Nee, je denkt er goed aan te doen, dat het wel wegzakt enzo, maar dat gaat niet, het wordt alleen maar erger, maar dan wordt je volwassen en leer je het afquote:Op donderdag 14 december 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer terug bij het punt duidelijkheid.
En de sfeer niet verpesten? Is het niet meer het verzamelen van irritaties zodat je een keer goed kan uithalen?
Ja, dan hoef je ook niet te verwachten dat het voor een man duidelijk is natuurlijk. Wij hebben best wel beperkingen en niet in staat zijn tot gedachtenlezen (en de gedachten van een vrouw vermoedelijk toch niet snappen als we het wel zouden kunnen) is daar één vanquote:Op donderdag 14 december 2006 11:37 schreef erodome het volgende:
Of de dame in kwestie wilde de sfeer niet verpesten(waardoor het alleen nog maar meer verpest wordt, maar goed)
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef dborhem het volgende:
Wat ik steeds weer zie gebeuren is;
-waarom als een man echt op een leuke manier roept dat hij een vrouw mooi vind,vinden de meeste vrouwen hem een varken.
Doet een vrouw dat,dan is dat het hoogste compliment dat zij jou kan geven,in HAAR ogen dan.
Alle vrouwen die ik ken vinden zoiets prima hoor. Ze zouden me zelfs nog helpen haar te versieren
Waar valt een vrouw op,een man of zijn kleding?
Uitstraling, intelligentie, leuke babbel, verzorgd, hetzelfde als waar jij op valt hoor.
nou?quote:nog zoiets...waarom werken vrouwen qua sex niet allemaal hetzelfde? dat had de natuur beter geregeld moeten hebben...
moet je bij de ene clit een drilboor dr opzetten en dan begint het een beetje in de richting van klaarkomen te komen...
bij de andere vrouw hoef je alleen maar te kijken naar haar klitje of iets in haar kutje te stoppen en ze komt al klaar
waarom niet gewoon net zoals alle mannen.. trekken of likken aan de pik betekent een spuitfestijn bij ons, dus dan zou bij de vrouwen likken over het klitje een spuit-dan wel kreunfestijn moeten worden
Mannen werken ook niet allemaal hetzelfde hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Godshand het volgende:
uit het vorige topique, vroeg ik:
[..]
nou?
nou?
kom es met een leuke verklaring, het hoeft niet waar te zijn
ok je hebt van die mannen die kunnen uren doorgaan maarja die trekken zich meestal suf of zijn besnedenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen werken ook niet allemaal hetzelfde hoorDe een is gevoeliger dan de ander, heeft andere voorkeuren etc. Wat dat betreft zijn we dus net mannen
Nee echtquote:Op donderdag 14 december 2006 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
ok je hebt van die mannen die kunnen uren doorgaan maarja die trekken zich meestal suf of zijn besneden
dus dat telt niet...
Omdat een fantasie nu eenmaal een fantasie is.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef denka het volgende:
Dames: Waarom hebben jullie altijd de grootste, geilste en wildste fantasieen wat betreft genomen worden door een onbekende man. Ik doel hierop dat veel vrouwen fantaseren om tegen hun wil genomen (verkracht) te worden. Dus door een onbekende man vastgepakt te worden, perhaps vastgebonden en dan flink geneukt te worden..
Maaaarrrr.. als jullie dan daadwerkelijk worden verkracht dan is het huilen geblazen. Waarom wel die fantasieen maar niet de werkelijkheid. Je zou toch zeggen dat je het liefste je fantasieen werkelijkheid ziet worden...
![]()
Och..ik heb nog tig van die simpele vragen..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef Levitation het volgende:
Valt me wel op dat mannen hier enorm mee bezig zijn.Veel meer dan wij vrouwen.
![]()
Ik date alleen mannen die ik fysiek aan kanquote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zijn jullie veel liever als jullie regelmatig slaag krijgen?![]()
Zou je aan mij toch een verkeerde hebben. Ik laat me niet slaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zijn jullie veel liever als jullie regelmatig slaag krijgen?![]()
nouquote:Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik date alleen mannen die ik fysiek aan kan
Dus ik ben niet lief denk ik![]()
Ohquote:Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou je aan mij toch een verkeerde hebben. Ik laat me niet slaan.![]()
![]()
Je zou mij echt niet lief vinden op zo'n moment.![]()
Werken alle mannen wel hetzelfde dan, bij de een heb je een staande ovatie als je alleen de kamer al binnen komt lopen(zonder seksuele context), bij de ander moet je er eerst aan lurken voordat hij echt blij wordt, de een verschiet zijn zaad binnen een minuut, de ander pompt een uur hopeloos en er komt nog niksquote:nog zoiets...waarom werken vrouwen qua sex niet allemaal hetzelfde? dat had de natuur beter geregeld moeten hebben...
moet je bij de ene clit een drilboor dr opzetten en dan begint het een beetje in de richting van klaarkomen te komen...
bij de andere vrouw hoef je alleen maar te kijken naar haar klitje of iets in haar kutje te stoppen en ze komt al klaar
waarom niet gewoon net zoals alle mannen.. trekken of likken aan de pik betekent een spuitfestijn bij ons, dus dan zou bij de vrouwen likken over het klitje een spuit-dan wel kreunfestijn moeten worden
Omdat het ene fantasie is en het andere niet, het ene is een spel, waarin gespeeld wordt dat de dame niet wil, maar ze wil wel, onder voorwaarden dus, veilig spelen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef denka het volgende:
Dames: Waarom hebben jullie altijd de grootste, geilste en wildste fantasieen wat betreft genomen worden door een onbekende man. Ik doel hierop dat veel vrouwen fantaseren om tegen hun wil genomen (verkracht) te worden. Dus door een onbekende man vastgepakt te worden, perhaps vastgebonden en dan flink geneukt te worden..
Maaaarrrr.. als jullie dan daadwerkelijk worden verkracht dan is het huilen geblazen. Waarom wel die fantasieen maar niet de werkelijkheid. Je zou toch zeggen dat je het liefste je fantasieen werkelijkheid ziet worden...
![]()
je mag het wel lezen, maar niet voor dr gaan staan en hardop lezen ja...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom zijn er vrouwen die een grote tekst op tiethoogte hebben, en als je het wilt lezen worden ze boos?
Ik lees het ook niet hardop maar als ze niet willen dat ik duidelijk naar hun tieten kijk ( en dat doe ik, anders kan ik het niet lezen) moeten ze het niet zo 'leesbaar' makenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
je mag het wel lezen, maar niet voor dr gaan staan en hardop lezen ja...
erg goeie!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom zijn er vrouwen die een grote tekst op tiethoogte hebben, en als je het wilt lezen worden ze boos?
Maar ik denk wel dat mannen minder snel overhaast generaliseren...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:36 schreef MissMatch het volgende:
Moet je eens de topics bekijken hier waar een man is gedumpt door een vrouw. de kuthoeren vliegen je om de oren.
Mannen zijn evenzo gevarieerd in hun wensen. Bij de een mag je de ballen niet eens aanraken, de ander komt klaar als je er naar kijkt. Sommige mannen komen moeilijk klaar van pijpen, voor anderen is dat binnen no time gefixed etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Godshand het volgende:
uit het vorige topique, vroeg ik:
[..]
nou?
nou?
kom es met een leuke verklaring, het hoeft niet waar te zijn
Je bent nieuw op fok zekerquote:Op donderdag 14 december 2006 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Maar ik denk wel dat mannen minder snel overhaast generaliseren...
op hans teeuwen na, zullen zij niet zo snel ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOEREN! zeggen...
naaa.. beetje nieuw... dan zijn de mannen hier gewoonquote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In ieder geval nieuw in R&P.
En gelukkig doorgaans ook anders dan de mannen die ik irl ken.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:20 schreef GSbrder het volgende:
naaa.. beetje nieuw... dan zijn de mannen hier gewoon
iets anders dan de gemiddelde man die in mijn directe omgeving voorkomt...
Ah okay. In het echte leven reageren mensen inderdaad stukken genuanceerder dan hier. Ik heb ook wel eens in al mijn woede geroepen dat alle mannen klootzakken zijn. maar daar kwam ik alweer snel op terug, hoor.quote:sorry.. sorry.. don't blame me...
ik heb het soms over zaken die zich BUITEN fok! afspelenraar.. ik weet het
![]()
Ik ben een vrouw en ik vind niet alle mannen klootzakken. Is die stelling nu ook ontkracht dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:28 schreef Schnoepfchen het volgende:
Ik ben een man, en ik vind helemaal niet dat "alle vrouwen" kuthoeren zijn.
Je kent het gezegde:
"99% van de vrouwen verpesten het voor de rest."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |