuurtje hadden dan waren ze nog neukbaar..

Kom nu niet met het kinderenverhaal etc..daardoor hoef je niet vet te worden..
Ik zie maar weinig mannelijke dertigers en veertigers lopen die er echt als een jonge god uitzien. (Degenen die er vaak heel aantrekkelijk uitzien zijn meestal homosexueel en zijn heel erg met hun uiterlijk bezig. )De meesten zijn ook iets dikker, sommige kalend, niet meer zo mooi als toen ze in de twintig waren. Is zoiets niet normaal? Ik denk dat het dezelfde reden heeft waarom vrouwen er, als ze ouder worden (en een gezin hebben met hun dagelijkse beslommeringen) dikker of in ieder geval niet meer zo uitzien als toen ze twintig waren, dat is jammer maar ik denk dat het een normaal proces is. En wat het kinderen krijgen betreft, dat veranderd je figuur meestal toch.
pi_44478147
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 08:40 schreef woniya het volgende:

[..]

Mazzel voor je vriendinnen! Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal lekker als je besluit zwanger te raken en voel je er niets van als de bevalling zich aandient. Helaas kan het ook anders, en dan is het helemaal geen schande als je even minder stoer doet en gewoon toegeeft aan vermoeidheid, eerder stopt met werken, rust neemt, een ander de boodschappen laat sjouwen en gaat slapen bijvoorbeeld. En er mag ook tijdens het bevallen gemerkt worden dat het verdomd pijn doet, vooral als er complicaties zijn omdat het kind niet goed ligt of omdat de persweeen niet opgang komen bijvoorbeeld. (Voelt ongeveer alsof je een meloen moet uitpoepen) Maar goed uitzonderingen zullen er altijd zijn.

En waarom zouden mannen altijd zo stoer moeten zijn, je kunt je behoorlijk rot voelen als je griep hebt of zo, nou dan verwen je je partner toch met kopjes thee enz. Doet hij hetzelfde als je zwanger bent en houdt hij een nat washandje bij de hand als je moet bevallen.
Ow zeker mag dat allemaal. Alleen vind ik dat het soms wel de spuigaten uit kan lopen.
Dat zo een bevalling pijn doet wil ik graag geloven en ik vind ook dat elke vrouw daar over mag klagen wat ze willen. Maar dat kind zal er toch een keer uitmoeten.
Maar wat het wel is. Als je last heb van al die zwangerschapsklachten die je allemaal kunt krijgen is het er te vaak en te veel over praten niet de oplossing om je er beter door te voelen maar ga je je er juist slechter door voelen. En dat kan wel eens frustrerend zijn voor de ander.

En mannen mogen wel zeker wel ziek zijn, maar als ik naar de mannen in mijn omgeving kijk zijn ze bij een hoofdpijntje al te ziek om ook maar enig actie te kunnen onder nemen. En als je beiden ziek op bed ligt moet de vrouw er maar uit om voor iedereen en alles te zorgen want dan zijn de mannen te kleinzerig bij alle kleine pijntjes die ze maar kunnen hebben.
pi_44478561
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ow zeker mag dat allemaal. Alleen vind ik dat het soms wel de spuigaten uit kan lopen.
Dat zo een bevalling pijn doet wil ik graag geloven en ik vind ook dat elke vrouw daar over mag klagen wat ze willen. Maar dat kind zal er toch een keer uitmoeten.
Maar wat het wel is. Als je last heb van al die zwangerschapsklachten die je allemaal kunt krijgen is het er te vaak en te veel over praten niet de oplossing om je er beter door te voelen maar ga je je er juist slechter door voelen. En dat kan wel eens frustrerend zijn voor de ander.

En mannen mogen wel zeker wel ziek zijn, maar als ik naar de mannen in mijn omgeving kijk zijn ze bij een hoofdpijntje al te ziek om ook maar enig actie te kunnen onder nemen. En als je beiden ziek op bed ligt moet de vrouw er maar uit om voor iedereen en alles te zorgen want dan zijn de mannen te kleinzerig bij alle kleine pijntjes die ze maar kunnen hebben.
Daar heb je inderdaad een punt, ik sta ook altijd compleet met griepkop toch weer op om voor de rest te zorgen. Zucht
pi_44480881
quote:
Waarom houden mannen niet van sport?

Ja, sorry hoor. Beetje domme vraag als je ziet hoeveel vrouwen aan sport doen.
pi_44482244
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Kom jij alleen maar mietjes tegen dan?
pi_44482298
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef jaoka het volgende:

[..]

Waarom houden mannen niet van sport?

Ja, sorry hoor. Beetje domme vraag als je ziet hoeveel vrouwen aan sport doen.
Shoppen is geen sport
pi_44482635
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef CasB het volgende:

[..]

Shoppen is geen sport
Nee? dan moet je toch wat anders gaan doen dan in computerwinkels rondlummelen, jongen.
pi_44482752
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:44 schreef woniya het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad een punt, ik sta ook altijd compleet met griepkop toch weer op om voor de rest te zorgen. Zucht
100m chocola eten is geen sport Maar ik bedoel sport op tv en sport volgen in het algemeen.
pi_44482803
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 08:53 schreef woniya het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig mannelijke dertigers en veertigers lopen die er echt als een jonge god uitzien. (Degenen die er vaak heel aantrekkelijk uitzien zijn meestal homosexueel en zijn heel erg met hun uiterlijk bezig. )De meesten zijn ook iets dikker, sommige kalend, niet meer zo mooi als toen ze in de twintig waren. Is zoiets niet normaal? Ik denk dat het dezelfde reden heeft waarom vrouwen er, als ze ouder worden (en een gezin hebben met hun dagelijkse beslommeringen) dikker of in ieder geval niet meer zo uitzien als toen ze twintig waren, dat is jammer maar ik denk dat het een normaal proces is. En wat het kinderen krijgen betreft, dat veranderd je figuur meestal toch.
Mannen vallen op vormen en dus zou het logisch zijn als vrouwen langer proberen er goed uit te zien. Vrouwen zeggen zelf dat ze altijd op karakter vallen ( ) en dus s er voor mannen minder drang om er als een jonge god uit te blijven zien.

Voor vrouwen is er overigens nog een prangende vraag: Waarom oh waarom wordt het haar ineens kort geknipt? En vervolgvraag: Waarom stellen jullie dan de vraag "wat vind je ervan?" En waarom mogen wij dan niet eerlijk zijn?
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:18:09 #217
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44482953
vrouwen die aan sport doen x-aantal
mannen die aan sport doen xxxxxx-aantal

relatief gezien meer mannen sporten.. en daar we hier generaliseren, is
de vraag: waarom houden vrouwen niet van sport ook rechtvaardig.

en al sporten mannen niet, ze kijken wel naar sport.. vrouwen
minder
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_44483285
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Mannen vallen op vormen en dus zou het logisch zijn als vrouwen langer proberen er goed uit te zien. Vrouwen zeggen zelf dat ze altijd op karakter vallen ( )
Dat heb ik maar weinig vrouwen horen beweren
pi_44483977
quote:

[..]

Mannen vallen op vormen en dus zou het logisch zijn als vrouwen langer proberen er goed uit te zien. Vrouwen zeggen zelf dat ze altijd op karakter vallen ( ) en dus s er voor mannen minder drang om er als een jonge god uit te blijven zien.
Maar wel altijd op R&P jammeren als die vrouw met mooie vormen niet zo lief bleek te zijn en er nog 2 kerels op nahield. Dan moet daar ook niet meer over geklaagd worden, als jullie karakter niet belangrijk vinden.

Mannen die er leuk uitzien op hun veertigste trekken heel wat meer vrouwen aan dan die met een wit T-shirt en bierbeuk.

Je generalisaties staan nogal ver van de werkelijkheid af.
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:18 schreef GSbrder het volgende:
vrouwen die aan sport doen x-aantal
mannen die aan sport doen xxxxxx-aantal

minder
Wat overdreven zeg. Sinds de introductie van het internet is het aantal sportende mannen helaas nogal afgenomen. Jammer, want wij vrouwen houden wel, om met SF te spreken, van mannen met een goddelijk lijf
pi_44484066
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat heb ik maar weinig vrouwen horen beweren
In den beginne wil elke vrouw een klootzak. Dan worden ze ouder, en wordt karakter (lieve jongens ) belangrijker. Dan worden ze nog ouder, en maakt het geen zak meer uit, immers slaat de biologische klok bijna 12.00u.
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:14:12 #221
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_44484143
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 08:53 schreef woniya het volgende:

[..]
Dit valt me eerlijk gezegd wel op in de twee topics hier. Het lijkt wel alsof de vrouwen veel meer de neiging hebben om zich te verdedigen. Bij een verklaring moet er minimaal een pesterige opmerking tegen mannen gemaakt worden en bij een groot deel wordt iedere vraag (ook de serieuzere) geweerd met een: "maar mannen...".
Sterker nog, sommige zaken worden gewoon glashard ontkend.
Is dat leuk bedoelt? Is het de vrouwelijke onzekerheid?

Ik had het eerder andersom verwacht namenlijk. Maar bij het mannentopic zie je gewoon antwoorden als: "ego is nou eenmaal belangrijk voor een man" oid.

Dit allemaal met een slag om de arm, omdat ik denk dat de gemiddelde fokker sowieso een flink deel zal afwijken van de gemiddelde persoon, zeker bij vrouwen (no offense).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_44484350
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:11 schreef dawg het volgende:

[..]

In den beginne wil elke vrouw een klootzak. Dan worden ze ouder, en wordt karakter (lieve jongens ) belangrijker. Dan worden ze nog ouder, en maakt het geen zak meer uit, immers slaat de biologische klok bijna 12.00u.
Dan moet er terstond zaad in

...en veel ook, anders zijn de eitjes over de datum en heeft de vrouw niet voldaan aan haar natuurlijke plicht .
pi_44484417
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:14 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit valt me eerlijk gezegd wel op in de twee topics hier. Het lijkt wel alsof de vrouwen veel meer de neiging hebben om zich te verdedigen. Bij een verklaring moet er minimaal een pesterige opmerking tegen mannen gemaakt worden en bij een groot deel wordt iedere vraag (ook de serieuzere) geweerd met een: "maar mannen...".
Is dat leuk bedoelt? Is het de vrouwelijke onzekerheid?

Ik had het eerder andersom verwacht namenlijk. Maar bij het mannentopic zie je gewoon antwoorden als: "ego is nou eenmaal belangrijk voor een man" oid.

Dit allemaal met een slag om de arm, omdat ik denk dat de gemiddelde fokker sowieso een flink deel zal afwijken van de gemiddelde persoon, zeker bij vrouwen (no offense).
Vrouwen zijn er tot in het diepst van hun wezen van overtuigd de mindere partij te zijn, daar kan geen emancipatie tegen op. Als gevolg daarvan verdedigen ze zichzelf voortdurend op een manier die alleen verliezers gebruiken.

treurig is het

pi_44484432
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:28 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Vrouwen zijn er tot in het diepst van hun wezen van overtuigd de mindere partij te zijn, daar kan geen emancipatie tegen op. Als gevolg daarvan verdedigen ze zichzelf voortdurend op een manier die alleen verliezers gebruiken.

treurig is het

Vrouwen zijn gewoon onzeker, en zoeken bevestiging en aandacht. Ja, alle vrouwen.
pi_44484482
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:29 schreef dawg het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon onzeker, en zoeken bevestiging en aandacht. Ja, alle vrouwen.
We zitten hier op het internet, generaliseren is dus verplicht

al doe ik dat bij echte mensen ook wel, ik ben gewoon lui namelijk
pi_44486320
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Kom jij alleen maar mietjes tegen dan?
blijkbaar

Ik wacht ook nog steeds op onze date om die spiraal te doorbreken he
pi_44486380
quote:

[..]

ja, maar die klootzakken willen mij niet
Vandaar al die fucking mietjes van exen...
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:46:51 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44486390
quote:
Het lijkt wel alsof de vrouwen veel meer de neiging hebben om zich te verdedigen. Bij een verklaring moet er minimaal een pesterige opmerking tegen mannen gemaakt worden en bij een groot deel wordt iedere vraag (ook de serieuzere) geweerd met een: "maar mannen...".
Scherp gezien!

Vrouwen? En nou geen defensieve reactie graag...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_44486405
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:29 schreef dawg het volgende:

[..]

zou je denken... ??

En als jullie mannen dit dan zo goed weten waarom geven jullie die bevestiging en aandacht dan niet ??
Daarmee hou je ons wel koest, zekerder en gezelliger
pi_44486458
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Scherp gezien!

Vrouwen? En nou geen defensieve reactie graag...
Misschien zijn er wel meer ''typische'' mannen dan ''typische'' vrouwen, worden mannen meer in hun sekse-rol geduwd door de maatschappij.

Ik ben een vrouw en heb best wat vrouwelijke nukken, zo ben ik uitermate bekwaam in zeuren. Echter kijk ik graag voetbal, drink bier, praat makkelijk over seks, heb een hoge seksdrive en laat boeren op commando
pi_44486917
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel meer ''typische'' mannen dan ''typische'' vrouwen, worden mannen meer in hun sekse-rol geduwd door de maatschappij.

Ik ben een vrouw en heb best wat vrouwelijke nukken, zo ben ik uitermate bekwaam in zeuren. Echter kijk ik graag voetbal, drink bier, praat makkelijk over seks, heb een hoge seksdrive en laat boeren op commando
ze bestaan!!!!

dat zeuren is een bekend fenomeen bij jullie, die andere dingen compenseren het zeuren in dit geval ruimschoots vind ik
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44486995
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

ze bestaan!!!!
Die zijn écht niet zeldzaam hoor.
Een goede vriendin van me zat in de KNVB-selectie. Je verwacht dan een kenau, maar is gewoon een leuk meisjesmeisje.
pi_44487115
quote:

[..]

Voor vrouwen is er overigens nog een prangende vraag: Waarom oh waarom wordt het haar ineens kort geknipt? En vervolgvraag: Waarom stellen jullie dan de vraag "wat vind je ervan?" En waarom mogen wij dan niet eerlijk zijn?
Dat is niet waar hoor, vrouwen vinden mooie mannen ook leuk om naar te kijken> Ik vind George Clooney, Johnny Depp, Rick Felderhof (iets ouder type) hele leuke mannen om te zien en ik ken hun karakters niet. Toen ik mijn man leerde kennen waren we allebei jong en vielen we in de eerste instantie op elkaars mooie uiterlijk, later bleek dat de karakters erg goed bij elkaar pasten. Mijn man houdt ook niet van kort haar en daarom heb ik het nooit geknipt voor hem, en ook zijn favorite kleur blond heb ik nog steeds. Ik verzorg mij goed, ruik altijd lekker en trek leuke kleding aan en dat doet hij ook. We zijn nog steeds gek op elkaar, maar we zien er zeker ouder uit en we zijn ook niet zo mooi meer als toen we nog jong waren. Maar als je een goede relatie hebt, je hebt samen heel veel meegemaakt, goede dingen maar ook de nare dingen die je nu eenmaal in het leven mee kan maken, zoals een levensbedreigende ziekte, dan doet het er echt niet meer zo toe of hij al dan geen buikje heeft of dat ik niet meer in maatje 38 pas.
pi_44487190
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:45 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

blijkbaar

Ik wacht ook nog steeds op onze date om die spiraal te doorbreken he
Geduld is een schone zaak.
pi_44487204
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

zou je denken... ??

En als jullie mannen dit dan zo goed weten waarom geven jullie die bevestiging en aandacht dan niet ??
Geef ze een vinger en ze nemen de hele hand.

Trouwens weten lang niet alle mannen dat hoor, kijk maar naar jouw mietjes-exen.
pi_44487413
quote:

[..]

Ik quote hem nog maar even,want hier ben ik ook heel benieuwd naar.Vooral naar de laatste vetgedrukte zinnen.
pi_44487860
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Geef ze een vinger en ze nemen de hele hand.

Trouwens weten lang niet alle mannen dat hoor, kijk maar naar jouw mietjes-exen.
Met die hele hand worden we dan wel weer leuker enzo. Dus geef ons die in het vervolg hoeven we ook niet meer zo te zeiken en om aandacht te vragen.
Scheelt een hele hoop
pi_44487926
quote:

[..]

Jij bestempelt die man alleen als klootzak omdat hij zelfverzekerder is dan jij en meer vrouwen kan krijgen. Voor een vrouw is hij wellicht helemaal geen klootzak.
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

zou je denken... ??

Eerder omdat ze die zelf ook zo nodig hebben, klik maar een willekeurig topic aan op R&P dat door een man gestart is
pi_44487930
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Toch weer een defensieve reactie.
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_44488059
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef jaoka het volgende:

Je generalisaties staan nogal ver van de werkelijkheid af.
Dit is hoe mannen denken... Simplistisch en snel:
Dikke tieten? Woeiiiii!!!
Dikke kont? Doei!!!!
pi_44488164
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik quote hem nog maar even,want hier ben ik ook heel benieuwd naar.Vooral naar de laatste vetgedrukte zinnen.
Omdat we gewoon willen horen: "Ik vind je prachtig"
Het is gewoon vissen naar een complimentje, geen zoektocht naar de waarheid.
Vrouwen willen gewoon mooi gevonden worden door hun partner... en dat vaak horen.

Oja, oefen even op dat "je bent mooi" of "ik vind je prachtig" oid, zodat het er natuurlijk uitkomt en het lijkt alsof je het meent.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44488233
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Omdat we gewoon willen horen: "Ik vind je prachtig"
Het is gewoon vissen naar een complimentje, geen zoektocht naar de waarheid. Vrouwen willen gewoon mooi gevonden worden door hun partner... en dat vaak horen.

Oja, oefen even op dat "je bent mooi" of "ik vind je prachtig" oid, zodat het er natuurlijk uitkomt en het lijkt alsof je het meent.
Maar je kunt toch ook je best doen? Je gaat je toch ook niet volvreten en dan vragen "Kun je zien dat ik ben afgevallen?"

Er zit totaal geen logica in. Zijn er vrouwen bij wie kort haar mooi is? Beslist, maar die zien er met lang haar mooier uit. Het is alsof vrouwen je dan testen... hoe ver kan ik gaan?

Het is voor vrouwen zo simpel om hun vriend/ man tevreden te houden.
pi_44488254
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die letterlijk de instelling 'ik heb liever dat je liegt en iets liefs zegt dan dat je eerlijk bent' hebben. Dénken dat ze mooi gevonden worden is dan blijkbaar genoeg.

Ik heb dan liever zoiets van vraag éérst wat hij ervan gaat vinden en overweeg dan of je rekening gaat houden met zijn smaak of gewoon je eigen keuze volgt, maar dat schijnt niet vrouwelijk te zijn .
pi_44488432
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:59 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Maar je kunt toch ook je best doen? Je gaat je toch ook niet volvreten en dan vragen "Kun je zien dat ik ben afgevallen?"

Er zit totaal geen logica in. Zijn er vrouwen bij wie kort haar mooi is? Beslist, maar die zien er met lang haar mooier uit. Het is alsof vrouwen je dan testen... hoe ver kan ik gaan?

Het is voor vrouwen zo simpel om hun vriend/ man tevreden te houden.
Er zullen vast vrouwen bij zijn die testen... ongetwijfeld. Net als je onder mannen klootzakken hebt, mensen verschillen nu eenmaal nogal van elkaar...

Door dit topic is mijn vermoeden dat ik geen 'standaard vrouw' ben wel versterkt. Iemand zei net iets over het ontkennen van dingen... ik heb eigenlijk alleen aangegeven of ik iets wel of niet in mezelf herken. We zijn (gelukkig) niet allemaal het zelfde. En niet iedere vrouw is een zeikerig trutje... iets waar jullie steeds weer op terug komen.

Ik ben opgegroeit met 3 oudere broers en ben dus wat minder meisjes-achtig dan gemiddeld. Beetje stoerder, maar wel (overwegend) lief en ook zorgzaam. Mijn vriend mag 't best tegen me zeggen als ik ben aangekomen... dat doet de weegschaal immers ook. Leuk is het natuurlijk niet, maar aankomen is sowieso niet leuk.

Waarom vinden mannen het eigenlijk zo erg als wij ons haar afknippen? Normaal zien ze nooit wat, maar als je je haar afknipt zien ze het opeens wel en is het vreselijk en rampzalig enzo. Misschien vind de vrouw ik kwestie zelf kort haar wel mooier... dan is het toch haar goed recht om het af te knippen? Het is toch haar haar? (stomme zin)
***Levi was here***
pi_44488585
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:09 schreef Levitation het volgende:

Waarom vinden mannen het eigenlijk zo erg als wij ons haar afknippen?
Haar moet lang zijn... klaar.

edit - Ik bedoel "waarom vinden vrouwen kort haar dan ineens mooier/makkelijker/whatever?
pi_44488618
quote:

knip
lang haar =
meiden die wat stoerder zijn =

en niet iedere vrouw is een zeikerig trutje, maar velen vertonen wel veel trekjes van...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44488686
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:56 schreef Levitation het volgende:
Het is gewoon vissen naar een complimentje, geen zoektocht naar de waarheid.
Het vissen vervangen door "Schat, ik wil nú een complimentje over mijn uiterlijk" zou vermoedelijk vele relaties gered hebben .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44488747
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het vissen vervangen door "Schat, ik wil nú een complimentje over mijn uiterlijk" zou vermoedelijk vele relaties gered hebben .

Edit:
Ik heb het zojuist even op mijn vriend getest en die zat met een bek vol tanden en een stel grote ogen mij aan te staren. Misschien werkt die methode ook niet zo goed?
***Levi was here***
pi_44488790
quote:
Waarom vinden mannen het eigenlijk zo erg als wij ons haar afknippen? Normaal zien ze nooit wat, maar als je je haar afknipt zien ze het opeens wel en is het vreselijk en rampzalig enzo. Misschien vind de vrouw ik kwestie zelf kort haar wel mooier... dan is het toch haar goed recht om het af te knippen? Het is toch haar haar? (stomme zin)
Lang haar wordt als vrouwelijker gezien. Als een man zijn vriendin ontmoet terwijl ze lang haar heeft en dat prachtig vindt, kan ik me best voorstellen dat hij baalt wanneer ze het afknipt. Zo zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriend ineens zijn haar zou laten groeien tot aan zijn kont.
pi_44488801
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

hahaha,

ik heb toch graag dat mijn vriend/man gewoon eerlijk is.
Als ik dikker word hoor ik het ook graag of als mijn kleding niet mooi staat. Is toch gewoon dat hij ook graag wilt dat je er leuk bij loopt enzo.

Ik zou het ook zeggen als ik vind dat mijn vriend/man iets enorm lelijks aan heeft of wat meer uitzet ofzo.
Je bent er toch voor elkaar om elkaar te plezieren en elkaar te respecteren.
Dan hoef je over zulke dingen toch niet te liegen.
pi_44488833
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het zojuist even op mijn vriend getest en die zat met een bek vol tanden en een stel grote ogen mij aan te staren. Misschien werkt die methode ook niet zo goed?
Da's vast nog wat onwennigheid .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44488841
Waarom hebben vrouwen vaak de neiging als ze gaan winkelen met hun man om dan voor hem alles te gaan uitkiezen. "Ja, die vindt mijn man wel mooi... nee, hij houdt niet zo van groen, maar beige staat wel mooi"

Tenenkrommend!!!
pi_44488871
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom hebben vrouwen vaak de neiging als ze gaan winkelen met hun man om dan voor hem alles te gaan uitkiezen. "Ja, die vindt mijn man wel mooi... nee, hij houdt niet zo van groen, maar beige staat wel mooi"

Tenenkrommend!!!
Hmmm.. ik las verkeerd.
***Levi was here***
pi_44488919
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hmmm.. ik las verkeerd.
Neuken?

-edit- ow wacht, ik las ook verkeerd
pi_44488930
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:

Tenenkrommend!!!
Omdat veel mannen onze hulp heel heel hard nodig hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')