Dat denken we ja, maar zelfs wij zijn er neit echt over uit. Bahia is gewoon een klootviool die moet optyften. Daar zijn we het wel allemaal over eens.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef zjroentje het volgende:
Die 1-1 was toch gewoon buitenspel?
Wij hadden ook een penal moeten hebben, die Polen moeten niet zeuren dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef twi het volgende:
Randje inderdaad. Kan 't de scheids niet kwalijk nemen dat hij dat niet zag. Bij twijfel voordeel aan de aanvallende partij.
Euh, er is tweemaal in het voordeel gefloten van de polen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Voor de rest wel een goede scheids trouwens
Vlaar was de beste man op het veld ongeveer. Ongelofelijk goede verdeling van de verdediging, bleef rustig bij talloze acties, prachtventquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Harry gescoord![]()
Netjes gespeeld hoor, ik heb Feyenoord met een schuin oog in de gaten gehouden en volgens mij speelden jullie best een redelijke pot. Vlaar is in goede doen?
Vlaar is eigenlijk altijd wel aardig op niveau geweest, alleen tegen Italie met Oranje was het niet best. Wel leuk dat hij weer terug is. Wel iemand die er helemaal voor wil gaan. Zijn reactie op het einde met de gebalde vuist en even schreeuwen zei genoeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Harry gescoord![]()
Mooi resultaat hoor, ik heb Feyenoord met een schuin oog in de gaten gehouden en volgens mij speelden jullie best een redelijke pot. Vlaar is in goede doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |