Leuk! Ik hoop dat ik vandaag nog geld bij elkaar kan dansen voor een bikini. Anders kom ik in lingerie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
Vanavond in de BASIN:
BEACH PARTY.
2 x 300L$ (Best male / female beach wear)
21:00 NL - 0:00 NL (12PM - 3PM SL)
Teruglezen vanaf hier [Second Life]deel 3: CU on the gridquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef vamos1 het volgende:
damn wat is dit erg
hoe dans je eigenlijk, en kun je het ook leren?
ik wil geld verdienen en ben zelfs bereid een baantje te nemen ervoor
alleen zal ik denk ik eerst nog even wat moeten rondwandelen en dingen proberen te maken
Geef een gil als je er bent. Er zijn leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal ik me dan toch maar gaan wagen aan dit avontuur, ik weet het nog niet
Jawel het is leuk, spannend & gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja is ook wel zo maar aan de andere kant geen idee of mijn cpu het trekt en daarnaast, wat is het bijzondere?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:51 schreef XIB het volgende:
[..]
Jawel het is leuk, spannend & gezellig
woei! ik kan een antwoord geven..quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef jpjedi het volgende:
er is dus iets van een FOK! user community??
hoe kan ik daar deel van uit maken?
Incolumis droeg al een FOK! tag
tnxquote:Op zondag 31 december 2006 00:25 schreef vamos1 het volgende:
[..]
woei! ik kan een antwoord geven..
zoek bij groups op fok
ik ben echt n00ber dan de n00bste n00b..![]()
kan wat leuke kleine dingetjes bouwen maar heb nog 0 geld
komt nog wel zeg maar haha
maar een bof tag maken dan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef jpjedi het volgende:
er is dus iets van een FOK! user community??
hoe kan ik daar deel van uit maken?
Incolumis droeg al een FOK! tag
quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tnx![]()
ik heb gedanst voor een dollaren al geraced met een motor..
![]()
Nee niet doen, je zal verslaafd worden en het moderator-zijn/werk/studie/sociale contacten zullen voor eeuwig genegeerd wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah dan is het een reden om niet te beginnenquote:Op zondag 31 december 2006 11:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee niet doen, je zal verslaafd worden en het moderator-zijn/werk/studie/sociale contacten zullen voor eeuwig genegeerd worden
ik moet wel zeggen,.. dat met die surveys is me nog geen één keer geluktquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Teruglezen vanaf hier [Second Life]deel 3: CU on the grid
2 pagina's vol goede tips.
Ga naar de Nederlandse second life community op www.slforum.nl de mensen daar helpen je graag verder !quote:Op zondag 31 december 2006 12:25 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik maar eens een tutorial ga doorlopen of een guide ga lezen over de ins & outs aangezien ik nu maar 1% van de functies gebruik.
Misschien heb je eroverheen gelezen dat je bij "resident of the US" gewoon kan "invullen". Je zoekt een adres, postcode en telefoonnummer van een bedrijf in Amerika en voila. Je kunt gewoon alle surveys invullen. Sommigen betalen 250 Linden.quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen,.. dat met die surveys is me nog geen één keer gelukt
en daarnaast krijg ik nu alleen maar spam van de plekken waar ik het ingevuld heb ghehe..
ik zal eens iets anders proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |