ja ja.. maar even een sisser zodat je niet meteen helemaal losgaat... ineens tot je hoogtpunt komen is minder lekker dan er langzaam naartoe werken...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef nokwanda het volgende:
ja hallo..... zijn we nou verdomme aggressorhoeren of wat?
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja ja.. maar even een sisser zodat je niet meteen helemaal losgaat... ineens tot je hoogtpunt komen is minder lekker dan er langzaam naartoe werken...
telkens weer even iets terugtrekken.. en dan er wee rvol in...... net voor het hoogteput terugtrekken... en dan er weer vol in rammen...
oeps... volgens mij hadden we het over agressoren... niet over geile neukseks...
Mag, maar dan verander ik wel de titel, verzin zelf maar even een andere.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mag ik m'n ouwehoertopic houden?
om het af te leren, jullie hoeven het niet eens te lezen of te reageren
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's hequote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef sararaats het volgende:
poeh, even denken
misschien deze: Sara Raats ouwehoert
of deze: Sara Raats' bullshit
ben ik me helemaal van bewustquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's he![]()
nee hoor dear. Ik zal het niet doenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's he![]()
Heb het lef niet hequote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor dear. Ik zal het niet doen
goed zo !quote:
ik ZEG toch dat ik het niet doequote:
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschilquote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ZEG toch dat ik het niet doe![]()
en dan heb je binnen truth ook nog mensen die kunnen doen alsof ze doen wat ze zeggen.....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
NIET bij mijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
Tja, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dan heb je binnen truth ook nog mensen die kunnen doen alsof ze doen wat ze zeggen.....
illusionisten bv.
Ik noem een D. Brown
Leuke kiddie kidquote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:
en schattige vuile jongetjes
[[url=http://aycu23.webshots.com/image/7902/2003306052780263426_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu18.webshots.com/image/9537/2003360552668919784_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu13.webshots.com/image/7532/2003387239186438783_th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef Mirage het volgende:
is het volle maan ?
komt de verslindende weerwolf in ons los ?
quote:
Ik ben verlostquote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef Mirage het volgende:
is het volle maan ?
schat.... ik BEN al goed strakquote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
goed zo !
Hou d'r maar goed strak...
ze lijkt me ietwat opstandig.
Nee, geen volle maan.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef Mirage het volgende:
is het volle maan ?
en dan nog is het niet goed genoeg ?quote:
en je weet wat er uit kan komen bij barsten... lava of pus....afhankelijk van wat er barstquote:Op woensdag 13 december 2006 23:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, geen volle maan.
Je hebt van die dagen, waarop er vanalles gebeurd, ieder heeft ervaringen op zich, en dan wil het weleens barsten![]()
blijkibaar nietquote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dan nog is het niet goed genoeg ?![]()
* Mirage gooit de tina weg... onzinpraatjes staan daar in![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dan nog is het niet goed genoeg ?![]()
* Mirage gooit de tina weg... onzinpraatjes staan daar in![]()
ja....vluchtquote:
ja he heb je het onderschrift ook gelezen ?quote:
die boven mijn plaatje !quote:
ja, die bedoelde ik ookquote:
ook of ookquote:
ow men, ja, hier hetzelfde. andere reden wss maar tochquote:Op woensdag 13 december 2006 23:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
ook of ook
begint de alcohol al te werken ?
nee ?
mooi... dan gaan we het nu samen proberen.
jij de whiskey.. ik een fles wijn.. eens kijken of we zo kunnen slapen !
(ik slaap zo verdomde slecht en weinig de laatste tijd.. moet gewoon een keer een 12 urige nacht hebben van de slaap die ik afgelopen nacht heb gehad.)
vind ik ookquote:Op woensdag 13 december 2006 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow men, ja, hier hetzelfde. andere reden wss maar toch
Okay... we gaan het proberen. Moeten we trouwens gauw weer live doen ook.
zodra ik weer wat poen heb pak ik de treinquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zodra ik weer wat poen heb pak ik de trein
Dit weekend is het trouwens kisskissclub hier. Is wel leuk en ik zou flyeren (als dat nog nodig is) Men had plannen om mij in een lakleren pakje te hijsen.
ik was al blij dat het geen overmatige beflap werd
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:05 schreef nokwanda het volgende:
nope... echt geen wijn. Daar word ik pas echt ziek van
dat krijgt 2x opgewarmde chinees waar de katten ook van hebben gegeten niet voor mekaar
quote:
quote:
ben je niet bang dat ik je collega's versier ?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik weet niet of dat doorgaat en anders kom je maar kijken
fuck hey...da's duurder dan mijn whiskeyquote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Mirage het volgende:
ik mag trouwens toch hopen dat je van deze wijn niet ziek wordt.
bijna 10 euro per fles
heerlijke smeerpijp van mequote:
daarvoor? nee. dat niet meer. Na de eerste schok van de vorige keer kan ik dat pas aan.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
ben je niet bang dat ik je collega's versier ?
Hoe is dat in werkwoordvorm?quote:
zolang jouw lieve trouwe vechtgenoot het er maar mee eens isquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
ben je niet bang dat ik je collega's versier ?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
daarvoor? nee. dat niet meer. Na de eerste schok van de vorige keer kan ik dat pas aan.
Ik zou pas bang worden als je een van mijn mannelijke collega's zou versieren.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is dat in werkwoordvorm?
is het nou: ik smeerpijp, jij smeerpijpt? of is het: ik pijp smeer, jij pijpt smeer?
ach..... weet je.... wat niet weet wat niet deert ! toch ?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zolang jouw lieve trouwe vechtgenoot het er maar mee eens is
Geef je weinig kans maar als je dat zou lukken ......quote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t zou wel een leuke uitdaging zijn
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach..... weet je.... wat niet weet wat niet deert ! toch ?
doe je dat wel dan ?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geef je weinig kans maar als je dat zou lukken ......![]()
wow.... dan kniel ik nederig aan uw voeten. ow wacht nee....... ik rol niet meer door het stof
Nou ja... doe ik de afwas wel een keer bij je
quote:
ach weet je lieverd...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weeer een teer punt.
ja... vandaag nog gedaan ja
had je hem hier langs kunnen sturen met die overstroming uit de wasmachine. Beetje allesreiniger erbij en boenen maar. Moest ook es gebeurenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach weet je lieverd...
het geeft niets !
Je moest eens weten hoe mijn vechtgenoot het ut heeft geproest toen ik ging dweilen afgelopen week.
Ik stopte zo de dweil in de wcpot en spoelde door,
ffe uitknijpen en je kan dweilen
3?quote:Op donderdag 14 december 2006 06:48 schreef Ashavan het volgende:
Wat is het hier druk geweest o.O
En wat heb ik gemist. Zie 3 ouwehoer topics? Liggen de modjes nog te slapen?
In het algemeen bedoel je? Of voor mij, normaal gesproken?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:48 schreef Ashavan het volgende:
2 is ook al 1 te veel
Ik heb gisteren 4 kleine heineken, 3 kleine brand en 2 kleine palm dubbel op. Palm dubbel is kerstbier met 6 procent.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
3?
van twee wist ik het wel.heb ik verdorie gister iedereen onder de tafel gezopen?
was na 3 borrels, die ik anders echt wel zou voelen, broodnuchter![]()
Doelde op die overbodige rommel topics niet op je drankjesquote:Op donderdag 14 december 2006 07:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel je? Of voor mij, normaal gesproken?
nou... iig... gisteravond niets van gemerkt. was om 2 uur nog steeds wakker en nuchter. Toen ben ik toch maar gewoon gaan pitten.
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:03 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Doelde op die overbodige rommel topics niet op je drankjes
quote:
Nee ik doe alleen aan kwaliteitquote:Op donderdag 14 december 2006 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja.... die waar jij zelf ook in post?
Komt het je bekend voor dat woord agressorhoerquote:
Dat wilden we nou net niet wetenquote:
Niet? waarom niet? Is het zo verwarrend?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat wilden we nou net niet weten![]()
Agressorhoeren roelerenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:33 schreef sararaats het volgende:
hey yvonne, wat een verrassing dat ik je hier zie
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet? waarom niet? Is het zo verwarrend?
Bitchfightquote:
allo!!!!! ik heb het koudquote:Op donderdag 14 december 2006 10:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...Hee De zoessie!
komp ut?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allo!!!!! ik heb het koud![]()
Wanneer komen die mannetjes ?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allo!!!!! ik heb het koud![]()
Van 22 juni dit jaarquote:Op donderdag 14 december 2006 10:46 schreef senesta het volgende:
Dat verschilt erg volgend mij, hoe oud is het monster?
Had het er in het vorige ouwehoer ook al over gehad. Eigenlijk zouden we een fonds moeten opzetten waarmee de kosten betaald worden zodat het slachtoffer van de inbraak niet ten onrechte als dader wordt behandeld volgens de rechtbankquote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat wilden we nou net niet weten![]()
Mogge iedereen.
Lees net dat stukje over die inbreker Verjagen inbrekers met stuk hout mag niet
echt ongeloofelijk debiel dit, wat willen ze dan dat je doet, vragen of de inbreker zo vriendelijk wil zijn jouw spulletjes te laten staan en of ie alsjeblieft weg wil gaan (en als je Cohen heet ook nog even thee aanbieden natuurlijk! )
Nou sorry maar als er iemand inbreekt in mijn huis ga ik ervan uit dat ie kwade bedoelingen heeft , hij wil of mij of mijn vriendin wat aandoen of hij wil dingen stelen.
Voor beide gevallen heb ik een honkbalknuppel binnen handbereik van mijn bed liggen (and not afraid to use it)
morgen om 8 uur pas......quote:Op donderdag 14 december 2006 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wanneer komen die mannetjes ?
Echt vervelend als je verwarming stuk gaat als het koud is buiten
Het waren mooie waardesquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik kan de gulden ook nog steeds missen DV, of tenminste, de waarde van de gulden mis ik vooral![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen mensen![]()
Agressorhoer Marietje meldt *![]()
blaas meeeeequote:Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo!
dusse hier gaan we allemaal ff stoom afblazen????
moet ik nog in aktie komen???
of zou ik me maar weer eens rustig houden?
echt niet he. No way.quote:
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kom op meid... doe es lekker agressief dan.
Wie heb jij de laatste tijd nog bedreigd en geslagen?
heb je nog een leuke levende boksbal voor me in de aanbieding dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Lekker joh, lucht op
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welcome to the club dear.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
[..]oversight
ow !het was geen serieuze vraag....
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:22 schreef Mirage het volgende:
nu word ik bang..
ik kruip nog wel even terug in mijn hol
ehm, waar zal ik es beginnenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oei, agressief typjequote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ehm, waar zal ik es beginnenGeloof me, ik moet regelmatig m'n uiterste best doen om niet te agressief uit de hoek te komen
![]()
Maar soms is het gepermitteerd![]()
Laatste keer dat ik echt kwaad werd was in de trein, toen een man een zwerver een klap gafEn toen kreeg ik ruzie met de vriendin van die man, en toen trok ik het me aan wat ze zei en ben na een kwartier naast haar (en die kerel) gaan zitten en hebben we het uitgepraat en keeg ik 3 zoenen toen ze uit de trein stapte
![]()
Was wel een tof wijf eik.
Ik heb ook een keer iemand in de supermarkt bij de kassa met een winkelmandje geslagenMaar da's al een tijdje terug hoor
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ehm, waar zal ik es beginnenGeloof me, ik moet regelmatig m'n uiterste best doen om niet te agressief uit de hoek te komen
![]()
Maar soms is het gepermitteerd![]()
Laatste keer dat ik echt kwaad werd was in de trein, toen een man een zwerver een klap gafEn toen kreeg ik ruzie met de vriendin van die man, en toen trok ik het me aan wat ze zei en ben na een kwartier naast haar (en die kerel) gaan zitten en hebben we het uitgepraat en keeg ik 3 zoenen toen ze uit de trein stapte
![]()
Was wel een tof wijf eik.
Ik heb ook een keer iemand in de supermarkt bij de kassa met een winkelmandje geslagenMaar da's al een tijdje terug hoor
hoeft niet hoor, zeker op Fok ben ik meestal best liefquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
oei, agressief typje
*kruip weg*
ja...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, zeker op Fok ben ik meestal best lief![]()
Ik kan er ontzettend slecht tegen als mensen onbeschoft of onbeleefd zijn, of agressief dus...of het nou naar mezelf of naar anderen is.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:04 schreef nokwanda het volgende:
Heb er eigenlijk alleen maar last van als mensen heeel erg liegen.
Of heel rascistisch zijn of anderen bewust pijn doen die zich niet meer kunnen verweren.
Komt omdat wij gelijk hebben en jij nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Ashavan het volgende:
Aggresieve klootzakken. Als ik eens iets zeg of doe wordt ik er meteen op aangesproken, maar als jullie eikels het doen wordt het gedoogd.
Is maar goed dat ik het me niet aantrek
Don't fuck Lilith..........she fucks backquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Ashavan het volgende:
Aggresieve klootzakken. Als ik eens iets zeg of doe wordt ik er meteen op aangesproken, maar als jullie eikels het doen wordt het gedoogd.
Is maar goed dat ik het me niet aantrek
Is maar goed dat je duidelijk maakt het niet serieus te bedoelen anders zou ik niet meer bij komen van het lachenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Komt omdat wij gelijk hebben en jij niet![]()
Ik ben maandag naar het herentoilet gegaan op het vliegveld in frankrijk om daar stiekem ene sigaretje te rokenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef sararaats het volgende:
ik kom sowieso niet bij van het lachen
het is een kunst om samen met de vrouw van m'n dromen in het toilet te belanden
natuurlijk zaten we niet samen op 1 WC maar wel tegelijkertijd
schaam je diepquote:Op donderdag 14 december 2006 14:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben maandag naar het herentoilet gegaan op het vliegveld in frankrijk om daar stiekem ene sigaretje te roken
![]()
de dames toiletten waren kapot (en toen ging de hele rij dames voor het invaliden toilet staan om daar om de beurt te piesen![]()
)
Je draait je toch gewoon om naar het heren toilet ???!
Kom zeg, dan houden ze die pikkies maar even in hun broek tot ik voorbij ben als ze het zo preuts zijn.
dan kom maar vast gewoon niet meer bij of zo want ze deed net alsof het een grapje was.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:20 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Is maar goed dat je duidelijk maakt het niet serieus te bedoelen anders zou ik niet meer bij komen van het lachen
Vanavond maar es wat geld overboeken voor de Ipod reperatie. Dan heb ik hem zaterdag weer als het goed is![]()
![]()
ik zou voor de appelboom gaan, maar eigenlijk nog de eikquote:Op donderdag 14 december 2006 14:45 schreef sararaats het volgende:
als ik een peren- of appelboom had was ik er allang ingekropen
als een wulpse poes storm ik de boom inquote:Op donderdag 14 december 2006 14:50 schreef nokwanda het volgende:
iedere boom voldoet. Vort...de boom in
zou wel goed zijn. ik zie wat pipsquote:
neu, niet echt.quote:
Nok weer vrijgezellie!!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, niet echt.
gewoon van de shit van de laatste tijd.
Maar dat gaat nu helemaal goed komen hoor. Ben weer vrijgezel nu
en ik denk dat we dat even fijn zo gaan houden weer.quote:
Ik vind nog altijd dat vrijgezel zijn ook erg prettig isquote:Op donderdag 14 december 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik denk dat we dat even fijn zo gaan houden weer.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef Ashavan het volgende:
w00t net me loonstrookje binnen. Lekkere bonus die in me huis gestopt gaat worden
Dat heb ik hiervoor ook jarenlang gehad. Zelfde stomme discussies ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat vrijgezel zijn ook erg prettig isLaatst nog een heel gesprek met iemand gehad die het maar niet snapte dat ik echt oprecht kan zeggen dat ik GEEN behoefte heb aan een relatie...maar gelukkig is dat toch echt waar
![]()
P'ciesquote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik hiervoor ook jarenlang gehad. Zelfde stomme discussies ook.
Moet ik maar weer eens naartoe terugkeren. Wel zo rustig.
wow, okee, nou geniet ervanquote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, niet echt.
Me 2quote:Op donderdag 14 december 2006 16:26 schreef sararaats het volgende:
ik ben moe
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Ashavan het volgende:
vrijgezel zijn heeft maar 2 voordelen.
1. het is goedkoper. Je hoeft niet op regelmatige basis even er uit naar de film of naar de stad waar je hier wat kleins koopt, of daar wat leuks doet, en dat je eind van de maand afvraagd. Waar is die 300 euro nu naar toe gegaan?
2. Je hebt het hele bed voor jezelf. Niemand die steeds lakens van je jat of met de ijskoude voeten tegen je benen aan komt.
Toch ga je in je eentje denk ik minder vaak weg dan met zijn tweetjes.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je, dat ik niet regelmatig er even uit ga om naar de film of stad te gaan?!
In mijn geval: fout!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch ga je in je eentje denk ik minder vaak weg dan met zijn tweetjes.
Hoe zuinig ik ook probeer te doen, als ik een vriendin heb ben ik echt meer geld kwijt.
Dat doe ik ook wel, alleen moet ik nu 2x betalenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
In mijn geval: fout!
Ten eerste ga ik vaak met vrienden iets leuks doen, dat kan ook nog natuurlijk![]()
Verder mag ik ook graag alleen op stap gaan, ben ook al een paar keer alleen op vakantie gegaan en heb me uitstekend vermaakt!
2 weken terug nog in m'n upje naar een kroeg op de wallen geweest. Ik heb een geweldige middag gehad en ontzettend leuke gesprekken met opmerkelijke mensen gehad.
Dus..
Je irriteert me niet (meestal) maar ik loop wel tegen het einde van mijn persoonlijke inspiratie.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef sararaats het volgende:
wat ik me nog steeds afvraag (dit hoort hier)
irriteer ik users? ik ben nu heel gelukkig met het dromentopic
maar het is nog maar 17u00 en ik ga nog lang niet slapen
mijn gedacht !!!!! (uit FC De Kampioenen)
de enige echte reden dat ik hier ben:quote:Op donderdag 14 december 2006 17:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Je irriteert me niet (meestal) maar ik loop wel tegen het einde van mijn persoonlijke inspiratie.
Het verhaal is steeds hetzelfde alleen steeds een andere tegenspeelster.
Ik weet niet meer wat ik nog tegen je kan zeggen![]()
Wat ik me wel eens afvraag en dat is niet om je weg te jagen of iets dergelijks maar wat heb je precies met TRU, de meeste verhalen die je post hebben meer betrekking op relaties, zijn dromen jouw link met TRU?
Er is ook een duidelijk verschil of je als man of vrouw vrijgezel bent. Een man is van nature geneigd, en wordt verwacht door velen, dat je ook voor de partner betaald. Dus een man betaald voor 2. Als een vrouw op stap gaat die betaald voor 1 of ze nu vrijgezel is of niet dus merken nauwelijks verschil in hun uitgave patroon. En de sporadische keer dat de vrouw wilt betalen is het niet de volle mep, maar een deel...de helft of zo.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, alleen moet ik nu 2x betalenbovendien ga ik naast met me vriendin ook nog met vrienden weg.
nee, dat weet ik welquote:Op donderdag 14 december 2006 17:32 schreef senesta het volgende:
Het was niet naar bedoeld hoor!
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:46 schreef Metro2005 het volgende:
ik had gisteravond een erg naar gevoel bij mij thuis.
Alsof er constant iemand achter me stond, ik voelde een aanwezigheid in mijn huis
echt heel raar, was er gisteravond iets aparts aan de hand? Was bv geen volle maan ofzo.
Heb ook heel lang wakker gelegen, en constant bang om me om te draaien in bed uit angst dat ik wat zag wat ik niet wilde zien![]()
Dat had ik nou ook. Totdat jij het bij mij ook merkte en het nog kon beschrijven ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zijn van die vervelende dingen.
Ik herken het wel
Een onbehaaglijk gevoel, er is geen aanwijsbare oorzaak die je kan vinden of bedenken.
Het voelt onplezierig alsof er iemand onuitgenodigd en stiekem in je huis rondhangt.
Soms kan het zelfs lijken alsof je (net niet) tegen de persoon opbotst terwijl je bezig bent, heen en weer loopt of iets doet.
zo'n " schrik" bijna bots effect gevoel krijg je dan.
En als je dan in bed ligt en je kijkt je kamer of het donker in ... dan trek ik de deken over mijn hoofd als ik niet wil weten wat ik zou kunnen zien.
(het irritantste is nog dat je verstand jezelf voor gek verklaard " wat zou er in hemelsnaam kunnen zijn" en toch..)
vage avondjes zijn dat.
toch blij dat je kledingkast niet open is gegaan en je naar binnen heeft gezogen
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, niet echt.
Ik ben ook errug blij met mijn menskens hier. En errug blij met mijn koppige natuur om dat noooooit op te geven voor wie dan ook.quote:
inderdaad een hele vage avond is het op zo'n moment, je gaat aan jezelf twijfelen enzo van ligt het nou aan mij of watquote:Op donderdag 14 december 2006 17:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zijn van die vervelende dingen.
Ik herken het wel
Een onbehaaglijk gevoel, er is geen aanwijsbare oorzaak die je kan vinden of bedenken.
Het voelt onplezierig alsof er iemand onuitgenodigd en stiekem in je huis rondhangt.
Soms kan het zelfs lijken alsof je (net niet) tegen de persoon opbotst terwijl je bezig bent, heen en weer loopt of iets doet.
zo'n " schrik" bijna bots effect gevoel krijg je dan.
En als je dan in bed ligt en je kijkt je kamer of het donker in ... dan trek ik de deken over mijn hoofd als ik niet wil weten wat ik zou kunnen zien.
(het irritantste is nog dat je verstand jezelf voor gek verklaard " wat zou er in hemelsnaam kunnen zijn" en toch..)
vage avondjes zijn dat.
toch blij dat je kledingkast niet open is gegaan en je naar binnen heeft gezogen
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
inderdaad een hele vage avond is het op zo'n moment, je gaat aan jezelf twijfelen enzo van ligt het nou aan mij of wat.
Je loopt constant om je heen te kijken en schrikt van de kleinste dingen (de kat bv)
En ja ben blij dat de kledingkast dichtgebleven is, en dat ik alleen mezelf in de spiegel zag
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
de spiegel !
idd, kijken in een spiegel is net zo " eng" op zo'n avond als kijken vanuit je bed naar het donker.
Je verwacht bijna dat je iets/iemand gaat zien (achter je in de spiegelbv)
Tja de spiegel is natuurlijk bekend uit films, daarin staat ineens iemand achter je ofzo. Maar spiegels hebben ook een occulte betekenis, dat zou jij moeten wetenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog denken dat als je achterwaards de trap af loopt en 3x mary roept terwijl je in een spiegel kijkt dat je dan aan de voet van de trap een jonge vrouw ziet met een afgehakt hoofd en bebloede ramp. Bloody Mary
Heb veel gekke dingen mee gemaakt die enger zijn, maar dit soort "bijgelovige" dingen vindt ik altijd wel komisch.
quote:Evocatie
Hieronder vallen zowel de "tradionele" evocatie als ook enkele misschien wel onbekende vormen zoals bv commando-evocatie en transvocatie.
Met "tradionele" evocatie noem ik zo om alleen een onderscheid aan te geven. De "tradionele" evocatie is de vorm die je het meest tegenkomt en dan altijd genoemt als gewoon evocatie.
"Tradionele" evocatie.
Deze vorm zie je vaak in de Ceromoniele magie zoals bv: Goetic, Enochian, Heptameron, Chaos magie en Theurgy. Maar ook in andere vormen van magie.
Wanneer iemand kontakt wil leggen met een entiteit en hij wil hem/haar zichtbaar aanwezig hebben dan gebeurt dat d.m.v. evocatie.
De manier van evocatie verschilt per vorm van magie. Er kunnen rituelen aan te pas komen zoals LBRP (Lesser Banishing Ritual of th Pentagram), The Opening van the Watchtower, BRH (Lesser Banishing Ritual of the Hexagram) en The Middle Pillar Ritual. Dit zijn er maar een paar.
Andere "gereedschappen" kunnen o.a zijn: sigils, een glazen bol, een magische cirkel, een zwarte spiegel en een driehoek van Solomon (Triangle of Art/Manifestation).
ikheb geen flauw benul van het hoe en wat met spiegels....quote:Op donderdag 14 december 2006 19:11 schreef Ashavan het volgende:
Ik weet hoe en wat over spiegels. Ben immers gekkere dingen tegen gekomen die eng waren. Weet nog de aller eerste evokatie die ik deed. Schrok me kapot toen ik de kop van een half mens/half luipaard zag.
Ligt er aan. Van uit de Feng Shui kan dat een reden hebben. Dat het teveel terug kaatst waardoor er negativiteit ontstaat. Maar als je een spiegel bij de douche tegenover de deur hangt is het wel goed aangezien het afvoer putje een uitgang is en de spiegel stuurt de energie weer terug het huis in.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ikheb geen flauw benul van het hoe en wat met spiegels....
kreeg wel ooit op mn kop van iemand omdat ik een spiegel recht tegenover een deur had staan... weetnog steeds niet waarom!
sorry sorryquote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan maak je maar zin.
Ouwe zeur-kous.
misschien zijn je dieren bezeten, ik zeg zomaar ietsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:50 schreef Metro2005 het volgende:
ayreon - computer eyes heb ik op staan hier
Mijn kat gedraagt zich nogal vreemd, net als mijn konijn
konijn probeerde net steeds zijn drinkfles aan te vallen en mijn kat verstopt zich in elke mogelijke hoek en is al 2x van mijn schoot afgelazerd![]()
weet nie twat hier aan de hand is maar ga even zuiverend wierookje branden maar.
en ga naar bed
slaap lekker iedereen
quote:
jaaaaaa, die bovenste is best een coole transformatie. Maar te goed gewoonquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou dat boek werken ?
* Mirage gaat maar eens een poging wagen
ben je contactgestoord yvonne?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als je contact gestoord bent hè?
Zou je dan in therapie moeten?
Of moet ik daarvoor in R&P zijn?
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
Dan weet ik wel een leuke therapeut voor je die ook nog "verstand" heeft van parapsychologie.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je contactgestoord yvonne?
dat had ik nooit achter je gezocht
is die server van je icon nog steeds naar de kakelotten?
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een leuke therapeut voor je die ook nog "verstand" heeft van parapsychologie.
Dan past het weer in Truth
Ja, en jaquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je contactgestoord yvonne?
dat had ik nooit achter je gezocht
is die server van je icon nog steeds naar de kakelotten?
heb ik nu op je tenen getrapt?quote:
en jij mag best met je mioond vol pratenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:
dames.... de roosvicee spuit over mijn toetsenbord...
ik weet overigens even niet zo goed wat ik met jullie moet hier....
*wijselijk mond gaat houden en er nog maar een kaaskoekje instopt*
en kijk daar nou maar weer mee uit. Voor je het weet ben je niet alleen contactgestoord maar ook nog eens altijd dronkenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]Maar senesta enzo kunnen vast wel een leuke TRU-gerelateerde therapie verzinnen.
Er mag drank in voor komen
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb ik nu op je tenen getrapt?
* sararaats slaat zichzelf verrot
nie dusquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !! dat hebben al zoveel mensen geprobeerd.. yvonne heeft inmiddels eelt op d'r tenen vergelijkbaar met stalen neuzen !
Mij op m'n tenen getrapt?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb ik nu op je tenen getrapt?
* sararaats slaat zichzelf verrot
maar goed, bijna bedjestijd voor sararaats
eerst nog wat rondhuppelen in m'n topic
Wij zijn aan het agressorhoerenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:
dames.... de roosvicee spuit over mijn toetsenbord...
ik weet overigens even niet zo goed wat ik met jullie moet hier....
*wijselijk mond gaat houden en er nog maar een kaaskoekje instopt*
En dan word ik nog gewelddadig ookquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en kijk daar nou maar weer mee uit. Voor je het weet ben je niet alleen contactgestoord maar ook nog eens altijd dronken
Ziemijn eerdere Oban plaatjequote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Kan er iemand mijn miniminimonster vertellen datie best mag gaan slapen...
Dit is het niet helemaalquote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef senesta het volgende:
http://www.energiewerk.nl/workshops/genezen%20geboorte.htm
Of eh, ik zoek nog even verder....![]()
Als je maar genoeg drinkt heb je daar ook geen last meer van. Ook geen contact en dus ook niet gestoord.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan word ik nog gewelddadig ook
En daar helpt geen alternatieve therapie tegen hoor
Nee durf ik niet...Ikwil niet weten hoe dronken babygebrabbe lklinkt!quote:
minimonster...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Kan er iemand mijn miniminimonster vertellen datie best mag gaan slapen...
Nou ja het is geen drank maar het is wel vochtigquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
minimonster...
je moeder gaat je nog 1 extra warm flesje geven (desnoods voornamelijk warm water met 2 schepjes poeder), ondertussen stopt ze een warme zak/kruik in je bedje....
ze stopt je goed in (zorgt ervoor dat je je niet gaat verbranden ! ) en vervolgens...
*trommelgeroffel*
*trommelgeroffel*
....................loopt het kreng gewoon bij je ledikantje vandaan of je nou schreeuwt of niet !!
En mamsje gaat heerlijk nog een half uurtje aan zichzelf besteden en negeert het grote krijsmonster.
Als jij je natje, je droogje hebt en je je niet kan bezeren... dan mogen minimonsters het best evne op een janken zetten zonder dat mamsje zich er wat van aantrekt.
Moeders !! zet een koptelefoon op en doe die pas na 40 minuten weer af.
Als het monster dan nog huilt kan je nog een keer gaan kijken of de kruik etc nog in orde is...
en je loopt vervolgens weer gewoon weg zonder ! minimonster.
koptelefoon weer op je hoofd !![]()
ik weet het... het is slopend.. maar serieus..soms is afstand nemen echt het beste.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kan alleen bij monsters van een ander. je eigen monsters krijsen tot in je botten.
Niet te negeren en niet te dempen met tonnen geluidsisolatie.
Of de schare, wel slapende monsters,ontwaakt... Ziet de fles van Nokje en het leed is niet meer te overzien!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kan alleen bij monsters van een ander. je eigen monsters krijsen tot in je botten.
Niet te negeren en niet te dempen met tonnen geluidsisolatie.
noem je dit agressorhoeren ?quote:
Nee...Nie doen.....Hij kijkt mee....quote:
zou jij even heel snel die post willen editten ?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Moet je me wel niet quotenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou jij even heel snel die post willen editten ?
ik leg het via msn/mail wel uit![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
noem je dit agressorhoeren ?
Je lijkt meer een agressorteef.....
blaffende keffertjes bijten niet he....
als je dan wil agressoren doe het dan goed !
zorg dat je de rest van de maand voldoende te eten hebt
![]()
[afbeelding]
Stop die wortel maar lekker diepquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je me wel niet quoten
Anders hou je mijn bericht in leven
Dat nuchtere valt wel meequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat nuchtere valt wel mee
Ik heb gezopen al hoor
Insance clown posse staat op.
Bitch I want to fuck you!!!!
TOETIquote:
over 2 uur ga je slapen of wat is er over twee uurtjes... over twee uurtjes hier bij mij thuis ?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline,,,,....aflksldfaldfkjdl;afjlkdlsf.
Dit is het moment.......ik ga ff roken.
En daarna terug.
23:00.
Nog 2 uur te gaan
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef vamperotica het volgende:
Hij slaaaaaaaaaaapt.....!
voor hoe lang is nog de vraag,maar toch!
* vamperotica gaat gauw t bad vol laten lopen....quote:
ja dat dacht ik ook toen ik naar buiten keek....quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook toen ik naar buiten keek....
Godskolere !! Ik zou haast een accute epileptische aanval krijgen....
ik hou van kerstsfeer hoor echt waar
heerlijk romantisch, gezellig.... maar enigzins bedeesde !! versiering.nou die vent van mij was bezig geweest.... k vroeg me al af wat ie aan het doen was...
Jezus !!! Flikker flikker flikker flikker... tig keer per seconde.. en fel !!..
en dan ook niet strak ergens langs gehangen.. langs de rand vn het huis ofzo ...
zo chaotisch mogelijk(ik vraag me af hoe het de bedoeling is dat ik ooit vanaf mijn voordeur bij de straat kom.. maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |