abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44420503
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ah, we zijn weer terug bij het punt duidelijkheid.
En de sfeer niet verpesten? Is het niet meer het verzamelen van irritaties zodat je een keer goed kan uithalen?
Nee, je denkt er goed aan te doen, dat het wel wegzakt enzo, maar dat gaat niet, het wordt alleen maar erger, maar dan wordt je volwassen en leer je het af

En wat duidelijkheid betrefd, mannen kunnen ook wel echt een plaat voor hun kop hebben hoor, of je brult het in hun oor, of ze begrijpen het niet, als ik aangeef iets saai te vinden dan is dat toch ook duidelijk als ik dat rustig en vriendelijk breng?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44421430
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:37 schreef erodome het volgende:
Of de dame in kwestie wilde de sfeer niet verpesten(waardoor het alleen nog maar meer verpest wordt, maar goed )
Ja, dan hoef je ook niet te verwachten dat het voor een man duidelijk is natuurlijk. Wij hebben best wel beperkingen en niet in staat zijn tot gedachtenlezen (en de gedachten van een vrouw vermoedelijk toch niet snappen als we het wel zouden kunnen) is daar één van .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44421881
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef dborhem het volgende:
Wat ik steeds weer zie gebeuren is;

-waarom als een man echt op een leuke manier roept dat hij een vrouw mooi vind,vinden de meeste vrouwen hem een varken.
Doet een vrouw dat,dan is dat het hoogste compliment dat zij jou kan geven,in HAAR ogen dan.

Alle vrouwen die ik ken vinden zoiets prima hoor. Ze zouden me zelfs nog helpen haar te versieren

Waar valt een vrouw op,een man of zijn kleding?

Uitstraling, intelligentie, leuke babbel, verzorgd, hetzelfde als waar jij op valt hoor.
pi_44424315
uit het vorige topique, vroeg ik:
quote:
nog zoiets...waarom werken vrouwen qua sex niet allemaal hetzelfde? dat had de natuur beter geregeld moeten hebben...

moet je bij de ene clit een drilboor dr opzetten en dan begint het een beetje in de richting van klaarkomen te komen...

bij de andere vrouw hoef je alleen maar te kijken naar haar klitje of iets in haar kutje te stoppen en ze komt al klaar

waarom niet gewoon net zoals alle mannen.. trekken of likken aan de pik betekent een spuitfestijn bij ons, dus dan zou bij de vrouwen likken over het klitje een spuit-dan wel kreunfestijn moeten worden
nou?

nou?

kom es met een leuke verklaring, het hoeft niet waar te zijn
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44424373
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]

nou?

nou?

Mannen werken ook niet allemaal hetzelfde hoor De een is gevoeliger dan de ander, heeft andere voorkeuren etc. Wat dat betreft zijn we dus net mannen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44424540
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mannen werken ook niet allemaal hetzelfde hoor De een is gevoeliger dan de ander, heeft andere voorkeuren etc. Wat dat betreft zijn we dus net mannen
ok je hebt van die mannen die kunnen uren doorgaan maarja die trekken zich meestal suf of zijn besneden

dus dat telt niet...
pi_44424749
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

ok je hebt van die mannen die kunnen uren doorgaan maarja die trekken zich meestal suf of zijn besneden

dus dat telt niet...
Nee echt Er zijn mannen die al klaar komen als je er naar wijst en mannen die veel stimulatie nodig hebben. De een houdt van harder, dan de ander etc. Het is een beetje als met eten misschien - smaken verschillen
  donderdag 14 december 2006 @ 14:38:57 #98
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44425656
Dames: Waarom hebben jullie altijd de grootste, geilste en wildste fantasieen wat betreft genomen worden door een onbekende man. Ik doel hierop dat veel vrouwen fantaseren om tegen hun wil genomen (verkracht) te worden. Dus door een onbekende man vastgepakt te worden, perhaps vastgebonden en dan flink geneukt te worden..

Maaaarrrr.. als jullie dan daadwerkelijk worden verkracht dan is het huilen geblazen. Waarom wel die fantasieen maar niet de werkelijkheid. Je zou toch zeggen dat je het liefste je fantasieen werkelijkheid ziet worden...

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44425922
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef denka het volgende:
Dames: Waarom hebben jullie altijd de grootste, geilste en wildste fantasieen wat betreft genomen worden door een onbekende man. Ik doel hierop dat veel vrouwen fantaseren om tegen hun wil genomen (verkracht) te worden. Dus door een onbekende man vastgepakt te worden, perhaps vastgebonden en dan flink geneukt te worden..

Maaaarrrr.. als jullie dan daadwerkelijk worden verkracht dan is het huilen geblazen. Waarom wel die fantasieen maar niet de werkelijkheid. Je zou toch zeggen dat je het liefste je fantasieen werkelijkheid ziet worden...

Omdat een fantasie nu eenmaal een fantasie is.
Zolang het een fantasie is, ben jij "in control".... maar bij een daadwerkelijke verkrachting wordt er bar weinig rekening met jouw gevoelens gehouden (anders was het ook geen verkrachting). Plus dat de mannen in fantasieën meestal lekkere dingen zijn... en volgens mij (al heb ik daar gelukkig geen ervaring mee) zijn verkrachters over het algemeen niet super lekker.

Valt me wel op dat mannen hier enorm mee bezig zijn. Veel meer dan wij vrouwen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 14:53:35 #100
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44426040
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef Levitation het volgende:
Valt me wel op dat mannen hier enorm mee bezig zijn. Veel meer dan wij vrouwen.
Och..ik heb nog tig van die simpele vragen..

De meeste dames die ik ken fantaseren hier idd over en daarom vroeg ik me dat af..Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar mijn fantasieen mogen toch allemaal werkelijkheid worden..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44426413
Waarom zijn jullie veel liever als jullie regelmatig slaag krijgen?
pi_44426439
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik date alleen mannen die ik fysiek aan kan

Dus ik ben niet lief denk ik
pi_44426500
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Zou je aan mij toch een verkeerde hebben. Ik laat me niet slaan.
Je zou mij echt niet lief vinden op zo'n moment.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44426528
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik date alleen mannen die ik fysiek aan kan

Dus ik ben niet lief denk ik
nou
pi_44426536
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zou je aan mij toch een verkeerde hebben. Ik laat me niet slaan.
Je zou mij echt niet lief vinden op zo'n moment.
Oh
  donderdag 14 december 2006 @ 15:12:12 #106
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44426660
Leuk topic.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44428122
quote:
nog zoiets...waarom werken vrouwen qua sex niet allemaal hetzelfde? dat had de natuur beter geregeld moeten hebben...

moet je bij de ene clit een drilboor dr opzetten en dan begint het een beetje in de richting van klaarkomen te komen...

bij de andere vrouw hoef je alleen maar te kijken naar haar klitje of iets in haar kutje te stoppen en ze komt al klaar

waarom niet gewoon net zoals alle mannen.. trekken of likken aan de pik betekent een spuitfestijn bij ons, dus dan zou bij de vrouwen likken over het klitje een spuit-dan wel kreunfestijn moeten worden
Werken alle mannen wel hetzelfde dan, bij de een heb je een staande ovatie als je alleen de kamer al binnen komt lopen(zonder seksuele context), bij de ander moet je er eerst aan lurken voordat hij echt blij wordt, de een verschiet zijn zaad binnen een minuut, de ander pompt een uur hopeloos en er komt nog niks

Maar een hoop vrouwen zijn verkrampt op dat gebied, hoop schaamte en gedoe, ellende opgelegt vanuit de maatschappij(meisjes mogen niet geil zijn, dan zijn ze sletten en dat is slecht!).
Een hoop werk aan lichamelijke en geestelijke ontspanning doet een hoop op orgasmegebied, ik pleit voor standaart een sessie of 15 aan diepgaande massage's om het lichaam te ontspannen, alle knelpunten(te voelen als rijstekorreltjes in de spiermassa's, of nog wat kleiner) eruit te werken, drukpunten die met seksualiteit in verband staan goed aan te halen en na die sessie's zal het klaarkomen een stuk makkelijker en veel heftiger gaan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44428215
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef denka het volgende:

Omdat het ene fantasie is en het andere niet, het ene is een spel, waarin gespeeld wordt dat de dame niet wil, maar ze wil wel, onder voorwaarden dus, veilig spelen.

De fantasie willen de meeste wel echt, maar in de fantasie is het allemaal leuk en lekker he, als het echt zou gebeuren is geen van dat allen aan de orde, dus is dat niet hetzelfde als de fantasie....
  donderdag 14 december 2006 @ 17:20:54 #109
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44430754
Waarom zijn er vrouwen die een grote tekst op tiethoogte hebben, en als je het wilt lezen worden ze boos?
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44431137
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom zijn er vrouwen die een grote tekst op tiethoogte hebben, en als je het wilt lezen worden ze boos?
je mag het wel lezen, maar niet voor dr gaan staan en hardop lezen ja...
  donderdag 14 december 2006 @ 17:38:19 #111
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44431269
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

je mag het wel lezen, maar niet voor dr gaan staan en hardop lezen ja...
Ik lees het ook niet hardop maar als ze niet willen dat ik duidelijk naar hun tieten kijk ( en dat doe ik, anders kan ik het niet lezen) moeten ze het niet zo 'leesbaar' maken
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44431857
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef hele_nare_user het volgende:
erg goeie!!!

nog n vraagje,
waarom moeten mannen (bijna) altijd de vrouw masseren?
mijn nek zit nu echt hopeloos vast en dat zou mn ex echt niet willen verhelpen...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  donderdag 14 december 2006 @ 18:04:18 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44432009
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:36 schreef MissMatch het volgende:

Moet je eens de topics bekijken hier waar een man is gedumpt door een vrouw. de kuthoeren vliegen je om de oren.
Maar ik denk wel dat mannen minder snel overhaast generaliseren...
op hans teeuwen na, zullen zij niet zo snel ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOEREN! zeggen...
een vrouw met een relatie die net over is gooit het veel eerder op; alle mannen zijn niet te
vertrouwen, blablabla... en krijgt dan ook bijval van andere (vrijgezelle) vrouwen...

als een man net z'n vriendin heeft verloren is het: 'kom op, biertje dr bij en jij pakt er vanavond
nog wel een'

een vrouw kan een week in bed gaan liggen omdat het uit is
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_44432139
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]

nou?

nou?

Mannen zijn evenzo gevarieerd in hun wensen. Bij de een mag je de ballen niet eens aanraken, de ander komt klaar als je er naar kijkt. Sommige mannen komen moeilijk klaar van pijpen, voor anderen is dat binnen no time gefixed etc.

Mannen en vrouwen zijn geen robots: als je op knopje A drukt, krijg je gegarandeerd reactie B
pi_44432210
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Maar ik denk wel dat mannen minder snel overhaast generaliseren...
op hans teeuwen na, zullen zij niet zo snel ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOEREN! zeggen...
Je bent nieuw op fok zeker
  donderdag 14 december 2006 @ 18:13:40 #116
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44432275
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef Xennia het volgende:

Je bent nieuw op fok zeker
Dat denk ik ook. In ieder geval nieuw in R&P.
... is a mismatch forever
  donderdag 14 december 2006 @ 18:20:32 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44432482
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. In ieder geval nieuw in R&P.
naaa.. beetje nieuw... dan zijn de mannen hier gewoon
iets anders dan de gemiddelde man die in mijn directe omgeving voorkomt...
sorry.. sorry.. don't blame me...
ik heb het soms over zaken die zich BUITEN fok! afspelen raar.. ik weet het
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 14 december 2006 @ 18:25:02 #118
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44432615
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:20 schreef GSbrder het volgende:
naaa.. beetje nieuw... dan zijn de mannen hier gewoon
iets anders dan de gemiddelde man die in mijn directe omgeving voorkomt...
En gelukkig doorgaans ook anders dan de mannen die ik irl ken.
quote:
sorry.. sorry.. don't blame me...
ik heb het soms over zaken die zich BUITEN fok! afspelen raar.. ik weet het
Ah okay. In het echte leven reageren mensen inderdaad stukken genuanceerder dan hier. Ik heb ook wel eens in al mijn woede geroepen dat alle mannen klootzakken zijn. maar daar kwam ik alweer snel op terug, hoor.
... is a mismatch forever
  donderdag 14 december 2006 @ 18:28:09 #119
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44432677
Ik ben een man, en ik vind helemaal niet dat "alle vrouwen" kuthoeren zijn.
Je kent het gezegde: "99% van de vrouwen verpesten het voor de rest."

[ Bericht 4% gewijzigd door Schnoepfchen op 14-12-2006 18:35:47 ]
pi_44432967
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:28 schreef Schnoepfchen het volgende:
Ik ben een man, en ik vind helemaal niet dat "alle vrouwen" kuthoeren zijn.
Je kent het gezegde:
"99% van de vrouwen verpesten het voor de rest."
Ik ben een vrouw en ik vind niet alle mannen klootzakken. Is die stelling nu ook ontkracht dan?

Ik geloof wel in vrouwen die klootzakken uitkiezen en er vervolgens over klagen. En ik geloof ook in vrouwen die hun eigen monster creëren (teveel tolereren, geen grenzen aangeven etc.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')