Heel erg van genieten, beter van genoten dan nooit gehad toch?quote:Op maandag 25 december 2006 22:18 schreef Erick1985 het volgende:
Ik weet niet of deze vraag in dit topic aanwezig mag zijn, maar ik kan wel wat raad gebruiken.
*heelverhaal*
Dus...... wat moet ik nou doen lieve mensen???
Ja dat is ook helemaal waar. Maarja, soms kun je zo gek op iemand zijn dat je gelijk wilt dat diegene voorgoed helemaal van JOU is, zonder eerst te denken van "we kijken wel hoe het gaat, geniet eerst van het nu".quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heel erg van genieten, beter van genoten dan nooit gehad toch?
En er is een heel mooi sentimenteel engels rijmpje voor dit:
If you love someone,
Set him free...
If he comes back,
he is yours,
If he doesn't,
he never was yours.
Hier wil bijna niemand dat. De meeste mensen delen de mening van SCH ( ik ook btw).quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ontvang de zaz ook altijd in een witte envelop.
Een aantal jaar geleden schreef ik voor een blad van 't coc en was er de keus om het discreet te verpakken of niet, bijna iedereen wilde dat het discreet verpakt werd.
Ik vind het echt debiel.
Ben blij voor je jongen. Ik ben tot nu toe geen juiste tegengekomen, of jongens waarvan ik dacht hij is de juiste maar het was niet wederzijds of ik werd gewoon bedrogenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Erick1985 het volgende:
Inderdaad, daar kan ik me ook zo over opwinden. Het is altijd zo frustrerend als je keer op keer gekwetst wordt, en die fakers zijn helemaal triest, laat staan travo's![]()
Maar de juiste persoon vind je pas als je stopt met zoeken en stopt met je best doen om een relatie te krijgen. Dat is bij mij nu het geval; ik heb sinds een week een hele lieve vriend, en die kwam op m'n pad nadat ik voor mezelf al had besloten "Laat toch gaan; als het komt is het mooi, als het niet komt is het ook goed".
Anders gaan wij toch samen datenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Erick1985 het volgende:
Yep het kan heel erg veel pijn doen, en het is altijd heel erg oneerlijk als je bedrogen wordt en als je gekwetst wordt. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al heb moeten meemaken. Ik heb veel gejankt hoor! De liefde is eigenlijk iets verschrikkelijks; het is klote als je het eenmaal hebt; onzekerheid of diegene je wel écht leuk vind, en als je het niet hebt dan wil je het juist zo graag. Maargoed ik zit ook in een lastig pakket, want mijn vriend woont in London... dus hiermee heb ik ook een hoop zorgen aan m'n kop. Maarja; je kan niet anders doen dan kijken hoe het zal lopen.
Relaties in het verleden hebben bij mij zoveel diepe littekens achtergelaten, je wilt het niet weten. Telkens als ik dacht dat iemand me echt leuk vond en echt van me hield, wordt het gewoon effe met een smsje of mailtje afgedaan. Ongelofelijk. En daarom ben ik nu ook zo bang dat m'n huidige vriend dat ook zal gaan doen, weet je? Die kolere onzekerheid. Ik wil altijd zo graag 200% zeker zijn dat ik niet gekwetst ga worden, maargoed; dat kun je onmogelijk zeker weten, want je weet nooit wat er kan veranderen in het gevoel voor jou van je partner. En stel je voor als het bij jou gebeurt; dat jij niks meer voor de ander voelt, ja dan moet je ook eerlijk zijn. Dus het is gewoon altijd lastig.
Hehe, helaas. Anders zou ik vreemdgaan, en dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weet hoe het voeltquote:
Het was een geintje. Ik heb nu iemand anders op het oog, hopelijk lukt het met hemquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hehe, helaas. Anders zou ik vreemdgaan, en dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weet hoe het voelt
Hoera, een dramaqueenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Erick1985 het volgende:
Yep het kan heel erg veel pijn doen, en het is altijd heel erg oneerlijk als je bedrogen wordt en als je gekwetst wordt. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al heb moeten meemaken. Ik heb veel gejankt hoor! De liefde is eigenlijk iets verschrikkelijks; het is klote als je het eenmaal hebt; onzekerheid of diegene je wel écht leuk vind, en als je het niet hebt dan wil je het juist zo graag. Maargoed ik zit ook in een lastig pakket, want mijn vriend woont in London... dus hiermee heb ik ook een hoop zorgen aan m'n kop. Maarja; je kan niet anders doen dan kijken hoe het zal lopen.
Relaties in het verleden hebben bij mij zoveel diepe littekens achtergelaten, je wilt het niet weten. Telkens als ik dacht dat iemand me echt leuk vond en echt van me hield, wordt het gewoon effe met een smsje of mailtje afgedaan. Ongelofelijk. En daarom ben ik nu ook zo bang dat m'n huidige vriend dat ook zal gaan doen, weet je? Die kolere onzekerheid. Ik wil altijd zo graag 200% zeker zijn dat ik niet gekwetst ga worden, maargoed; dat kun je onmogelijk zeker weten, want je weet nooit wat er kan veranderen in het gevoel voor jou van je partner. En stel je voor als het bij jou gebeurt; dat jij niks meer voor de ander voelt, ja dan moet je ook eerlijk zijn. Dus het is gewoon altijd lastig.
Ik heb het afgeleerd om dat te zeggen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hehe, helaas. Anders zou ik vreemdgaan, en dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weet hoe het voelt
Veel succes in ieder gevalquote:Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was een geintje. Ik heb nu iemand anders op het oog, hopelijk lukt het met hem![]()
Hmm, dus iets over je eigen ervaringen vertellen maakt mij meteen een drama-queen?quote:
Wat er niet is kan nog komenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb het afgeleerd om dat te zeggen.![]()
Dat gaat dit jaar gebeuren, dat zag ik in de sterren vannachtquote:
Zodat de eerlijke mensen meer opvallenquote:Waarom bestaan er fakers?
Het maakt het leven wel kleurrijk toch, dat er veel diverse mensen rondlopen.quote:En waarom zijn travo's zo irritant![]()
Ach. Ik hoop het want ik heb een date voor jan ingepland andersquote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gaat dit jaar gebeuren, dat zag ik in de sterren vannacht
[..]
Zodat de eerlijke mensen meer opvallen
[..]
Het maakt het leven wel kleurrijk toch, dat er veel diverse mensen rondlopen.
Ik ben dol op dramaqueens hoor, no offensequote:Op maandag 1 januari 2007 16:32 schreef Erick1985 het volgende:
Hmm, dus iets over je eigen ervaringen vertellen maakt mij meteen een drama-queen?![]()
Dan ben ik van iemandquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heel erg van genieten, beter van genoten dan nooit gehad toch?
En er is een heel mooi sentimenteel engels rijmpje voor dit:
If you love someone,
Set him free...
If he comes back,
he is yours,
If he doesn't,
he never was yours.
ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef lplover het volgende:
Hey!![]()
Had nog even een vraagje over het COC. Wat houdt dat nou eigenlijk in? Ja, ik weet dat je er een site over hebt, maar wat doen ze nou precies? Zijn toch ook feesten ofzo? En is dat dan ook leuk of niet en doen ze nog meer? Zie mezelf dr nou niet gelijk heengaan, maar vraag het me toch gewoon af.
Vraag me trouwens ook altijd af of het COC nou vooral voor mannen bedoeld is of niet? Ben zelf namelijk vrouw en zit nog een beetje te twijfelen of ik nou bi ben of lesbisch. Het gekke is dat ik totaal geen problemen heb met homo’s of lesbisch, maar nu ik erachter ben gekomen dat ik zelf wel eens lesbisch zou kunnen zijn heb ik er op de 1 of andere manier toch problemen mee..![]()
Gezonde hetero?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo'n kerel die lesbo's loopt de claimen?
Mjaaaa, maar dat is gewoon gezond geilen, niet obsessief claimen.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben je ook te horen in stereo?
Nee. Ik moet er niet aan denken, zo'n hysterisch wijf dat je lastig valt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Na een vreeeemdeervaring met een vriendin van een kennis van mij (die dus homo is), vroeg ik mij af: hebben jullie homo kerels wel allemaal een fag hag?
Alleen als ik dolby surround genomen ben...quote:Op woensdag 3 januari 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben je ook te horen in stereo?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef samjustme het volgende:
Waarom voelt het zo klote nadat je bent afgewezen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Geen flauw idee... ik ken het gevoel niet.
Als je 't onderschrift bekijkt, geeft dat wellicht een hint.quote:
'k weet niet hoe 'klote' voelt, ik ken enkel de emoties 'driftig' en 'gefacineerd'.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef samjustme het volgende:
ja natuurlijk heb ik een fag hagquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Na een vreeeemdeervaring met een vriendin van een kennis van mij (die dus homo is), vroeg ik mij af: hebben jullie homo kerels wel allemaal een fag hag?
En is er een mannelijk equavalent van de fag hag? Zo'n kerel die lesbo's loopt de claimen?
Nu ga ik weer naar bed.
ik zou je nooit afwijzen, er is een probleem (geen probleem voor mij), en dat weet jequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef samjustme het volgende:
alsof jij dat niet weetquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat is eigenlijk een fag hag
Topic lezen, dat heb ik een pagina of wat terug haarfijn uitgelegdquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat is eigenlijk een fag hag
eh, niet echt nee...quote:
hm, doe'k later nog wel,quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topic lezen, dat heb ik een pagina of wat terug haarfijn uitgelegd
Ach ik vind jequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou je nooit afwijzen, er is een probleem (geen probleem voor mij), en dat weet je![]()
Aahhh, ok, dank jequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef NanKing het volgende:
Hey lplover,
Het COC (cultureel ontspaningscentrum) is een belangen organisatie voor homo's.
Bijna elke grote stad heeft wel een afdeling van 't COC. Hier worden kringgesprekken gehouden (ook voor ouders van homoseksuele kinderen), voorlichtingsavonden georganiseerd, inloopavonden etc.
Ook is er meestal in 't weekend de bar open en worden er in sommige steden 1 keer in de zoveel tijd een feest gehouden.
Het COC is niet alleen voor mannen hier in Rdam is 't bijv. elke zaterdag (althans aantal jaar geleden) vrouwenavond.
Het is logisch dat je terwijl je nooit problemen hebt gehad met homoseksualiteit, even schrikt als je er achterkomt dat je het zelf misschien wel bent.
Ook de twijfel van 'ben ik nou bi of niet' zal velen niet vreemd zijn. Gun jezelf vooral de tijd om uit te zoeken wat je wil en wat je niet wil.
Praat er over, schrijf er over maar krop het niet op.
Ok, nou weet ik zeker dat ik er een keer heen moet. Nou nog iemand zien te strikken om mee te gaan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
groetjes van uit Londen,
Op aanraden van Twoflower naar Avenue Q geweest - echt een must, een poppenmusical maar dan 10 x leuker dan The Muppets en met een heel ontroerend homolijntje
Laterz.
Ik heb hem op DVD gezien... lijkt me best lachen in het echt ja. Maar als ik beperkte tijd heb, ga ik toch liever naar Phantomquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
groetjes van uit Londen, de homosauna is hier helemaal top, wat een leuke mannen en ze vinden mij ook leuk.
Op aanraden van Twoflower naar Avenuq Q geweest - echt een must, een poppenmusical maar dan 10 x leuker dan The Muppets en met een heel ontroerend homolijntje
Laterz.
Alleen is het hier ook erg leuk hoor, ik doe stedentripjes bij voorkeur alleenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik zeker dat ik er een keer heen moet. Nou nog iemand zien te strikken om mee te gaan...
sorry fag hag is gewoon een vrouw/meisje dat graag mee gaat naar homo gelegenheden en veel plezier maakt. Ik ben absoluut geen mode-accessoirequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik kan het niet meer vinden, was vast in het HOMO topic.
Fag hag is meisje die een homo als mode-accessoire gebruikt, zeg maar hun beste vriendin maar dan in mannenvorm, zodat ze het beste van twee werelden hebben.
dat denk jijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen mode-accessoire
dat weet ikquote:
lieve schat alleen deze vraag al bewijst het tegendeelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:27 schreef Yestuuur het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat homo's substancieel minder hersencellen hebben dan hetrosexuelen!
Is dat waar???
ik heb het niet bedacht dat zei een vriend en wil weten of het waar isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Nuno_G het volgende:
lieve schat alleen deze vraag al bewijst het tegendeel
Waarschijnlijk heeft die vriend ooit es gehoord van een klein onderzoekje naar de hypothalamus van een aantal aan AIDS overleden homoseksuelen. Hieruit bleek dat deze mannen een hypothalamus had die meer leek op die van een vrouw. Er was echter nogal wat mis met dat onderzoek dus een echte conclusie kan je er niet uit trekken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:52 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
ik heb het niet bedacht dat zei een vriend en wil weten of het waar is
en ben niet een lieve schat
Er zullen vast wel homo's zijn die aan een psychische stoornis lijden, net als sommige hetero's...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
Ook heb ik gehoord dat homo's leiden aan een psychische stoornis!
Is dat ook waar?
*neuriet* Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:07 schreef Yestuuur het volgende:
wonderer is gay
Als we toch zo onnodig aan het quoten zijn ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
*neuriet* Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Verder nog iets?
Ik kan niet zingen. Als je hier alleen komt om te flamen, wijs ik je graag op het bestaan van een subforum dat speciaal voor onzin zoals wat jij spuit in het leven is geroepen: Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:23 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Als we toch zo onnodig aan het quoten zijn ..
GA EEN LIEDJE OPNEMEN MET GORDON VIEZE FAG
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:31 schreef Yestuuur het volgende:
Kun je daar ook homo´s haten? EINS!!=!=!!=!==!=!
Dat ben je ook nietquote:
Yep, daarom zijn ze doorgaans veel gelukkigerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:27 schreef Yestuuur het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat homo's substancieel minder hersencellen hebben dan hetrosexuelen!
Is dat waar???
Of ze leiden, hangt een beetje van de onderlinge afspraken in bed af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
Ook heb ik gehoord dat homo's leiden aan een psychische stoornis!
Is dat ook waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |