abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44875071
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:18 schreef Erick1985 het volgende:
Ik weet niet of deze vraag in dit topic aanwezig mag zijn, maar ik kan wel wat raad gebruiken.

*heelverhaal*
Dus...... wat moet ik nou doen lieve mensen???
Heel erg van genieten, beter van genoten dan nooit gehad toch?

En er is een heel mooi sentimenteel engels rijmpje voor dit:
If you love someone,
Set him free...
If he comes back,
he is yours,
If he doesn't,
he never was yours.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_44878127
Gelukkig uiteinde en sabbel dr mar an
  zondag 31 december 2006 @ 01:38:50 #155
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44879282
Jij ook een gelukkig uiteinde SCH, en een voorspoedig 2007!
  zondag 31 december 2006 @ 01:48:11 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_44879521
Ja iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2007 en de jaren daarna
kortom een fijne zaadjaarwisseling
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 31 december 2006 @ 02:05:24 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44879892
*mompelt iets over gelukkig achtereinde*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 31 december 2006 @ 10:06:24 #158
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44882866
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

If you love someone,
Set him free...
If he comes back,
he is yours,
If he doesn't,
he never was yours.
Ja dat is ook helemaal waar. Maarja, soms kun je zo gek op iemand zijn dat je gelijk wilt dat diegene voorgoed helemaal van JOU is, zonder eerst te denken van "we kijken wel hoe het gaat, geniet eerst van het nu".
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44883061
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ontvang de zaz ook altijd in een witte envelop .
Een aantal jaar geleden schreef ik voor een blad van 't coc en was er de keus om het discreet te verpakken of niet, bijna iedereen wilde dat het discreet verpakt werd.
Ik vind het echt debiel.
Hier wil bijna niemand dat. De meeste mensen delen de mening van SCH ( ik ook btw).
Juist omDAT het COC er primair is voor de emancipatie.
Hier wordt het standaard niet gedaan tenzij het specifiek is aangegeven. Maar voor die ene uitzondering moeten we echt alles apart doen.

nou ja... aan de andere kant... Als je als oudere in een verzorgingstehuis woont en je weet dat je geen leven meer hebt als men dat weet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44913453
Waarom valt nooit de juiste op me?
Waarom bestaan er fakers?
En waarom zijn travo's zo irritant
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 1 januari 2007 @ 15:05:04 #161
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44914273
Inderdaad, daar kan ik me ook zo over opwinden. Het is altijd zo frustrerend als je keer op keer gekwetst wordt, en die fakers zijn helemaal triest, laat staan travo's

Maar de juiste persoon vind je pas als je stopt met zoeken en stopt met je best doen om een relatie te krijgen. Dat is bij mij nu het geval; ik heb sinds een week een hele lieve vriend, en die kwam op m'n pad nadat ik voor mezelf al had besloten "Laat toch gaan; als het komt is het mooi, als het niet komt is het ook goed".
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44914605
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Erick1985 het volgende:
Inderdaad, daar kan ik me ook zo over opwinden. Het is altijd zo frustrerend als je keer op keer gekwetst wordt, en die fakers zijn helemaal triest, laat staan travo's

Maar de juiste persoon vind je pas als je stopt met zoeken en stopt met je best doen om een relatie te krijgen. Dat is bij mij nu het geval; ik heb sinds een week een hele lieve vriend, en die kwam op m'n pad nadat ik voor mezelf al had besloten "Laat toch gaan; als het komt is het mooi, als het niet komt is het ook goed".
Ben blij voor je jongen. Ik ben tot nu toe geen juiste tegengekomen, of jongens waarvan ik dacht hij is de juiste maar het was niet wederzijds of ik werd gewoon bedrogen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44914661
En fakers zijn idd heel zielig, alsof je tijdens de ontmoeting niet afvraagt he je ziet er heel anders uit HAHA
  maandag 1 januari 2007 @ 16:13:32 #164
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44915996
Yep het kan heel erg veel pijn doen, en het is altijd heel erg oneerlijk als je bedrogen wordt en als je gekwetst wordt. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al heb moeten meemaken. Ik heb veel gejankt hoor! De liefde is eigenlijk iets verschrikkelijks; het is klote als je het eenmaal hebt; onzekerheid of diegene je wel écht leuk vind, en als je het niet hebt dan wil je het juist zo graag. Maargoed ik zit ook in een lastig pakket, want mijn vriend woont in London... dus hiermee heb ik ook een hoop zorgen aan m'n kop. Maarja; je kan niet anders doen dan kijken hoe het zal lopen.

Relaties in het verleden hebben bij mij zoveel diepe littekens achtergelaten, je wilt het niet weten. Telkens als ik dacht dat iemand me echt leuk vond en echt van me hield, wordt het gewoon effe met een smsje of mailtje afgedaan. Ongelofelijk. En daarom ben ik nu ook zo bang dat m'n huidige vriend dat ook zal gaan doen, weet je? Die kolere onzekerheid. Ik wil altijd zo graag 200% zeker zijn dat ik niet gekwetst ga worden, maargoed; dat kun je onmogelijk zeker weten, want je weet nooit wat er kan veranderen in het gevoel voor jou van je partner. En stel je voor als het bij jou gebeurt; dat jij niks meer voor de ander voelt, ja dan moet je ook eerlijk zijn. Dus het is gewoon altijd lastig.
pi_44916214
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Erick1985 het volgende:
Yep het kan heel erg veel pijn doen, en het is altijd heel erg oneerlijk als je bedrogen wordt en als je gekwetst wordt. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al heb moeten meemaken. Ik heb veel gejankt hoor! De liefde is eigenlijk iets verschrikkelijks; het is klote als je het eenmaal hebt; onzekerheid of diegene je wel écht leuk vind, en als je het niet hebt dan wil je het juist zo graag. Maargoed ik zit ook in een lastig pakket, want mijn vriend woont in London... dus hiermee heb ik ook een hoop zorgen aan m'n kop. Maarja; je kan niet anders doen dan kijken hoe het zal lopen.

Relaties in het verleden hebben bij mij zoveel diepe littekens achtergelaten, je wilt het niet weten. Telkens als ik dacht dat iemand me echt leuk vond en echt van me hield, wordt het gewoon effe met een smsje of mailtje afgedaan. Ongelofelijk. En daarom ben ik nu ook zo bang dat m'n huidige vriend dat ook zal gaan doen, weet je? Die kolere onzekerheid. Ik wil altijd zo graag 200% zeker zijn dat ik niet gekwetst ga worden, maargoed; dat kun je onmogelijk zeker weten, want je weet nooit wat er kan veranderen in het gevoel voor jou van je partner. En stel je voor als het bij jou gebeurt; dat jij niks meer voor de ander voelt, ja dan moet je ook eerlijk zijn. Dus het is gewoon altijd lastig.
Anders gaan wij toch samen daten
  maandag 1 januari 2007 @ 16:24:21 #166
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44916305
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Anders gaan wij toch samen daten
Hehe, helaas. Anders zou ik vreemdgaan, en dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weet hoe het voelt
pi_44916400
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Hehe, helaas. Anders zou ik vreemdgaan, en dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weet hoe het voelt
Het was een geintje. Ik heb nu iemand anders op het oog, hopelijk lukt het met hem
pi_44916456
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Erick1985 het volgende:

Hoera, een dramaqueen
pi_44916522
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Ik heb het afgeleerd om dat te zeggen.
pi_44916539
@SCH geef eens antwoord op mijn gestelde vragen
  maandag 1 januari 2007 @ 16:32:37 #171
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44916544
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef samjustme het volgende:

[..]

Het was een geintje. Ik heb nu iemand anders op het oog, hopelijk lukt het met hem
Veel succes in ieder geval
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoera, een dramaqueen
Hmm, dus iets over je eigen ervaringen vertellen maakt mij meteen een drama-queen?
pi_44916551
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb het afgeleerd om dat te zeggen.
Wat er niet is kan nog komen
pi_44916604
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:33 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wat er niet is kan nog komen
pi_44916733
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef samjustme het volgende:
Waarom valt nooit de juiste op me?
Dat gaat dit jaar gebeuren, dat zag ik in de sterren vannacht
quote:
Waarom bestaan er fakers?
Zodat de eerlijke mensen meer opvallen
quote:
En waarom zijn travo's zo irritant
Het maakt het leven wel kleurrijk toch, dat er veel diverse mensen rondlopen.
pi_44916894
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat gaat dit jaar gebeuren, dat zag ik in de sterren vannacht
[..]

Zodat de eerlijke mensen meer opvallen
[..]

Het maakt het leven wel kleurrijk toch, dat er veel diverse mensen rondlopen.
Ach. Ik hoop het want ik heb een date voor jan ingepland anders
pi_44917971
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:32 schreef Erick1985 het volgende:

Hmm, dus iets over je eigen ervaringen vertellen maakt mij meteen een drama-queen?
Ik ben dol op dramaqueens hoor, no offense Maar ik vind je wel ietwat dramatisch voor iemand van 21 met al je littekens en kwetsuren. Je hebt nog een lang leven te gaan. Het lijkt of je de negatieve ervaringen een beetje teveel koestert terwijl er zoveel leuks te beleven valt.
pi_44923590
Precies je moet leuke dingen doen he
pi_44923627
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef picobyte het volgende:
Precies je moet leuke dingen doen he
En een kat nemen. Die van jou is . Kijk eens in mijn Fobo
pi_44923941
Die van jouw zijn ook errug aaibaar he
pi_44924279
Fijn nieuwjaar iedereen hier
ijs_beer fan!
pi_44928673
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

If you love someone,
Set him free...
If he comes back,
he is yours,
If he doesn't,
he never was yours.
Dan ben ik van iemand
alias Capriccio Dieu Donné
pi_44960261
Hey!

Had nog even een vraagje over het COC. Wat houdt dat nou eigenlijk in? Ja, ik weet dat je er een site over hebt, maar wat doen ze nou precies? Zijn toch ook feesten ofzo? En is dat dan ook leuk of niet en doen ze nog meer? Zie mezelf dr nou niet gelijk heengaan, maar vraag het me toch gewoon af.
Vraag me trouwens ook altijd af of het COC nou vooral voor mannen bedoeld is of niet? Ben zelf namelijk vrouw en zit nog een beetje te twijfelen of ik nou bi ben of lesbisch. Het gekke is dat ik totaal geen problemen heb met homo’s of lesbisch, maar nu ik erachter ben gekomen dat ik zelf wel eens lesbisch zou kunnen zijn heb ik er op de 1 of andere manier toch problemen mee..
The things you own end up owning you
pi_44960460
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef lplover het volgende:
Hey!

Had nog even een vraagje over het COC. Wat houdt dat nou eigenlijk in? Ja, ik weet dat je er een site over hebt, maar wat doen ze nou precies? Zijn toch ook feesten ofzo? En is dat dan ook leuk of niet en doen ze nog meer? Zie mezelf dr nou niet gelijk heengaan, maar vraag het me toch gewoon af.
Vraag me trouwens ook altijd af of het COC nou vooral voor mannen bedoeld is of niet? Ben zelf namelijk vrouw en zit nog een beetje te twijfelen of ik nou bi ben of lesbisch. Het gekke is dat ik totaal geen problemen heb met homo’s of lesbisch, maar nu ik erachter ben gekomen dat ik zelf wel eens lesbisch zou kunnen zijn heb ik er op de 1 of andere manier toch problemen mee..
ja dat vraag ik me ook af
pi_44960541
Hey lplover,

Het COC (cultureel ontspaningscentrum) is een belangen organisatie voor homo's.
Bijna elke grote stad heeft wel een afdeling van 't COC. Hier worden kringgesprekken gehouden (ook voor ouders van homoseksuele kinderen), voorlichtingsavonden georganiseerd, inloopavonden etc.
Ook is er meestal in 't weekend de bar open en worden er in sommige steden 1 keer in de zoveel tijd een feest gehouden.
Het COC is niet alleen voor mannen hier in Rdam is 't bijv. elke zaterdag (althans aantal jaar geleden) vrouwenavond.

Het is logisch dat je terwijl je nooit problemen hebt gehad met homoseksualiteit, even schrikt als je er achterkomt dat je het zelf misschien wel bent.
Ook de twijfel van 'ben ik nou bi of niet' zal velen niet vreemd zijn. Gun jezelf vooral de tijd om uit te zoeken wat je wil en wat je niet wil.
Praat er over, schrijf er over maar krop het niet op.
ijs_beer fan!
pi_44962496
Na een vreeeemde ervaring met een vriendin van een kennis van mij (die dus homo is), vroeg ik mij af: hebben jullie homo kerels wel allemaal een fag hag?

En is er een mannelijk equavalent van de fag hag? Zo'n kerel die lesbo's loopt de claimen?
Nu ga ik weer naar bed.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 04:36:41 #186
71919 wonderer
pi_44963907
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo'n kerel die lesbo's loopt de claimen?
Gezonde hetero?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_44963985
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 04:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Gezonde hetero?
Mjaaaa, maar dat is gewoon gezond geilen, niet obsessief claimen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 05:18:38 #188
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44964119
Ben je ook te horen in stereo?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_44964127
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
ijs_beer fan!
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:31:48 #190
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44965181
quote:
Na een vreeeemde ervaring met een vriendin van een kennis van mij (die dus homo is), vroeg ik mij af: hebben jullie homo kerels wel allemaal een fag hag?
Nee. Ik moet er niet aan denken, zo'n hysterisch wijf dat je lastig valt...
pi_44992011
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Alleen als ik dolby surround genomen ben...
pi_44992063
Waarom voelt het zo klote nadat je bent afgewezen
pi_44996056
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef samjustme het volgende:
Geen flauw idee... ik ken het gevoel niet.
pi_45003978
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:32 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Geen flauw idee... ik ken het gevoel niet.
pi_45015186
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 05:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als je 't onderschrift bekijkt, geeft dat wellicht een hint.
* vanitasvanitatumetomniava is bekend met een dergelijk type humor

Trouwens, nog een goed jaar toegewenst allen hier.
pi_45015287
quote:
'k weet niet hoe 'klote' voelt, ik ken enkel de emoties 'driftig' en 'gefacineerd'.
En ik voelde me wel eens behoorlijk driftig toen een jongen, die ik onderbewust leuk vond, een relatie had met 'n meisje.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:02:19 #197
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45015984
quote:

En is er een mannelijk equavalent van de fag hag? Zo'n kerel die lesbo's loopt de claimen?
Nu ga ik weer naar bed.
ja natuurlijk heb ik een fag hag
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem năo é um animal: É uma carne inteligente. Embora ŕs vezes doente.
pi_45016023
Wat is eigenlijk een fag hag
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:03:54 #199
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45016037
quote:
ik zou je nooit afwijzen, er is een probleem (geen probleem voor mij), en dat weet je
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:05:29 #200
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45016091
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
alsof jij dat niet weet
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:08:39 #201
71919 wonderer
pi_45016205
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Topic lezen, dat heb ik een pagina of wat terug haarfijn uitgelegd
pi_45017093
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:05 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

alsof jij dat niet weet
eh, niet echt nee...
Wat maakt jou te denken da'k dat zou moeten weten
pi_45017223
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Topic lezen, dat heb ik een pagina of wat terug haarfijn uitgelegd
hm, doe'k later nog wel,
is nogal een boel gelees...
pi_45019938
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ik zou je nooit afwijzen, er is een probleem (geen probleem voor mij), en dat weet je
Ach ik vind je en als je geen vriendje had dan zou ik het doen
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:12:02 #205
71919 wonderer
pi_45020811
Hm, ik kan het niet meer vinden, was vast in het HOMO topic.

Fag hag is meisje die een homo als mode-accessoire gebruikt, zeg maar hun beste vriendin maar dan in mannenvorm, zodat ze het beste van twee werelden hebben.
pi_45025356
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef NanKing het volgende:
Hey lplover,

Het COC (cultureel ontspaningscentrum) is een belangen organisatie voor homo's.
Bijna elke grote stad heeft wel een afdeling van 't COC. Hier worden kringgesprekken gehouden (ook voor ouders van homoseksuele kinderen), voorlichtingsavonden georganiseerd, inloopavonden etc.
Ook is er meestal in 't weekend de bar open en worden er in sommige steden 1 keer in de zoveel tijd een feest gehouden.
Het COC is niet alleen voor mannen hier in Rdam is 't bijv. elke zaterdag (althans aantal jaar geleden) vrouwenavond.

Het is logisch dat je terwijl je nooit problemen hebt gehad met homoseksualiteit, even schrikt als je er achterkomt dat je het zelf misschien wel bent.
Ook de twijfel van 'ben ik nou bi of niet' zal velen niet vreemd zijn. Gun jezelf vooral de tijd om uit te zoeken wat je wil en wat je niet wil.
Praat er over, schrijf er over maar krop het niet op.
Aahhh, ok, dank je . Weet ik eindelijk wat het nou inhoudt.

Ben toch ergens wel gerustgesteld dat velen het herkennen en er nu toch open kunnen zijn, hoop dat ik er ooit ook helemaal open over zal kunnen zijn zonder me rot te voelen.
Ik gun mezelf ook wel de tijd en krop het ook niet op . Mn goede vriendinnen weten het en ik kan er met hen ook over praten. Maar om het bijvoorbeeld mijn ouders te vertellen zie ik echt nog niet zitten. Wil ik eerst wat zekerder zijn en duidelijk weten wat ik nou echt wil.

Thanks in ieder geval voor je post, voel me ergens toch wel wat beter en geruster nu
The things you own end up owning you
pi_45025452
groetjes van uit Londen, de homosauna is hier helemaal top, wat een leuke mannen en ze vinden mij ook leuk.

Op aanraden van Twoflower naar Avenuq Q geweest - echt een must, een poppenmusical maar dan 10 x leuker dan The Muppets en met een heel ontroerend homolijntje

Laterz.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:23:47 #208
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45025860
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
groetjes van uit Londen,

Op aanraden van Twoflower naar Avenue Q geweest - echt een must, een poppenmusical maar dan 10 x leuker dan The Muppets en met een heel ontroerend homolijntje

Laterz.
Ok, nou weet ik zeker dat ik er een keer heen moet. Nou nog iemand zien te strikken om mee te gaan...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:29:23 #209
71919 wonderer
pi_45026020
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
groetjes van uit Londen, de homosauna is hier helemaal top, wat een leuke mannen en ze vinden mij ook leuk.

Op aanraden van Twoflower naar Avenuq Q geweest - echt een must, een poppenmusical maar dan 10 x leuker dan The Muppets en met een heel ontroerend homolijntje

Laterz.
Ik heb hem op DVD gezien... lijkt me best lachen in het echt ja. Maar als ik beperkte tijd heb, ga ik toch liever naar Phantom

Fijn dat je het naar je zin hebt daar. Doe eens wat details over zo'n sauna?
pi_45026077
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:23 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ok, nou weet ik zeker dat ik er een keer heen moet. Nou nog iemand zien te strikken om mee te gaan...
Alleen is het hier ook erg leuk hoor, ik doe stedentripjes bij voorkeur alleen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:16:04 #211
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45028589
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik kan het niet meer vinden, was vast in het HOMO topic.

Fag hag is meisje die een homo als mode-accessoire gebruikt, zeg maar hun beste vriendin maar dan in mannenvorm, zodat ze het beste van twee werelden hebben.
sorry fag hag is gewoon een vrouw/meisje dat graag mee gaat naar homo gelegenheden en veel plezier maakt. Ik ben absoluut geen mode-accessoire
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:23:44 #212
71919 wonderer
pi_45028668
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:16 schreef Nuno_G het volgende:

[..]
Ik ben absoluut geen mode-accessoire
dat denk jij
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:27:40 #213
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45028710
Ik heb ergens gehoord dat homo's substancieel minder hersencellen hebben dan hetrosexuelen!
Is dat waar???
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:30:37 #214
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45028741
Ook heb ik gehoord dat homo's leiden aan een psychische stoornis!
Is dat ook waar?
oneindig...?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:34:33 #215
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45028784
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

dat denk jij
dat weet ik
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:35:27 #216
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45028796
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:27 schreef Yestuuur het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat homo's substancieel minder hersencellen hebben dan hetrosexuelen!
Is dat waar???
lieve schat alleen deze vraag al bewijst het tegendeel
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:52:31 #217
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45028927
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Nuno_G het volgende:

lieve schat alleen deze vraag al bewijst het tegendeel
ik heb het niet bedacht dat zei een vriend en wil weten of het waar is

en ben niet een lieve schat
oneindig...?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 03:34:26 #218
71919 wonderer
pi_45029273
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:52 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

ik heb het niet bedacht dat zei een vriend en wil weten of het waar is

en ben niet een lieve schat
Waarschijnlijk heeft die vriend ooit es gehoord van een klein onderzoekje naar de hypothalamus van een aantal aan AIDS overleden homoseksuelen. Hieruit bleek dat deze mannen een hypothalamus had die meer leek op die van een vrouw. Er was echter nogal wat mis met dat onderzoek dus een echte conclusie kan je er niet uit trekken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 03:39:35 #219
71919 wonderer
pi_45029298
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
Is dat ook waar?
Er zullen vast wel homo's zijn die aan een psychische stoornis lijden, net als sommige hetero's...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 04:07:46 #220
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45029435
wonderer is gay
oneindig...?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 04:21:54 #221
71919 wonderer
pi_45029471
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:07 schreef Yestuuur het volgende:
wonderer is gay
*neuriet* Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!

Verder nog iets?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 04:23:14 #222
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45029477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

*neuriet* Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!

Verder nog iets?
Als we toch zo onnodig aan het quoten zijn ..

GA EEN LIEDJE OPNEMEN MET GORDON VIEZE FAG
oneindig...?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 04:25:40 #223
71919 wonderer
pi_45029498
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:23 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

Als we toch zo onnodig aan het quoten zijn ..

GA EEN LIEDJE OPNEMEN MET GORDON VIEZE FAG
Ik kan niet zingen. Als je hier alleen komt om te flamen, wijs ik je graag op het bestaan van een subforum dat speciaal voor onzin zoals wat jij spuit in het leven is geroepen: Onzin voor je leven!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 04:31:08 #224
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_45029530
Kun je daar ook homo´s haten? EINS!!=!=!!=!==!=!
oneindig...?
pi_45030783
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:31 schreef Yestuuur het volgende:
Kun je daar ook homo´s haten? EINS!!=!=!!=!==!=!
tvp uit dit topic
pi_45030790
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:34 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

dat weet ik
Dat ben je ook niet
pi_45034833
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:27 schreef Yestuuur het volgende:
Is dat waar???
Yep, daarom zijn ze doorgaans veel gelukkiger
pi_45034870
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
Is dat ook waar?
Of ze leiden, hangt een beetje van de onderlinge afspraken in bed af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')