ja ja.. maar even een sisser zodat je niet meteen helemaal losgaat... ineens tot je hoogtpunt komen is minder lekker dan er langzaam naartoe werken...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef nokwanda het volgende:
ja hallo..... zijn we nou verdomme aggressorhoeren of wat?
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja ja.. maar even een sisser zodat je niet meteen helemaal losgaat... ineens tot je hoogtpunt komen is minder lekker dan er langzaam naartoe werken...
telkens weer even iets terugtrekken.. en dan er wee rvol in...... net voor het hoogteput terugtrekken... en dan er weer vol in rammen...
oeps... volgens mij hadden we het over agressoren... niet over geile neukseks...
Mag, maar dan verander ik wel de titel, verzin zelf maar even een andere.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef sararaats het volgende:
mag ik m'n ouwehoertopic houden?
om het af te leren, jullie hoeven het niet eens te lezen of te reageren
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's hequote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef sararaats het volgende:
poeh, even denken
misschien deze: Sara Raats ouwehoert
of deze: Sara Raats' bullshit
ben ik me helemaal van bewustquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's he![]()
nee hoor dear. Ik zal het niet doenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zeg het maar, wees wel voorbereid op minder leuke reactie's he![]()
Heb het lef niet hequote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor dear. Ik zal het niet doen
goed zo !quote:
ik ZEG toch dat ik het niet doequote:
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschilquote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ZEG toch dat ik het niet doe![]()
en dan heb je binnen truth ook nog mensen die kunnen doen alsof ze doen wat ze zeggen.....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
NIET bij mijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaja, tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
Tja, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dan heb je binnen truth ook nog mensen die kunnen doen alsof ze doen wat ze zeggen.....
illusionisten bv.
Ik noem een D. Brown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |