naja die ander van die eerste site, beter kan ik hem niet vinden...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Jammer dat hier allemaal tekst doorheen staat, anders kon ik er nog wel een poster van maken...
Maar dat wordt nu lastig denk..
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
naja die ander van die eerste site, beter kan ik hem niet vinden...
Hoe wil je daar een poster van maken zonder de kwaliteit kapot te maken.
Ja dat si ook waar, maar ik heb toch liever een poster. Plan B misschienquote:Op woensdag 13 december 2006 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De kwaliteit gaat altijd wel wat achteruit, maar je kunt toch behoorlijk vergroten.
Vaak zijn echte posters ook niet helemaal scherp, omdat je er toch niet op 1 cm afstand van naar gaat kijken
Ja ok, maar hoe ga je die ooit vinden.....quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef eer-ik het volgende:
Of we moeten op zoektocht gaan naar een plaatje van deze poster die van zichzelf al een stuk groter is, dan wordt het nog mooi.
Ik heb zelf ook wel interesse in deze poster, vind 'm vet
Als het lukt, moet ik 't morgen weten.
Morgen ochtend, dan is het nog te fixen.
Gat in de markt, ik doe met je mee....quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef eer-ik het volgende:
daar ben ik ook nog niet helemaal over uit...
Ik ga denk ik posters kopen, en allemaal inscannen en op internet donderen
ja zover was ik al, maar verzendkosten zijn nogal erg hoog.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef nipeng het volgende:
*kuch*
http://eu.movieposter.com/poster/MPW-9032/Cash_Johnny.html
Ik ben bang dat ze dan niet echt blij met ons gaan zijn iddquote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
Gat in de markt, ik doe met je mee....
denk alleen dat het niet mag.
ik heb echt geen idee meerquote:Op donderdag 14 december 2006 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Jongen, je bent goed bezig!
Waar heb je dat vandaan dan?
nee hoor geen problemen meequote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef eer-ik het volgende:
rechtopstaande poster, problemen mee?
Ik kan er evt nog wel op de 'originele' manier Johnny Cash onder gooien als je dat wilt...
ik wacht nog wel op antwoord van de drukker btw
Jep zeker, ben benieuwdquote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef eer-ik het volgende:
is prima.
Ik zal (als het lukt uiteraard) even kijken wat de kwaliteit wordt.
Heb daar geen flauw benul van namelijk
't is voor mij ook voor het eerst dat ik zoiets laat doen
Zou heel relaxed zijn als het goed wordt
voor zover ik gekeken heb voor dat formaat, 6,20quote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef eer-ik het volgende:
Ben je er al achter wat binnenlandse verzending kost?
plus verzendkostenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef eer-ik het volgende:
ah, ok.
Betere prijs alweer dan 15 dollar
Ok die grote zou leuk zijn, maar anders gewoon een maatje kleiner.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:19 schreef eer-ik het volgende:
A3+ kan sowieso lukken, dan heb je een formaat van 30 breed en 44 hoog.
Hij gaat nog kijken of ie met de andere pers overweg kan, dan kan het 60x90, maar dat wordt wat lastiger.
Die 30x44 kan sowieso.
Ok cool!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef eer-ik het volgende:
waarschijnlijk heb ik ze vrijdag avond binnen, kan ie maandag op de post
lukken gaat het zeker, maar 't is nu vakantie hequote:
ok cool!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lukken gaat het zeker, maar 't is nu vakantie he
Ook voor de gene die 'm gaat drukken
Ik gok week 2 van januari, dat ie er dan is.
Enig idee wanneer het zover is????quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
Het mag even duren, maar het mag dan ook weinig kosten
Max. 2 weken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het zover is????
Al wil je er 50quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef QazzaQ het volgende:
Ik wil er 2!
Ja, magquote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef Man_Made_God het volgende:
Zeg eer-ik, kan ik er ook ééntje reserveren? En is het formaat al bekend?
Ok (pm).quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, mag
Formaat is A3 plus.
k heb er zelf ook een poster van thuisliggen (dat formaat, niet deze poster) en het is op zich best te doen
Niet echt groot voor een poster, maar net groot genoeg.
grofweg 32 bij 42 centimeter.
1tje graagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Nu ben ik weg, morgen eind van de dag ben ik er weer, lees dan wel wie er definitief een wil
Je hebt een pm. Op het moment dat je weet wat de totale kosten zijn hoor ik het wel. Alvast bedankt!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
Ok.
Even langs het postkantoor geweest,en de standaard pakketprijs is 6,20
Daar moet dan nog de prijs van een koker bij, die hebben ze hier niet op het postkantoor
gemailed.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo, via via even een set kokers geregeld voor 0 euro.
Deze heb ik waarschijnlijk voor het eind van de week binnen, dus dan kan ik het gaan versturen.
QazzaQ en Licko, verstuur je adres @ PM of email graag
Komt ie nu meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
www.movieposter.com, zoek op Johnny Cash... tadaa
wat een werk voor een poster die gewoon via internet te bestellen isen ook nog in 3 verschillende formaten.
*checkt onderbroek. Ben nog steeds een meisje, hoorquote:
Die stond ook al op pagina 1, maar het was daar te duur om te verzenden ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
wat een werk voor een poster die gewoon via internet te bestellen isen ook nog in 3 verschillende formaten.
De goedkoopste manier van verzenden duurt 6-9 weken, en kost $12,60. Tel daar de kosten van de poster nog eens bij op, dan denk ik dat Eer-ik dat beter kanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
gemaildquote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo, via via even een set kokers geregeld voor 0 euro.
Deze heb ik waarschijnlijk voor het eind van de week binnen, dus dan kan ik het gaan versturen.
QazzaQ en Licko, verstuur je adres @ PM of email graag
Sorry, ik associeerde Viking even met Hagar ipv Wickiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*checkt onderbroek. Ben nog steeds een meisje, hoor. En ik zie dit topic nu pas voor het eerst
.
Check! Ik had er zelfs 2, maar het is goedgekomenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
heeft iedereen nou een mailtje, danwel PM gehad?
Ben even kwijt wie nou wie is enzo
Whoepsssssss sorry!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:49 schreef eer-ik het volgende:
QazzaQ, aantreden!
Iedereen heeft al betaald, behalve jij!
Opschieten, en rap wat
En en en? Weet je al meer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:28 schreef eer-ik het volgende:
Ik kijk vrijdag avond bij thuiskomst even of het al aanwezig is, hoogst waarschijnlijk wel.
Vrijdag avond krijg ik als het goed is ook de gratis kokers binnen, en dan gaan ze maandag op de post.
(moet zaterdag werken, dus dan komt het er niet van, tenzij ik retevroeg klaar ben.)
IIG, kunnen jullie er vanuit gaan dat begin komende week de posters bij jullie bezorgd worden
Jaquote:
Thanksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef Man_Made_God het volgende:
Zeer goed verpakt is het pakketje vandaag binnengekomen. Een prima resultaat van de poster ook!
Grote klasse!
edit: [V&A] Ervaringen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |