En inderdaad, what the fuck is een hosanna supporter?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'vandaag' ?? Jij bent echt zo'n hosanna supporter
De hele eerste helft was dramatisch, 2e helft begon het pas wat te lopen mede doordat Wisla het opgaf na de 3-1.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Omdat de rest (55 van de 75 minuten) tot nu toe ERG goed zijn i.v.m. de afgelopen 10 wedstrijden.
Zodra het weer goed gaat, lijkt alles vergeten en is alles weer hosanna, dat is een hosanne supporter.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En inderdaad, what the fuck is een hosanna supporter?
Hij speelt een puike wedstrijd. Ik vind het als AZ fan sowieso wel tof dat ook Feyenoord kan overwinteren in de UEFA. Ook wel knap dat ondanks alle tegenslagen en het bedenkelijke niveau zij dit toch maar presteren. Denk dat alles mentaal best zwaar kan zijn, dus als je dit dan toch neerzet (competitie gaat boven verwachting als je de selectie bekijkt en alle heissa, UEFA veilig etc) dus petje af hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Harry verdedigd goed mee.
De eerste 20 minuten waren erg sterk, met een verdiend doelpunt van Hofs wat zeker niet 'uit het niets' kwam.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef erkel het volgende:
[..]
De hele eerste helft was dramatisch, 2e helft begon het pas wat te lopen mede doordat Wisla het opgaf na de 3-1.
Met vandaag ga ik er vanuit dat je de hele dag bedoeld![]()
Het seizoen heeft me totzover ook verrast, gezien de omstandigheden staat Feyenoord er sportief relatief goed voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij speelt een puike wedstrijd. Ik vind het als AZ fan sowieso wel tof dat ook Feyenoord kan overwinteren in de UEFA. Ook wel knap dat ondanks alle tegenslagen en het bedenkelijke niveau zij dit toch maar presteren. Denk dat alles mentaal best zwaar kan zijn, dus als je dit dan toch neerzet (competitie gaat boven verwachting als je de selectie bekijkt en alle heissa, UEFA veilig etc) dus petje af hoor.
Ik kom al jaren in de kuip, ben ondertussen diamondcard houder, ben 1 van de mensen die ondanks de winsten nog steeds het bestuur ondergekotst heeft, meegewerkt heeft met wanbeleid acties et cetera, en nu nog steeds geërgerd ben over sommige zaken in Feyenoord.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Zodra het weer goed gaat, lijkt alles vergeten en is alles weer hosanna, dat is een hosanne supporter.
Ik denk toch dat de alcohol een beetje een vertroebeld beeld van de eerste helft weergeeft, maar voor de rest goede analysequote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten waren erg sterk, met een verdiend doelpunt van Hofs wat zeker niet 'uit het niets' kwam.
Toen 5 minuten enorm brak (terughangen), wat ook resulteerde in een doelpunt voor de polen en toen 20 minuten kut, op de doelpunt van Guzman na.
Na de rust enorm doordrukkend voetbal met een erg mooie actie van Griek (waarom geen penalty?) , en tot en met de doelpunt in de 70e minuut netjes. Nu iets 'onderuit hangend' maar wat verwacht je, je staat goed voor tegen 10 man en de polen lopen hun best ook niet meer te doen.
Feyenoord
Zondag Utrecht uit ( nog iets goed te maken tochquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben aangenaam verrast over het verloop van deze avond. Geeft weer vertrouwen voor de komende wedstrijden.
Ik denk dat utrecht een erg leuke wedstrijd wordt die we ook gewoon weer pakken. En dan hopen dat vriend Bruins en Slory erg hun best doen om ons op gelijke hoogte met de joden te brengen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben aangenaam verrast over het verloop van deze avond. Geeft weer vertrouwen voor de komende wedstrijden.
Nogmaals: als je mijn posts in het feyenoord topic even zou lezen... Dan las je daar o.a. dat ik schreef 'Niets te rellen bij een afscheid voor GKL. Kelen kapot schreeuwen, handen blauw klappen en een ontzettend grote huldiging voor de man die ons uit de stront trok".quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef erkel het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg in de Kuip geweest, maar dat is nog geen standaard voor een goede supporter. En ik weet niet of je zo trots moet zijn op die wanbeleid acties van je. Jorien heeft idd zijn langste tijd wel gehad, maar deze man moet wel gewoon de Kuip via de voordeur verlaten, want hij is van cruciaal belang geweest voor Feyenoord in het verleden.
Publiekswisselquote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef BiMeWet het volgende:
Derijck voor Hofs. Was dat nou nodig? Hofs had die 4 minuten nog wel volgehouden en het heeft alleen maar een negatief gevolg voor zowel elftal als voor blessuretijd.
Kan volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef erkel het volgende:
Volgende ronde Ajax eruit werken, dat zou mooi zijn![]()
Twee goals in 2 wedstrijden achter elkaar doet hij sowieso goed.quote:
Ow zou best eens kunnenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet.
(Twee teams uit hetzelfde land kunnen niet tegen elkaar uitkomen bij de laatste 32 staat me bij.. )
jou avatarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |