zie je nou... ikheb het altijd al gezegd... i k ben homo en geen potquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
Houden homo's gemiddeld meer van katten en potten van honden?
Antwoord: ja!
Katten met foto's deel 34
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
Honden én katten!
Ben ik dan een potige homo?
Neh... die zijn niet leuk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Tot nu, zou ik het houden op dierenliefhebber.
Als je er nou nog een konijn of cavia bij neemt en je hebt een aquarium dan zou ik het houden op beheerder van een kinderboerderij.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neh... die zijn niet leuk.
Nu hebben we helemaal geen huisdieren trouwens. Maar zodra ik op mezelf ben komt er zeker een kat!
Een potige poot, zou ik zo zeggen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
Honden én katten!
Ben ik dan een potige homo?
Maakt uit wat voor karakter een beest heeft, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Tot nu, zou ik het houden op dierenliefhebber.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow hier zijn dan wel weer 5 katten en 1 hond.
Geen flauw idee, je staat niet in de agendaquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:28 schreef wonderer het volgende:
Dromen jullie wel eens over seks met een vrouw?
Telt dagdromen ook? En dan alleen als je een staat van opwinding wil wegwerken?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:28 schreef wonderer het volgende:
Heel soms.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:28 schreef wonderer het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jawel, als ik een nachtmerrie heb.
quote:
je bent toch geen kloon van ene Mentolkees (die niet op Fok komt...)quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben lelijk, ik rook en ik heb een kutkarakter. Maar ik heb tenminste gevoel voor humor.
Nou en, lelijk is 'ie ook niet, en dat rotkarakter valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef FamFarmerFan het volgende:Nee maar die uitspraak blijft subliem en mentalcase rookt niet
Als ik moet redeneren vanuit het perspectief van anderen schijnt eenzelfde met mij te zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Twoflower het volgende:
Nou en, lelijk is 'ie ook niet, en dat rotkarakter valt ook wel mee.
is dat dan alsnog goedgekeurd door de gemeentequote:Op woensdag 20 december 2006 11:00 schreef Twoflower het volgende:
Gaat er nog iemand naar de opening van Steamworks in Arnhem?
Ik geloof dat ze de bovenste verdieping de komende weken gesloten houden. Dus het gaat voorlopig alleen open als gewone sauna.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat dan alsnog goedgekeurd door de gemeente
Die lag toch dwars omdat ze het niet als een sauna maar als een sex inrichting zagen
En de bordeelvergunningen van Arnhem waren al verdeeld. Op die manier dacht de raad dit ondanks het positieve advies van het college te kunnen tegenhouden
nee, misschien hebben ze dat bij mij wel s gedaan...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie wel es gezegd dat je hetero was om onder een onaantrekkelijke geinteresseerde uit te komen?
Bij mij toont men al nooit interesse, of ze nou lelijk of knap zijn... Maar dat komt denk ik meer omdat ik me nooit ergens ophoud waar ze op me af kunnen komen...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie wel es gezegd dat je hetero was om onder een onaantrekkelijke geinteresseerde uit te komen?
kan ik me niet voorstellen, gezien je knappe verschijning..(heb even je fb gecheckt)quote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bij mij toont men al nooit interesse, of ze nou lelijk of knap zijn... Maar dat komt denk ik meer omdat ik me nooit ergens ophoud waar ze op me af kunnen komen...
Tja, als ik foto's online plaats zijn dat natuurlijk alleen maar de meest positieve foto's he...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:07 schreef purmernoord het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, gezien je knappe verschijning..(heb even je fb gecheckt)
Kom nou, zo laag is je zelfbeeld toch wel niet? Je ziet toch zelf ook wel dat je er goed uitziet?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als ik foto's online plaats zijn dat natuurlijk alleen maar de meest positieve foto's he...
Ik weet ook van mezelf dat ik een te kort oogspiertje heb, waardoor ik eigenlijk altijd een beetje scheef kijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:19 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Kom nou, zo laag is je zelfbeeld toch wel niet? Je ziet toch zelf ook wel dat je er goed uitziet?
boei-endquote:Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik weet ook van mezelf dat ik een te kort oogspiertje heb, waardoor ik eigenlijk altijd een beetje scheef kijk.
Nou en, join the club want ook ik heb dat euvel.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik weet ook van mezelf dat ik een te kort oogspiertje heb, waardoor ik eigenlijk altijd een beetje scheef kijk.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Soho is geweldig, is m'n stamclub, ik kom er iedere vrijdag en zaterdag. Gezellige sfeer, leuke mensen, relaxed, gewoon helemaal super!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles is voor ArthurEn nee, niet namen, wel sfeer. Ik ben een keer in de SoHo geweest, is dat vergelijkbaar met toen?
Ok, waarom vertel je dit nu pas?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik ga in de eerste week van januari naar Londen, heerlijk in mijn uppie, lekker shoppen, stappen, musical, sauna enz. Heerlijk het Londense (homo) leven
Zo ver is UK toch ook weer nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef picobyte het volgende:
Londen?? Nederland is net zo goed he, maar wat je van ver haalt is lekker
Welke musical? Toch niet Wicked he?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik ga in de eerste week van januari naar Londen, heerlijk in mijn uppie, lekker shoppen, stappen, musical, sauna enz. Heerlijk het Londense (homo) leven
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, waarom vertel je dit nu pas?
Heb vooral Billy Elliot hoog op mijn lijstje, en The Producers op 2. Maar is Wicked een aanrader?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke musical? Toch niet Wicked he?
Ik ken mensen die er HELEMAAL lijp van zijn. Ik heb de show op een bootleg DVD gezien en ik was matig onder de indruk. Zou er alleen heengaan als ik geen kaartjes voor een andere leuke kon krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb vooral Billy Elliot hoog op mijn lijstje, en The Producers op 2. Maar is Wicked een aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |